BÖLÜM 15

252 9 2
                                    

Aradan 1 hafta geçmiş Miraç ve Ayşe nin düğünü yapılmış kızlar ailesiyle hasret gidermişti.

Berfu Mithatın söylediklerinden sonra bir ihtimal aramız iyi olur derken, o gün o cümlelerin sahibi Mithat değilmiş gibi davranıyor du Mithat. İçindeki savaşın ne kaybedeni vardı ne kazananı. Kendisi imtihan hırsı ile dolsada yanında duran kadının tek bir gözyaşına dayanamıyordu. Onlar aralarında sessiz soğuk savaş devam ederken Ceyda onların arasını açmak plan kurmaya başlamıştı bile.

Berfu hayla Emirhanın sırrını öğrenememiş ona nasıl davranacağını bilemiyordu. Ailesini  yanında muhteşem bir çift gibi gözükselerde kendi odalarına girince herşey değiyordu. Onlarınki soğuk bir savaş olmasada sırlarla dolu bir savaştı. Emirhan Berfuya iyi davranmak istesede aklına geçmişi geliyor onunda başına kötü birşey gelmesinden korkuyordu. Bunu daha ne kadar devam ettireceğini bilmeyen Emirhan hayat rüzgarının onu sürüklediği yöne gidiyordu, kendi ayaklarını kullanmadan. Cansu, Ceydanın aksine pes etmişti bu savaşta onun için önemli olan sevdiğinin mutluluğuydu o artık evli bir adamdı Cansu bunu geç anlamış olsada anlamıştı.

Aradan geçen bir haftada Buse gelmişti ailesini ziyarete ikizler ona sorguya çekmişti Yakup ona nasıl davranıyor bilmek istiyorlardı. Buseyse şimdilik herseyin yolunda olduğunu en baştan başlamaya karar verdiklerini söyledi. İkizler hiç değilse bu uğurda hayatı kararmış bir insanın mutlu olduğuna sevinmişlerdi.

Hayat rüzgarı herkesi bambaşka bir tarafa sürüklüyordu kimisi ayaklarını kullanıp yön verebilsede kimisi sadece kendini rüzgarın hafif esintisine bırakmış onun götürdüğü yere gidiyordu ama bu rüzgar kimilerini uçurum kenarına kimilerini deniz kenarına bırakıyordu. Uçurumda tek bir seçeneğin varken deniz kenarında ya yüzmeyi öğrenir karşıya geçersin yada o mavi suyun derinliklerinde boğulup gidersin işte bu senin seçimin olur, boğulmak mı? zorlu bir yolculuğun ardından huzura kavuşmak mı? Kimileri zorluklaru aşarken kimileri aşmamaz bu hayatta ama her zorluğun bir sonu olduğunu unutmamak lazım.

(Sizin hayat rüzgarınız sizi nereye sürükledi?)
______

İkizler sabah erkenden kalkmış namazlarını kılmışlar dı. Berfu gizli görevle alakalı tüm bilgileri toplamış dosyaları inceliyordu. Berfin se bir haftadır üzerinde uğraştığı çiziminin bu gün yapacağı sunumuyla uğraşıyordu.

Berfu kahvaltıya az bir vakit kaldığını fark etmis Mithatın hayla uyumasıyla onu kaldırmak istemişti yanına gitmişti ama Mithatın kıpırdamsıyla kalkacağını anlamış dolaba yönelmişti giyeceği kıyafetleri çıkartıp yatağan üstüne koymuştu. Mithat ta o esnada kalkmış Berfu nun dolapta kiyafet seçtiğini görünce ona aldırmadan banyoya girmişti. Mithata da kiyafet çıkartıp koltuğa koyan Berfu yatağını düzeltmeye başladı.

Mithat geleseye kadar hızlı bir şekilde üstünü değiştiren Berfu makyajını ve şalını yapmış hırkasını da üstüne giymişti.  Mithat banyodan çıkmış kıyafetlerini giymişti saçını düzeltip dün gece getirdiği dosyaları alıp çıkmıştı.  Berfu da görev için getirdiği dosyaları alıp odadan çıktı.

______

Berfin sunumuyla uğraşırken Emirhan kalkmıştı Emirhanın kalktığını bile farketmeyen Berfin hayla önündeki bilgisayarla uğraşıyordu.

-Sabah sabah hayırdır?
-Ayy, sen ne zaman kalktın?
-Az öncede sen napıyorsun bu saatte bilgisayara gömülmüş?
-Otelin sunumuna bakıyordum eksik birşey olmasın son dakika.
-Olmaz bir haftadır bunun için uğraşıyoruz zaten hazırlan sende kahvaltıya inelim.
-Haklısın hazırlanıyorum şimdi.

Emirhan ve Berfin dolaba yonelmis kendi kıyafetlerinin olduğu bölmeyi açmışlardı Berfin toplantı için turuncu bir takım çıkarmıştı kendine, Emirhan sa her zamanki gibi siyah takımlarından birini almıştı. Banyoda hızlı bir şekilde giyindi. Odaya döndüğünde Emirhanın da giyinmiş saçıyla uğraştığını gördü kendi de makyaj masasına oturup makyajını ve şalını yaptıktan sonra topuklularını giymiş son olarak çantasıyla uğraşıyordu. Emirhansa Berfini bekleyeseye kadar odanın bir köşesine oturmuş telefonuyla uğraşıyordu başını kaldırdığında turuncunun Berfin e ne kadar yakıştığını fark etti.

İKİZİM - DÜZENLENECEKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin