EN SEVDİĞİN ARKADAŞIN KİM?

975 416 1.9K
                                    

Selaam.Nasılsınız?İyisinizdir umarım <3

  Öncelikle attığınız yorumlar için çok teşekkür ederim.Beni çok mutlu ettiniz.
 
Benim ile düşüncelerinizi paylaşmayı ve oylamayı unutmazsanız sevinirim.

Sizden ricam burada sorduğum soruları sanki bire bir konuşuyormuşuz gibi cevaplanmanız.

Hadi başlayalım! İyi okumalar ;)

En sevdiğiniz arkadaşınız kim?

Peki bu arkadaşınızın adı ne ?

Ne kadar süredir arkadaşsınız?

En iyisi en baştan başlamak..

Kendinizi tanıyor musunuz?

Nasıl insanlarla arkadaşlık kuruyorsunuz veya arkadaş seçerken nelere dikkat ediyorsunuz?

İnsanlar genellikle birbirleri ile çabuk beraberlik kurup samimi oluyorlar.

Peki bu saydıklarıma dikkat ederek mi yani samimiyetine, ahlakına bakarak mı yoksa varlığına,para puluna bakarak mı seçiyorlar eş,dost,kanka,arkadaş dediklerini ?

Eminim herkesin bu yakın arkadaşım diyeceği birisi olmuştur hayatında fakat bunların bazıları kardeş diyebileceğin kadar yakınken bazısı bazısı laf olsun diye vardır hayatında.

Nasıl,yani şöyle seni kullanmak,çevreyle aranı bozmak içindir arkadaşlıkları.Doğrusu öyle insan arkadaş değildir ki.

Pazar tezgahlarından farksızdır onlar.İki tarafları vardır.Hani pazar tezgahlarında meyve sebzelerin iyilerini öne,çürük olanlarını arkaya koyarlar ya ona benzerler.

Arkadaşlık,sevgi saygı anlamını bilmeyen için sadece dildedir.Bilen için ise hayat..

İyiliği,sevgiyi gözden anlarız diyorlar ya öyle olmuyor işte.Herşey sol taraf ile alakalı.

Bilemezsin ki ona o kadar değer verirken aslında kendi değerini kendisinin yerle bir ettiğini.

Ama olsun.Hep kötüye yormamak gerek.

Gün gelir karşına biri çıkar.Belki de o gerçek dosttur.(senin çıktı mı?)

Sen nereye gidersen git hep arkandaki gölgedir.Çölün ortasında seni takip eden bir bulut,yağmurda belki bir şemsiyedir.Belki de seni en ufak şey ile bile mutlu edebilecek bir sihirbazdır.

O yanındayken hep mutlu olursun,havalara uçarsın.
Ee ne de olsa uçmak için kuş olmak şart değil.Ufak bir mutluluk bile yeterli.

Benden bu kadar,gerisi size kalmış.
Ne demişler,bana dostunu söyle sana kim olduğunu söyleyeyim.Yani bu dediklerinden yola çıkarak arkadaşının(dostunu ) senin aynan olduğunu söyleyebiliriz.

UNUTMAYIN!Dostunuz az ve öz ama sımsıkı olsun 🙏🖤

Bitti!

Nasıl buldunuz?

Beğendiniz mi?

Daha başka hangi konu hakkında yazmamı istersiniz?

Son olarak bir sonraki bölümde hayat ile mi zaman ile ilgili mi bir bölüm paylaşmamı istersiniz?

Şöyle de yapabiliriz farklı farklı genel olarak tarih üzerine yazdığım şiirlerim var onlardan da atabilirim.
 
Çoğunluk ne derse öyle yapayım ;)

Okuduğunuz ve belki de satırlarımda kendinizi bulduğunuz için teşekkür ederim.

Düşüncelerinizi bekliyorum ve tabiki oylarınızı daa.

Görüşürüüz.Kendinize çook iyi bakın✋

✨🖤🤍🖤🤍✨

HAYATIN KENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin