Bir De Olumlu Taraftan Bak

418 265 422
                                    

Selamm!

Ben geldimm^^

_Sınavlarım anca bitti ondan geç kaldım_

Neyyyse.

Nasılsınızz?(Hep iyi olun:)

Bugün de amaçlarımız ve hedeflerimiz hakkında birşeyler geldii!

Umarım beğenirsiniz.🙏🏻

Bu sefer en az 80 oy olsun tamam mı ?  •ᴗ•

Hadi uzatmadan başlayalım!!

İyi okumalaar!

...

Anlatamadığı konuları neden anlatamadığını ne kadar iyi anlatırsa o kadar doğru anlaşılırmış insan.

Bu nedenle hemen konuya gireceğim.

İnsan bazı anlarını neden özler,neden o zamana geri dönmek ister?

Çünkü bence sevdikleri ile birliktedir,iyi vakit geçirmiştir ve kendisinin hep o ana ait olduğunu düşünür.

Belki de kendisi için mutluluk hissettiği o an,mutlu hissettiren kişinin isteyerek veya istemeden oynadığı bir oyundur.

Oyuna ne gerek var ki,ne olur içi de dışı da bir olsa?

Bana kalırsa insan olmak,iyi veya kötü olmak için bizlere sunulan bir seçenek belki de iyi bir fırsattır.

(Tabii bu fırsatı değerlendirebilene..)

Bize sunulan bu fırsatı nasıl değerlendireceğimiz de karakterinize bağlı.Karakterimiz de geçen süreye.Ama zaman da kayıp.Ters orantılı:bitmeden birikmiyor.

Bir de bu yaşam içerisindeki hedeflerimiz,gayelerimiz var gelelim ona.

Sonu olmayan bir manzara görmek istiyorsak en zirveye çıkmak gerek değil mi?

Yada sadece bir deniz değil de o denizi güzelleştiren balığı, taşı,kumu da;bir kitap değil de o kitabın gidişini değiştirebilecek karakter,olay,giriş,gelişme ve ve sonuç da olması lazım.

Bizim hayatımız da böyle.Doğum ile hayata giriş;gelişme ile beklentilerimizi gerçekleştirmek adına ortaya koyduğumuz hedefler;sonuç ile de geldiğimiz dünyaya ettiğimiz veda ve yeni bir varoluş..

Amaçlarımız için birşeyler yapmak gerek çünkü her yüzleşme için bir bedel ödemek şarttır.

Kimine göre kötü olan bu tarafın bir kötü yanı daha var..

Ödemek ile yüzleşlemeyecek bedeller,hayal kırıklığıdan,mutsuzluktan başka birşey getirmiyor.

Fakat bir rüyayı rüya bırakan da gerçeklerdir.

Yani iyi taraftan düşünün.

Önemli olan gülün nasıl olduğu değil.Sizin nasıl görmek istediğinizdir.

Bu nedenle herkes başka bakar hayata.Bu nedenle herkes işini başka bir içtenlikle yapar,sevdiğini farklı sever, farklı bakar ve farklı düşünür.

Bittii.

Nasıl buldunuz?

Umarım beğenmişsinizdir..

Sizi seviyorum<3

Kendinize çook iyi bakın.En kısa zamanda yeni bölüm ile görüşmek üzere.

💜💜💜

HAYATIN KENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin