Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!
-Nem. -vágtam rá.
-Fiú, làny?
-Fiú.
-Hány éves voltál?
-14.
-Együtt voltatok?
-Soha nem volt pasim.
-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét.
-Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy.
-Hímkurva vagy? -mosolyodott el.
-De pénzért csinálom. -vágtam rá.
-Oha. Tőlem is kérsz, majd érte?
-Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás kaland.
-Munka? Stricid is van?
-Nincs, de nem is kell. -mondtam, mire bólintott.
-Látom leesett, hogy csak egy éjszakára kellesz! -vette le a pólóját.
-Tudod nem volt nehéz kitalálni. -kezdtem én is vetkőzni.
-Hány éves pasikkal szoktál szexelni? -vette le a nadrágját is.
-Mindig 16 volt a legfiatalabb. A legidősebb meg 19. -vettem le én is.
-Kedvenc póz? -került le róla az alsója is.
-Nincs. Mindig azt csinálom amit mondanak. -rántottam meg a vállam, majd levettem én is az álsóm
-Szóval eddig még csak basztál?
-Ja... de már megszoktam. -sóhajtottam, majd hátat fordítva Jungkooknak a kanapéra másztam kutya pózba és meg is éreztem ahogy besüpped mögöttem a kanapé.
-Figyelj édesem. -húzott hirtelen az ölébe Jungkook és a nyakam kezdte csókolgatni, ami bevallom nagyon jól eset -Tudod én imádok baszni, de sajnos te túl aranyos vagy ahhoz, hogy megbasszalak.
-Azt akarod ezzel mondani, hogy mégsem akarsz szexelni? -akartam kiszállni az öléből, mert kezdtem kínosnak érezni a szitut, de ő vissza rántott.
-Azt. Mutatok valami újat amit még senki nem mutatott meg neked. -kapott fel menyasszony pózba és bevitt a szobájába. Vagyis gondolom ez a szobája, majd ott lerakott az ágyra.
-Mit akarsz mutatni? -néztem fel rá, de ő csak eldöntött az ágyon és az oldalam kezdte simogatni amibe beleremegtem.
-Félsz?
-Nem. Kéne?
-Nem, de mégis remegsz és hevesen ver a szíved.
-Senki nem ért még hozzám így. -néztem el oldalra.
-Akkor, majd most én fogok. -mondta, majd ajkaimra tapadt.🔞🔞🔞
Puha ajkai lágyan csókólták az enyém, miközben egyik kezével az oldalam simogatta. Onnan áttért a nyakamra, amit nedves puszikkal lepett el minden egyes milliméteren. Egyik kezemmel a karjába kapaszkodtam, míg a másikat bele vezettem a sötét hajába. Nagyon jó érzés volt. A testem megremegett minden egyes finom érintésénél. A kulcscsontom is végéig csókolta, majd lejjebb vette az irányt. Egyik kezét felvezette a már égnek meredő kis kavicsomhoz és két ujjával dörzsölgette, míg a másikat a szájába szívta, majd nyelvével izgatta tovább. Én csak sóhajtozni tudtam alatta. Később cserélt, majd lassan végig csókolt a hasamon is. Az ágyékomhoz érve a lábaim szétrakta és a térdemtől indulva végéig csókolta a combom belső részét. Meleg lehelletét éreztem a már merev tagomon, de nem ért hozzá. Helyette a másik combomat is végig csókolta. Mire a tagomhoz ért már éreztem, ahogy az előváladékom végig folyik rajta. Ő beharapott szájjal nézett végig rajtam, majd makkomra csókolt, mire egy kisebbet nyögtem. Kínzó lassúsággal nyalt rajta végig, majd végre bekapta és szopni kezdett. A hangomat nem tudtam vissza fogni, de nem is akartam. Kezeivel a hasam simogatta vagy épp a mellbimbóm csipkedte. Én egyik kezemmel a hajába túrtam, míg a másikkal a lepedőt markoltam. Már éreztem az élvezet előhullámait, de ekkor abba hagyta amit csinált.
-Kookh... -mondtam a nevét szenvedve a kielégületlenségtől.
-Azt akarom, hogy a farkamtól menj el. -mondta, miközben sikosítót nyomot az ujjaira.
Körözni kezdett vele a bejáratomnál, majd egyik ujját fel is dugta. Nem fájt, ahogy később a második és a harmadik sem. Miért is fájt volna? Ekkor jöttem rá, hogy már egy teljesen szétbaszott ribanc vagyok...valahol mélyen fáj, hogy mi lett belőlem, de Jungkook most nem hagyott ezen gondolkodni. Kent a tagjára a sikosítóból. Eddig nem néztem meg rendesen, hogy mekkora neki, de most igen és ekkora még sosem volt bennem. Picit meg is állt bennem az ütő, amit ő is észre vett.
-Mi az édesem? -kérdezte kéjesen, miközben fölém hajolt.
-Csak...csak olyan... olyan nagy vagy ott lent. -mondtam zavartan.
-Nem volt még ekkorával dolgod? -kérdezte, mire megráztam a fejem.
A csuklóimat megfogta, majd a fejem felett lefogta őket. Lassan tolta belém, magát, majd egyszerre nyögtünk fel. Hiába vagyok kurva, ez a méret még nekem is feszített.
-Baszki, szűk vagyh. -állt neki mozogni bennem Kook.
-Mondtam, hogyh, még...ahh...még nem...ah
-Sss, élvezd. - mondta, majd ajkaimra csókolt. Eleinte lassan mozgott bennem, majd egyre gyorsabb tempót vett fel. A szoba a nyögéseinkel volt tele és annak a hangjával, ahogy Jungkook belém csapódik. Végül az egész testem megremegett és az ő nevét nyögve élveztem el. Ő még párat lökött rajtam, majd egy hangos nyögéssel élvezett belém. Lassan kihúzodott, majd mellém feküdt.🔞🔞🔞
Ahogy elengedte a csuklóim azok elkezdtek fájni. Megnéztem őket és elég szépen látszik rajtuk Kook kezének a lenyomata ilyen lilás foltban.
-Ne haragudj. -súgta a fülembe, majd magára húzott, így mellkasán feküdtem.
-Nem haragszom. -vetettem át rajta a lábam, amit ő meg is fogott, majd végig simítva rajta a fenekemnél állapodott meg a keze. Az ő szívének dobogására aludtam el.
YOU ARE READING
Honey (Taekook ff)
Fanfiction"-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét. -Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy. -Hímkurva vagy? -mosolyodott el. -De pénzért csinálom. -vágtam rá. -Oha. Tőlem is kérsz, majd érte? -Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás k...