Kırıldığın Yerden Sağlamlaş

269 143 442
                                    

Selam!

Ben geldiim.

Hoşgeldin<3

Nasılsın?

Hep iyi ol!!

Bugün iyilik ile ilgili bir bölüm var.

Umarım beğenirsin düşüncelerini ve oylarını bekliyorum.Okunma sayısı düştü sanki biraz.

Hadi başlayalım..

...

Basit insanlara haddinden fazla mı değer veriyoruz dersiniz?

Onları hak etmedikleri kadar mı makamlandırıyoruz acaba gözümüzde?

Çok mu iyi niyetli davranıyoruz ki?

Acaba bu niyetimizi saflık olarak mı görüyorlar?

Biz güler yüzlü davrandıkça kendilerini kaliteli mi sanıyorlar ki?

Bu yüzden mi kaybediyoruz her seferinde?

Belki iyiler kaybettikçe kazanıyordur. Belki de bizler sadece kaybettiğimizi zannediyoruzdur olabilir mi?

İyiler hiç kaybetmiyordur da kaybediliyordur belki.

İyi niyetli,kalbi temiz kimse nasıldır biliyor musunuz?

Herkesi kendi gibi zannedendir.Her şeyi kullanmayı bilip bir tek insanları kullanmayı bilmeyendir.

Biri yüzüne güldüğünde hemen ona inanandır.Sevdiği kadar sevildiğini düşünen,mutlu etmeyi mutlu olmaktan daha önde gören ve ne olursa olsun iyi olmaktan asla vazgeçmeyendir.

Saflığından değildir bu,yüreğinin temizliğindendir.

Ama en çok da üzülen onlardır biliyor musunuz?

Çünkü en çok gülümseyen de onlardır.Bir tebessümü çok görürler masumlardan.Misliyle alırlar o minik tebessümlerini.

Bilmiyorlar ki kötülerin kahkahaları geçicidir,iyilerin gülüşleri ebedi.

Herkesten fazla kırıldın,üzüldün, ağlayıp durdun belki.Ama hepsinde yeterince alttan aldın,niyetinin güzelliğinden bir çok kez yeni yeni şanslar verdin hak etmeyenlere.

Bensiz hiçbir şey yapamaz diyenlere inat buna bir DUR,demenin zamanı gelmedi mi sence?Bir an önce toparlanmanın,seni saf yerine koyanların asıl kendilerinin öyle olduklarını göstermenin;senin hiçbir şeyini kaybetmediğini ama onların seni kaybettiklerini göstermenin zamanı gelmedi mi?

Hiçbir şey için bozma moralini.

Bütün yaralar iyileşiyor emin ol.Her biri bir defter sayfasına kazınmış yazı gibi oluyor.Silsen de izi kalıyor yüreğinde ama yine de üstüne yeni bir çizik daha atabiliyorsun daha sonra.

Her dert bir gün son buluyor.

Belki içinde bir yerlerinde üzüntüsünü yaşıyorsun ya da sürekli biri bitiyor bir diğeri başlıyor ama o da geçiyor sonuç olarak.

Gözyaşıymış, kırılan hayal parçalarıymış bağışıklık kazanıyor hepsi bir gün.

Sen kırıldıkça sağlamlaşıyorsun aynı bir dal parçası gibi.

Nasıl biliyor musun?

Uzun bir dalı hani ilk kırdığında çabuk kırılır.Daha sonra kalan parçayı kırdıkça zorlanırsın ya.Yani kırıldığı yerden sağlamlaştığını anlarsın ya...

Kalp de öyledir.Kırıldıkça,kırıldığı yerden sağlamalaşır.

Hayat devam ediyor.Biten gün geride kalıyor,yeni gün kapısında umutlar ile bekliyor.

Her gün farklı bir ritim ile atıyor kalp dediğin.

Zaten kalp her türlü atıyor asıl mesele o ritmin işleyişinde.

Hiçbir şekilde kalbimi kırıyorlar diye üzülme çünkü emin ol belki de hak etmedikleri için bir bir intihar ediyorlardır o kalbinden.

Sen yeni ritimler ile hayatına bak.

Bazen mutlu bazen üzgün ama ne olursa olsun unutma ki sen kalbimin en güzel köşesindesin.

Bittii!

Nasıl?

Beğendiniz mi?

Oylarınızı bekliyorum.⭐⭐

Kendinize çok iyi bakın!

Bir iki güne yeni bir şiir daha geliyor...Öncekine bakmadıysanız bakabilirsiniz!

Sizi seviyorum ^^.

Allah'a emanet olun ✨.

Hoşçakalınnn kelebeklerim benim...

💙🦋🦋💙

HAYATIN KENDİSİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin