Selaam!Nasılsınız?Hep iyi olun ^^
Bu gün zaman ile ilgili bir deneme yazdım..
Umarım beğenirsiniz ;)
Hayydi başlayalımm ^^
Ne güzel demiş değil mi atalarımız"bugünün işini yarına bırakma"Yani yapman gerekeni zamanında yap diye.
Yapılacak bir işi erteleyip durmak taşıdığın yükün ağırlığını arttıra arttıra biraz daha beklemek gibidir.
Daha açık konuşmak gerekirse çekilmeyecek bir denizin önünde karşı adaya geçebilmek için saatlerce, günlerce,aylarca beklemeye benzer.
Oysaki o denizin durulmayacağını biliyorsun.
Sadece eninde sonunda o adaya geçerim olarak düşünüyorsun daha doğrusu umut ediyorsundur.
Peki,nereden biliyorsuz iki saniye sonra bile neler yaşayacağımızı..
Sen mesela belki şu anda son kez gülüyorsun,ailenle vakit geçiriyorsun.Belki ben son kez bu yazıyı yazıyorum,ne bileyim işte belki evimden son kez güle oynaya çıkıyorum..
Ne kadar ömrümüz var kim biliyor?(_Kimse_)
Rica etsem bi gözden geçirir misin hayatını?
Gece yatarken mesela sabaha çıkıp çıkmayacağımızı bilmediğimiz hâlde kurmuyor muyuz sabaha alarmı?Doğrusu umut etmiyor muyuz sadece..
Halbuki o güneşi,aydınlığı görmeyebiliriz de..Bunun gibi işte,o nedenle diyorum bu günün işini yarına bırakma,diye.
Boş zaman yoktur.Boşa geçen zaman vardır.
Unutma ki bu hayatta herşeyin telafisi var.
Günlerin,ayların,yılların bile ama gelip geçen zaman hiçbir şey ile telafi edilemiyor.
Evet, şimdi hemen boş şeylerden vazgeç ve yapman gerekeni hemen yap tamam mı?
Sen de biliyorsun ki zaman harcamak gelmiş geçmiş en pahalı harcamadır!
Bitti!
Nasıl buldunuz?
Şimdiye kadar en sevdiğiniz bölüm hangisi?
Giriş hariç(1mi,2mi,3mü??)
Okuduğunuz için teşekkür ederim 🤍
Bol bol düşüncelerinizi yazmayı ve oylamayı unutmazsanız sevinirim^^
Benden bu kadar🙂
Kendinize çook iyi bakın🥰
Bir daha ki bölümde ne istersiniz söyleyebilirsiniz🤔
5.bölümde görüşmek üzeree❤️❤️