Senin Anahtarın (UMUT)

587 344 649
                                    


Selaam benim canım okurlarım :)))

Nasılsınız bakalım?

Hep iyi olunn! <3

Bugün de UMUTLARIMIZ ile ilgili bir yazı yazdım.(bakalım ilk kim okuyacak🤔)

Senin, benim,bizim,hepimizin için yazdım yani..

Umarım beğenirsiniz!!

Ama başlamadan önce şuraya bir iki arkadaşınızın etiketini bırakır ve onların da okuyup belki de satırlarımda kendilerini bulmalarını sağlarsanız çok mutlu olurum 🥰🙏

Bakalımm en sonki oy sayısını yani 30 oyu geçecek mi? ☺️

Söz verdiğim gibi kardelen_sk yi etiketliyoruum ;)

Çok uzattım ama yazasım geldi ne yapayım (:

Hadi başlayalım bakalım..

....

Hayatı bir şey benzettiniz mi hiç?

Peki benzetirsiniz neye ne için benzettiniz?

Benzetmediyseniz rica etsem birkaç saniyeliğine neye benzetebileceğinizi düşünür müsünüz?

Mesela ben kelimelere benzetiyorum.Kelimeler oluşa oluşa cümleleri,hikayeleri,masalları oluşturuyor ya hayatta dünüyle,bugünüyle,yarını ile bir ömür oluşturuyor.

O cümleler,yani hayatımızdaki olaylar kimi zaman klasik bir cümle,kimi zaman gerçekleşmesi mümkün olmadığı için masal, kimi zaman sonu gelmeyecek bir destan gibi..

Öznesi,yüklemi,noktası,virgülü,özlemi,acısı, soru işareti ve üç noktası vardır hayatın.

İz bırakan insanları vardır mesela iz bırakan cümleler gibi..

Peeki hemen başka bir soru sorayım.

Madem hayatta olanlara bağlıyız ve bu nedenle yaşıyoruz,o zaman yaşamak ne demektir?

Yaşadığın hayatta bu benim kaderimdir deyip,boyun eğmek midir?

..

Yoksa

..

ben her şeyi değiştirebilirim demek mi?

Bana kalırsa doğumdan ölüme dek ben buyum ve ben varım,demektir.

Her ne zorlukla karşılaşırsan karşılaş sınırını açmadan umut ve güvenle bir yere  tutunabilmektir.

Umut demişken "Umut insanı uyandıran bir rüyadır" diyor Aristoteles.

Aslında bakarsanız bu sözü duyduğum ilk günden beri kafam karışık.

Şimdi bu konuşmadan yola çıkarak iki seçenekle karşı karşıyayız.

Burada Umut denilen şeyin bir gerçeklik mi yoksa aslında bir hayal ama gerçeklik mi olduğunu anlatıyor.?.

Ben seçemiyorum.Hadi siz söyleyin..

(Söylediyseniz devam edelim.)

Hayat hayat içinde hayat olduğu gibi umut da umut içinde umuttur,diye bir yazı görmüştüm.

Belki de gerçekleşmeyen umutlar hiç somut olmadığı için daha iyidir.

Somutluk karışıklık verirken bazen soyuttur iyi bir yol gösterici olabilir.

Belki de bu yol gösterici sayesinde olacakları oldurup olamayacaklarla vakit kaybetmeyiz.

Aslında umutlarının peşinden koşan insanlar genellikle kimi zaman çabuk kimi zaman uzun süreçler sonrasında başarılı olmuşlardır.

En azından çabalamışlardır.

Onlar hiç ulaşamayacaklarını bilseler dahi hayalleri ve umutları için her şeyden vazgeçebilecek olanlardandır.

Böyle olduğunda çoğu insan sanki dört beş yaşlarındaki bir çocuk gibi mutlu şekilde olur ve hayata bakış açısını değiştirebilir.

Dedim ya,çünkü olamayacağını bile bile denemiştir.

Fakat ne yazık ki bu gerçeklik değildir.Bir sınavdır.

Bizler gerçek ile imkansız arasında bir bağ kurmak zorundayız.

bu da hayata karşı çıkarmamız gereken derslerden yalnızca bir tanesidir (ama hayatın değişebilecek bir tanesi) ;)

Evet konuyu bir sonuca bağlamak gerekirse hayaller,umutlar önemlidir ama hayatın ana karakteri kişinin kendisidir.

Yani kişiliğini bulmak için ayrı ayrı kapılardan bakarak,hayallerini hayatın ile kişileştiren bir  anahtardır umut.

Eveet!

Nasıl buldunuz ??

Birşeylerin daha farkına varmışsınızdır umarım..

Beğenmişsinizdir inşallah 🙏

Konu bulamıyoruumm!

Bana yardım eder misiniz.Şunun hakkında yaz diye?

Oy vermeyi unutmayıın!

Kendinize çok dikkat edin.

Sizi seviyoruum 💜💜

Görüşürüzz💞✨




HAYATIN KENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin