Selaaam!
Nasılsınız bakalım?(Hep iyi olun <3)
Okul,dersler vs. bayağı yoğun olduğum için bölüm biraz gecikti.
Önceki bölümde okunma sayısı ve oy sanki biraz az gibiydi sanki.Bunda daha fazla olur umarım.
Şunu da söylemek istiyorum ki bölümlerim birbirinden bağımsız ve de biraz kişisel gelişim tarzı olduğu için bir zaman sonra sanki sıkılacak gibisiniz.Yani okunma sayısına göre biraz öyle görünüyor.
Umarım öyle olmaz.🙏
Neyse konumuza dönelimm ;)
Amaaa önce şuraya birkaç etiket bırakırsanız ve bekli de daha çok okunmasını sağlarsanız çok mutlu olurum. 🥰
Bu gün -_panda_71_- istediği için *GÜVEN* konulu bir yazı yazdım.
Beğenirsiniz inşallah.
Yorumlarınızı ve oylarınızı bekliyorum, iyi okumalaar😘
Hadi başlayalım bakalım..
....
Sen de bazen biraz kimsesiz,her şeye isteksiz ve de insanlara güvensiz hissediyorsun değil mi?
Ben de öyleyim...
Çoğunuzun tahmin ettiği gibi konumuz sadece ve sadece 5 harften oluşan GÜVEN kelimesi.
Sahi,bu kelimenin anlamını hiç düşündünüz mü?
Güven; korku, çekinme ve kuşku duymadan inanma ve bağlanma duygusudur.
Şöyle bir bakın etrafınıza, öyle mi gerçekten?
Siz ne düşünüyorsunuz bilmem ama ben bu şekilde düşünmüyorum.
Kelime anlamına diyecek bir şeyim yok , sözüm gerçekteki güven anlayışına .
Neden böyle dedim biliyor musunuz?
Çünkü güvensizlik bile güvendiğimiz insanlar tarafından var oluyor.
Neden böyle ki?
Yanımda güvendiğim, değer verdiğim, hiçbir zaman değişeceğini düşünmediğim insanlar neden ilk değişiyor,burasını gerçekten hiç bilmiyorum.
Fakat şunu çok iyi biliyorum.
İnsan önce güvenilir olmayı bilip daha sonra güvenmeli.
Çünkü güven zor kazanılıp kolay kaybedilen bir soyutluktur.
Ama bu soyutluk senin,benim, karşımızdakinin ve geleceğimizin bir temelidir.
Sanki ruhumuzdur,karakterimizi karşımızdakine yansıtan.
Çoğumuz hayatımız boyunca ne kadar karışık ve bir o kadar da çok seçenek ile karşı karşıyayız gibi düşünsek de aslında hep ana iki seçenek vardır.
Bir taraf doğru bir taraf yanlış.Bir yanı kolay bir yanı zor.İyi veya kötü.
Her ne olursa olsun seçimlerimiz iki kola ayrılır.
Kararsızken bile meyilli olduğumuz bir tarafımız vardır.
Konuyu şuraya bağlayacağım.
Genel olarak kolayı seçiyoruz farkında mısınız?
(Güvenen kişiye ihanet etmek gibi mesela...)
Oysaki zorluklar beraberinde mutluluğu getirirler.
(Birine güven duygusunu tattırmak ve sonrasında mutluluğu yaşamak gibi..)
Önümüze koyulup bizzat bizim elimize verilen bu fırsatı neden genellikle yanlışa,kolaya yada kötüye kullanıyoruz ki?
Oysaki insanlığın varolmasını sağlayan en büyük birimlerden birisi de güven.
Domino taşlarına benziyor sanki biraz.
O dakikalarca,saatlerce yerine koymaya uğraştığın onlarca,yüzlerce taşı tek bir taşın - hamlen ile anında yıkmak gibi.
Dedim ya güven zor kazanılıp kolay kaybedilen bir soyutluktur diye.
Bu nedenle kimsenin güvenini boşa çıkarmayın,sevdiklerinizin kıymetini bilin ve içlerindeki bu duyguyu ölüme terk etmeyin.
_ONLAR NE YAPARSA YAPSIN_(üzen taraf siz olmayın.)
Bilin ki güven yoksa huzur değil,kuşku vardır.
Bunu bilerek yaşayın olur mu?
Son olarak şunu da unutmayın...
Kaybedilmiş Güven Yıkılmış Eve Benzer.Çünkü O Ev Yıkıldıktan Sonra Ne Bir Kapı Ne Bir Oda Ne De Bir Sıcaklık Kalır Geriye...
Eveet!
Bitti (;
Nasıl buldunuz?
Beğendiniz mi?
Yeni konu ne olsuun?
Yazılarımı bi tık olumsuzluk üzerine yazıyorum farkındayım.Sizi sıkmıyorumdur inşallah.
Benden bu kadar.
Konu dışında bir şeyler gelirse aklınıza yazabilirsiniz buraya.
Oyları unutmayıın☺️
Kendinize çok dikkat edin <3
Görüşürüzzz✨🌼