Biz aşşağı indiğimiz de Ayça ve Ayşe hariç herkes buradaydı hoca da gelmişti. Kizlar da yüksek ihtimalle hazırlanıyordur diye düşünürken beyazlar için de Ayşe geldi üstündeki elbise si ve başındaki beyaz şalıyla çok güzel görünüyordu. Heyecanı burdan bile belli oluyordu. Ayça bizim yanımıza gelirken Ayşe de hocanın karşında Miraç ın yanında yerine aldı. Ayşe mahir istemese de Miraç zorla da olsa mehir olarak altını kabul ettirmişti. Ve artık evli bir çift olarak adim attılar ama resmi nikahlari düğün de olacakmış. Onların düğünü de bizim düğünden hemen sonra yapılacak. Ve tabiki annem onları o zamana kadar yan yana bile koymaz.
Nikah kıyılmış hoca da gitmişti bizde kızlarla mutfağa girip sofrayı hazırlamaya başladık ve yine Berfu nun güzel sesi eşlik ediyordu bize her ne kadar ayrı sofra kurulucak olsada hem yeni evlendikleri için hemde bizim yüzümüzden yine bir sofra kurmuştuk. Herkesi de sofraya çağırınca Ahmet bey in afiyet olsun demesiyle hepimiz yemeğe başladık.
Berfu ya baktığımda bakışların dakika onayi görüp lafa girdim. Böyleydik bizde şimdiye hep tek başınaydık o yüzden ne yapsak hep birbirimizden destek,güç, izin alırdık.-Biz yarın düğünden sonra İstanbul'a dönüyoruz. Dedim bir anda hemen annem bize dönüp.
-Nasıl? Niye? Bu kadar çabuk mu haftaya düğününüz var hem. Dedi tüm bakışlar bize dönmüştü.
-Onun için zaten orda da bir düzenimiz var evi ayarlamamız lazım, işlerimizvar orda ben buraya tainimi isticem Berfin nun da işten ayrılması lazım. Dedi Berfu da
-Tamam da ne kadar kalacaksınız? Diye sordu Miran da
-Bilmem işlerimiz ne kadar çabuk biterse ev iş eee tabi son gezme de olmazsa olmaz. Dedim bende
-İkizler ordaki ev sizin mi kira mı? Diye sordu bir anda Miraç ta biz ona anlamaz bir bakış atarken o da aciklama gereği duymuş olacak ki
-Hayır yani eşyalarınız falan kiraysa bir yer ayarlayalım diye sordum. Dedi Berfu konuştu bu sefer de.
-Hayır gerek yok bizim eşyalarımız kalıcak orda. Dedi o da onaylayip yemeğe dönecekti ki aklıma gelen şeyle konuştum.
-Ayça sen hiç gittin mi İstanbul'a? Dememle bu seferde tüm bakışlar benle Ayça ya döndü
-Yok abla. Dedi hafif bir tebessümle Berfu da ne yaptığımı anlamış olacak ki o da tebessüm ediyordu.
-Hmm peki o zaman ablalarınla ufak bir kaçamağa hayır demizsin bence. Dedim gözlerinde ki mutluluğu görebiliyorumdum ama o da fazla sürmedi Ahmet bey e baktı onay istercesine onun gözlerinde ki kızgınlık 3 metre uzaktan belli oluyordu sanki o da bunu farketmis olacak ki bana dönüp
-Yok abla siz gidin. Dedi buruk bir tebessümle Berfu araya girdi bu sefer de
-Olur mu canım öyle şey sınav öncesi moral olur hem kafa dağıt biraz -diyip Ahmet bey e baktı- sende geliyorsun itiraz yok. Dedi Ahmet beyde sessizliğini bozup
-Ne işi kız kısmının orda başıma bel mısınız oturun oturduğunuz yerde. Dedi kızgınlıkla
-Ya sabır bilmem farkındamısınız ama sizin düşmanlarınız yüzünden biz burdan gittik ve yıllarca İstanbul' da tek başımıza iki kız olarak ayakta kaldık. Şimdi de gelip orda ne işiniz var demeyin bize. Dedi onda kızgınlıkla
Ahmet bey araya girmek istese de Miran araya girip-Baba bırak gitsinler Berfu haklı birşey olmaz biz varız hem. Dedi Ahmet bey de oğlunun sözüne güvenir şekilde
-Peki ama sakın orda yanlış birşey yapıyım demeyin. Dedi uyuz bir şekilde
Biz Berfuyla "Ya sabır" çekerken onun da kendini laf etmemek için tuttuğu çok belliydi her ne kadar bu tarz şeylere karşı olsak ta karşımız da her ne kabul ediyor olmasak bile babamız var dı onu da geçtim bizden büyük biriydi ve üstelemenin anlamı yoktu.
Yemeğimizi yiyip sofrayı kaldırmıştık terasta kahve eşliğinde yaptığımız kisa sohbetin ardından dugun oldugu için erkenden yatmıştık
Sabah namaz için kalkmış bir daha da geri yatamamıştık düğün her ne kadar konakta olmasada gelen misafirler icin büyük bir hazırlık vardı biz de assagi inip yardıma başladık. Aradan geçen saatlerin ardından kızlar da kalkmıştı hep beraber kahvaltı yapıp tekrar ise başladık saatin ilerlemesi ve isin de bitmesiyle bizde hazırlanmaya çıktık. Bu sefer kiyafetleri son güne bırakmayıp önceden almıştık ama erkekler de olacağı için dekolteden uzak uzun kollu bebe mavisi çiçekli bir elbise almıştım ben Berfu da dekoltesiz duz mor beli kemerli bir elbise seçmişti. Biz oda ya girip kisa bir duşun ardından hemen hazırlanmaya başladık.
Annemin gelip methiyeler duzmesiyle aşşağı inmistik gelin almaya konvoy halinde gidecektik Zerya nın evide uzak olduğu için arabalara bindik. Biz bizim arabaya ben berfu Ayça bitmiştik. Ayşe yi de Meriç in arabasına bildirmiştik. Annem ve Ahmet bey gelen yakın akrabalarla ve kına da öğrendiğim bizim hayatımızı alt üst eden Murat in anne babasıyla -amcam olur kendileri- hep beraber bir arabaya bitmişti.
Kızlar la sohbet ve müzik eşliğinde gelin evine varınca Zerya yı alıp yarım saatin sonunda tekrar yola koyulmuştuk. Zerya nin ailesi Meriç in arabasına bindiği için Meriç kıskançlık yapıp Ayşe yi bizim arabaya bildirmişti. Bizde Ayşe yi sinir edip yola koyulmuştuk. En başta düğün arabası peşinden Miraç , bizimkiler ve onlar dan sonra da biz vardık bizim peşimizde de asla bilmediğim upuzun bir araba kuyruğu vardı.
Düğün yerine gelince annem bizi alıp yine birileriyle tanıştırma ya getirdi kına ya gelemeyenlerle tek tek burda tanışmıştık. Mithat ve Emirhan da gelmişti ve tabi ailesi de onların yanına da gidip selamlaşıp kısa bir sohbetin ardından tekrar annemin yanına gidip birileriyle tanışıyorduk. Berfu da bende bitmiş bir şekilde kendimizi bir yerlere atmanın derdindeydik. Annemin kisa bir boşluğundan faydalanıp makyajımızı duzelticez bahanesiyle lavaboya gitmiştik. Ikizmde hafif hafif dağılmaya başlayan makyajımızı düzeltip geri çıktık. Düğün neredeyse bitmek üzereydi ki biz hayla müstakbel eşlerimizle konusamamıştık ya annemin peşinden birileriyle tanışıyor ya da zorla oyuna alınıyorduk tabi biz oyundayken bizimkilerin sini dolu bakışları üstümüzde oluyordu. Düğün bitmişti sonunda biz arabalara binerken Berfu da ayakkabı mı unuttum diyip tekrar oceri geçti evet ayakkabı düğünün yarısından topuklular dan bıkıp spor ayakkabıya geçiş yapmıştı. Simdi de toplumlarını almaya gitmişti. Annemler de gitmişti o ara da Miraç ta kalan tek tük misafirleri uğurluyordu Berfu nun da gelmesiyle bizde yola koyulduk.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZİM - DÜZENLENECEK
Teen FictionAilesinin düşmanları yüzünden yetimhane de büyüyen, ailesinin bıraktığını zannedip onları sevmeyen ama bir o kadar da onları merak eden ikizlerin Mardin macerası. Hayatin zorluklarıyla hep iç içe olup ama kardeş sevgisiyle ayağa kalkmayı başaran iki...