Selaaamm!
Nasılsın bakalım?(Hep iyi olun ^^)
Aslına bakarsanız okunmaya göre çok az oy olduğu için yazılarımın beğenilmediği gibi düşündüğüm için üç dört gün ara verdim :/
Ama sonra düşündüm.Daha çok başındayım ve belki de normal şuanda :/)
Devam etmeye karar verdim.☺️
Bugün zaman ve hayatın birbiri ile orantılı olduğunu anlatan bir yazı yazdım :)
Umarım beğenirsiniz! 🙏
Bol bol düşüncelerinizi yazmayı ve oylamayı unutmayıın!💫
Hadi başlayalım <3
Sizce de bazen hayattan beklentileriniz çok büyük değil mi?
Herşeyin bir anda olmasını istemez miyiz bazen?
Genellikle hepimizde vardır herşeyin çabucak olmasını istemek.
Ne yazık ki isteklerimizi dile getirirken hep şunu unutuyoruz.
Yeni doğan bir bebekten ilk günde yürümesin yada kanuşabilen bir insandan sonsuza kadar konuşmamasını bekleyebilir mıyız?
Bundan yola çıkarak tüm olayın beyin ile alakalı olduğunu anlayabiliriz.
Düşünerek ve kalpten isteyerek.
Zamana izin vermek gerek.Saatler sonsuza kadar çalışsın varsın.Çünkü hepimiz biliyoruz ki tek gerçeklik zaman..
Gecenin de gündüzün de her bir saniyesi dolu dolu yaşanmalı..
Günlük hayatta yemek,içmek,yatmak,kalkmak bile o kadar normal ve basit ki..
Yani en azından bize öyle geliyor.
Ama insan tek birşeyini kaybedince normalde yaptıkları da bir o kadar cazip geliyor.
Şimdi kapatın gözlerinizi ve düşünün,hayal edin.
Hiç düşünmediğimiz ve bize çok basit gelen bir nefes alış bile yüzlerce salise arasında iki saniye sürüyor değil mi?
Demek istediğim o iki saniyeye bile çok muhtacız.Bir daha alıp veremediğini veya verip alamadığını düşünsenya.Halbuki ne ki sadece ve sadece iki saniye.Belki daha bile az..
..
Dedim ya hani birseyinizi kaybetseniz hayatınız değişir diye.
En küçük örnek,bir parmağınızı kaybettiğinizi düşünün
ve şimdi de sonuçlarını..
Yemek yerken,yazı yazarken,herhangi birşey tutarken,telefonda mesaj yazarken bile neler olacağını düşünün..
Eğer düşündüyseniz o iki saniye bile sürmeyen ama çok değerli olan nefesinizi alın ve hayatın tadına varın,değerini bilin.
(bu kötü günlerin bile)Çünkü her kötülük iyi olayların başlangıcıdır.!.
İllaki başınıza birşeyin gelmesini beklemeyin.
Çünkü hayat çok kısa ve ne zaman bir sürpriz ile karşılaşacağımızı söylemiyor..
Böyle bir sürpriz ile karşılaşmadan eğlenin,hayatın tadına varın,kimseyi üzmeyin..
Şunu unutmayın,hayatın ne zaman dünya ile ilişkini keseceğini veya o kötü sürprizlerinden birini sunacağını bilmiyoruz.
Bırakın olmasın her istediğimiz.
Çünkü hayat çatlak bir şişedeki su gibi.O suyu içsende bitecek,içmesende.Hayatı dolu dolu yaşasan da bitecek yaşamadan da bitecek.
Doğumdan ölüme dek bir sınavın içerisindeyiz.Bazısı bir ömür boyu uzun,bazısı göz açıp yapayıncaya kadar kısa adeta bir şimşek gibi.
Önemli olan o savaştan sağ çıkmak değil mi?
...
Bazen çok zor durumda olursun.Bıkarsın,yorulursun ama korkma!
Teselli et kendini,hep iyi şeyler olacak değil ya..
De ki;
KORKMUYORUM!!
ŞUNU DA ÇOK İYİ BİLİYORUM.BENİM HAYATTA DURACAK NEDENLERİM VAR!Biz ve sevdikleriniz bugün var yarın yok.
Hayatın değeri uzun yaşamakta değil kaliteli yaşamakta..
Çünkü HAYAT ; küçük mutluluklardan meydana gelen rengarenk ve kocaman bir çiçek bahçesi gibi ;)
Eveeeet!
Nasıl buldunuz bakalım???
İnşallah satırlarımdan ufak tefek şeyler çıkarabilmiş veya kendinizi bulmuşsunuzdur.
Lütfen oylamayı unutmayın🙏🙏
Kendinize çook dikkat edin :)
GöRÜşÜrÜzZZ✨✨
❤️💙💙💙💙❤️