Hayatını Taçlandır

455 295 562
                                    


Selamm benim güzel kelebeklerim.. 🦋

Kelebek dememin bir sebebi var ve artık benim için güzeller güzeli birer kelebeksiniz.

Çünkü bir kelebek için yapacaklarını erteleyip durmak çok amaçsızdır,ertesi günü yoktur onun..

Sizin de artık hayata sıkı sıkı tutunup yapmanız gerekenleri hemen yapmanızdan ötürü bu güzel ismi vermek istedim ((:

Bugün sevgi ile geldim.Sevgi ile bitirelim olur mu??

Şimdiki bölüm gamzelivampir2021    ve -rubyjanekim-   için.

Beğenirsiniz umarım.

Desteklerinizi bekliyorumm.

En az 60 oy olsun ^^

Hadi başlayalıımm.

...

Muhabbeti muhabbet yapan,birliği birlik, mutluluğu mutluluk,hayatı hayat ve en önemlisi de insanı insan yapan nedir biliyor musun?

Sevgi ve saygıdır.

Hı şu olabilir,sevgi insanlar arasında farklılık gösterebilir ama biz asıl saygı anlayışı olan kimselere insan diyoruz.

Yani sevgi geçici olsa da saygı kalıcı olmak zorundadır.

Bu iki kavram bir araya gelince de tamı tamına bir çiçeği andırıyor.Çünkü çiçek susuz bir hiçtir.Sevginin de saygısız bir anlam ifade etmediği gibi..

Biz bugün insanlık kısmına değil de ( ki haddime değil ), bağlılık ve içtenlik duygusuna yani sevgiye  bakacağız.

Bizlerin varoluşundaki en büyük güzellik sevgidir.

Işık gibidir.Varken etrafını aydınlatır yokken karanlığa hapseder.

Sevmekten korkmayın hem sevmek sadece bir kızın bir erkeği bir erkeğin bir kızı sevmesi değil ki,sakın böyle bir algı oluşturmayın!

İnsanları,müziği,resmi,doğayı,sevin.

Seven ki dünyanız renklensin,bin bir parıltı ile parlasın. Bu gözlerinizden okunsun.

Tabii ya gelecek sırf değer verdin,sevdin diye üzeceksin. Akıp giden bir bilinmezliğin, zamanın içerisindeyiz hiçbir şey belli değil ki.

Evet dediğim gibi yeri gelecek ağlama,gülme, acı çekme,yaşama ve ölüm zamanı gelecek.

Zaten yaşamımızı vazgeçilmez ve değerli kılan da budur.

Tek düze olmaz hiçbir şey.

Neyse,sevgi konusunda ne diyordum?

Herkesi, herşeyi en önemlisi de kendinizi sevin.Hem de herşeyden önce..

Çoğu kişiler kendini sevmeyi bencillik sanıyorlar.

Bilmiyorlar ki denize atılan bir taş bile ilk önce kendi düştüğü yeri daha sonra çevresini dalgalandırır.

Bunun gibi işte,kendini dalgalandırmadan karşındakini de dalgalandıramazsın.Herşey kendini sevmek ile başlar yani.

Farkında mısın bilmiyorum ama şu bir gerçek ki;kendindinden memnun insanlar çevresini de renklendirir.Ama memnun olmayanlar en yakınları ile bile kavga içerisindedir.

Siz de ikinci söylediğim iseniz hemen kendinizi tanımaya çalışın.

Ben kimim,neleri sever neleri sevmem,şu şu şu konularda fikrim ne diye sorun.

Nelermiş peki?

Şimdi tek tek dışınızdan en az üç kere tekrar edin.

..

Tamam hadi devam edelim.

Bir insanın üç kişiliği vardır;

1~ DIŞ DÜNYANIN GÖRDÜĞÜ

2~ KİŞİNİN OLDUĞUNU SANDIĞI

3~  GERÇEKTE KENDİSİNE VE ÇEVRESİNE GÖSTERMEYE ÇEKİNDİĞİ ESAS HÂLİ

Bunları anlayarak beğenmediğiniz yanlarınızı değiştirmeye çalışın.Değiştiremediklerinizi de kabullenin ve hayata sevgi ile mutlu biçimde devam edin..

Uzun arayışlar sonucunda kendinizi buldunuz mu,öncelikle rahat olun ve ben buyum deyin.

Şunu asla aklınızdan çıkarmayın olur mu?

Gönül güzelliği sevgi ise beyin güzelliği de o sevgiyi gösterebilme şeklidir.

..ki kişi düşünebiliyorsa pek çok sorunu da çözer.Bu da bir mutluluk yoludur zaten...

Bunca kötülüğün yer aldığı şu dünyada bir kişinin bile sevgisi-mutluluğu neleri değiştirmez ki?

Demen o ki ;

Bu nedenle sevin ve güzel yaşayın.

Sevin, Düşünün,Konuşun,İyimser Olun ve Doyasıya Gülüp Hayatı En Güzel Biçimde Taçlandırın.

Evvvet!

Nasıl buldunuz bakalım?


Beğendiniz mi?

Yeni bölüm ne olsun?

Benden bu kadar.

Kendinize çoook dikkat edin..

Sizi seven bir yazar bırakıyorum buraya.


    _❤️❤️❤️_

HAYATIN KENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin