Keyifli okumalar herkese.
Düşüncelerinizi bekliyorum.------------
Kızlar karşıların da duran adamla sarsılırken Berfu zor da olsa konuşmuştu-Ö ömer.
Se sen öldün.-Ölmedim güzelim burdayım. Geldim!
-Hayal bunlar öldün sen.
-Geldim Berfum yanındayım.
-Ne saçmalıyorsun sen öldün yoksun.
Ömer Berfu ya doğru adımlamışken Berfu eliyle durdurdu.
-Dur! Yoksun sen yok!
-Geldim. Seni kurtarmaya geldim Berfum gel benimle.
Berfu yakınına yaklaşan adamın gerçek olduğunu anlayınca ürperip konuşmaya devam etti.
-Senin naaşı nı bile getirmediler bize patladı dendi kendi elimle toprağa verdim ben seni
-Yalan dı hepsi yaşıyorum geldim dinle beni lütfen.
-Ne demek yalan ya. Sen gittin ben bittim! Hayatım bitti benim yıllar sonra karşıma geçmiş nasıl yalan dersin sen bunlara.
-Dinle beni lütfen kurtarıcam seni bu cehennemden.
-Ne cehennemi, ben cehennemi sen gidince yaşadım.
-Biliyirum Berfu biliyorum nasıl evlendiğini bu evde neler çektiğini biliyorum!
-Ne biliyorsun koca bir zırvalık sen gidince ne olduğunu biliyormusun çektiğim acıları yıllarca sana hasret yaşayıp yüzüğünü hep taşıdıgımı bir dakika bile çıkarmadığı biliyor musun, seninle birlikte kendimi de o toprağa gömdüğümü biliyormusun yok yok yok. Senin tek bildiğin koca bir saçmalık neden ya neden geldin!!
-Elimde değildi gelemedim bir yıl esir tutuldum kendi timim bile beni öldü biliyordu. Bir şekilde kaçtım onlarca ameliyata girdim yetmedi felç kaldım hafızamı kaybettim. Kendime gelince ilk iş sizi aradım yoktunuz evde annemler il değiştirmiş onları buldum sonra ne oldu biliyormusun?! O gün eve geldiğimde ev boştu diğer gun sabah geldi annemler neredeydiniz diyince cevapları neydi biliyirmusun!!
Hayır! Senin düğününde o gün sana geleceğim gun düğünün olduğunu evlendiğini öğrendim!!-Niye ya niye geldin o zaman bıraksaydın da eşimle mutlu olsaydım seni hep kalbimde bir yara olarak bıraksaydım.
-Öyleydi hep de öyle kalıcaktın evlende diyince tamam dedim unuttu beni sevdi bir başkasını!! Taki o telefona kadar!
-Ne telefonu??
-Biri aradı zorla evlendi eşini sevmiyor eziyete uğruyor dayak yiyor hatta tecavüz ediliyor dedi!! Dayanamadım Berfu öylece duramadım geldim işte şimdi burdayım seni bu eziyetten kurtarıcam.
-Kes saçmalamayı ne eziyeti ne tecavüzü zorla evlenmiş olmam kötü bir hayatım olucak anlamına gelmiyor. Ne zannediyorsun sen bizi öyle bir şey olsa burda tek bir saniye duracağı mı mı karşılıksız herseye dayağa tecavüze evet diceğimi mi. Saçmalık!!
-Berfu biliyorum yanında diye susuyorsun susma güzelim söyle.
Berfu Mithatın elini tutup havaya kaldırdı.
-Kapa çeneni bana da bir daha güzelim deme. Bu eller varya birleşti ve bir daha da asla ayrılmicak Mıthatla eşimle mutluyum beni seven bir adamla evliyim ve ayrılmamız için de hiç bir sebep yok.
-Var!! Sen demezmiydin hep beni sevdigin insandan üç şey ayırır, ölüm, aldatma, eziyet.
-Aynen öyle derdim hayla öyle diyorum ve beni senden ölüm ayırdı bizim sayfamız sen ölünce bile kapanmamışken bu eller birleşince kapandı orda bitti. Ve şu an bizim bu elleri ayıramamız için hiç bir neden yok!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZİM - DÜZENLENECEK
Teen FictionAilesinin düşmanları yüzünden yetimhane de büyüyen, ailesinin bıraktığını zannedip onları sevmeyen ama bir o kadar da onları merak eden ikizlerin Mardin macerası. Hayatin zorluklarıyla hep iç içe olup ama kardeş sevgisiyle ayağa kalkmayı başaran iki...