Selamm!Nasılsınız kelebeklerim benimm?
Bugün benim için değerli bir yazı yazdım.Bölüm sonunda nedenini öğreneceksiniz^^.
En az 90 oy bekliyorum. ⭐
O zaman başlayalım hadi!
...
Hızlı mı yavaş mı,iyi mi kötü mü,rüya mı gerçek mi bilinmez bazen hayat.
Yine de zamana bağlıyızdır ama.Bir beklentimiz vardır çoğu vakit.
Gün gelir çok sinsi ve acımasız olur.Olsun,yine de karşı koyamazsın hayatın hızına.
Beşer olmaktan yorulur bazen beşer.
Bitmeyen zaman yorar. Yeri gelir çözüm olur yeri gelir peşinden dert getirir.Kimi zaman umut verir kimi zaman verdiği umudu misliyle geri alır.
Gerçeğin içerisindeki şu rüya;yaşamın ilerledikçe cevapsız bir soru,karışık bir labirent,zor bir bilmece olur.
Bizler sonsuz sanırız ama sınırlıdır işte. İşte nedenle zamana bağlanmamalı insan.Kıymet vermeli am çok da aldanmamalı. İyi veya kötü hiçbir nedenin sonucuna kaptırmamalı.
Gerçek mi şaka mı bilinmez ama bir sınavdır akıp giden.Bitmez gibi görünen fakat her şeyden önce biten.
Sabretme ve inanma gücümüzü sınar, sürekli denenir insan.
Zamanın getirdiği sevinç ve mutluluğu nasıl kabul ediyorsak onun sunacağı hüznü de aynı şekilde kabul etmek gerekir.
Kısacası iyi taraftan düşünmek gerekir bazen...
Her karanlık yeni bir aydınlığın imzasıdır ve belki de şahitlik ettiğimiz o ağlayan kara bulutlar nice yeni gökkuşaklarına gebedir..
Bittiii!
Nasıldı?
Beğendiniz mi??
Aslında bu bölüm benim için çok değerli çünkü benim yazma serüvenim 6. sınıfta seçmeli yazarlık dersinde ilk bu yazı ile başladı.O gün bu yazıyı yazıp öğretmenimden "güzel yazmaya devam et" onayını almasaydım belki de şuan burada olmayacaktım ama çok şükür ki buradayım.
Sizleri çok seviyorum.
Kendinize iyi bakın.Allah'a emanet olunn.
💛💛💛