Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!
-Te meg ki a fasz vagy? -kérdezte a csávó Jungkooktól.
-Az a fajta fasz vagyok, akit a pasijának hívnak! Szóval kurva gyorsan szállj le róla vagy hamar holtan fogod találni magad! -lépett közelebb Kook a csávóhoz és a mellkasuk össze ért, de a fiú alacsonyabb volt Jungkooknál, így fel kellett rá néznie.
-Ugye tudod, hogy a kis TaeTae tegnap mást szopott le és két másik sráccal is dugott?
-Te toltad le a faszod a torkomon, úgy, hogy én nem akartam! - mondtam gyorsan az igazat, bár Jungkook így is tudja.
-A haverjaim meg megerőszakoltak mi? Pedig én úgy emlékszem, hogy még önként kitoltad a segged nekik, mert egy szexéhes kurva vagy! -mondta gúnyosan, mire Jungkook olyan erővel vágta pofán ököllel, hogy a földre esett a srác.
-Ne hazudozz össze vissza! Tisztában vagyok vele, hogy mit műveltetek Taevel! Többet ne merjetek se te se a haverjaid hozzá érni, mert csúnya vége lesz! -rángatta meg a már ijedt fiút, akinek az orrából folyt a vér.
-Kook... -fogtam a vállára, mire rám nézett.
A tekintete meglágyúlt és elengedte a srácot, majd szembe fordult velem.
-Nyugi. Nem fognak már hozzám érni. -mosolyogtam rá, mire szorosan magához ölelt.
-Vigyázz magadra! Délután jövök érted. -csókólt meg és a háttérből hallani lehetett Jimin halk fangörcsét, amitől mind a kettőnknek mosolyognia kellett.
-Vigyázok. -válaszoltam, mikor elváltunk egymástól.
-Szeretlek. -mondta és nekem pedig a szívem egy nagyot dobbant.Soha nem mondta még, hogy szeretlek. Mindig csak azt, hogy imádlak. Most nagyon boldognak érzem magam.
-Én is szeretlek. -válszoltam egy nagy vigyorral az arcomon, majd ő beült a kocsiba.
Mi Jiminnel pedig bementünk a suliba a földön ülő gyökeret ott hagyva. Majd úgyis össze szedik a haverjai. Mellesleg meg csak egyszer vágta pofán Jungkook....
-Mi ez a nagy mosoly? -lökte meg Chim a vállam, már az osztályban.
-Tudod, Jungkook eddig mindig csak azt mondta nekem, hogy imád. Én meg ezt csak annak vettem, hogy imádja a testem. Hiszen azért vagyunk együtt. De most azt mondta szeret és ez most nagyon jól esett.
-Szerelmes vagy belé?
-Azt hiszem igen. -mondtam elpirulva, majd tovább már nem beszéltünk, mert bejött a tanár.*Idő ugrás*
Már két hete vagyok Jungkooknál. Azóta nem mentem haza és nem is beszéltem a szüleimmel és érzem, hogy ezért még faszulni fogok...
A suliban se jött oda hozzám azóta senki, hogy elégítsem ki a szexuális vágyait, így Jungkooknak nem kellett többet pofán vernie senkit.
A gipszet is levették a kezemről már. Szóval jelenleg nagyon boldog vagyok. Viszont már két hete nem feküdtem le Jungkookal, mert féltem, hogy fájni fog...
Viszont most...🔞🔞🔞
-Annyira akarlak Tae. -csókolgatja a nyakam Jungkook.
-Kookh...neh... -próbáltam ellökni magamtól, de nem tudtam.
-Olyan régen csináltuk már. Nem leszek durva, ígérem. -suttogta a fülembe, majd újra áttért a nyakamra és szívásnyomokkal kezdte ellepni.
Nem tudtam ellen állni az érintéseinek, így hagytam magam.
Egyik kezem a hajába vezettem, ő pedig a derekamra fogva húzott közelebb magához. Szépen lassan egyre feljebb húzta a pólóm, míg végül lekerült rólam. Magáról is lekapta a felsőjét, majd a mellkasomhoz hajolt. Nyálas csókokkal lepte el és haladt lefelé. A mellbimbóimmal kicsit eljátszadozott, majd végig csókolt a hasamon is. Két ujját a nadrágomba akasztotta, majd lehúzta rólam, de mindjárt ezután az alsóm is lekerült.
-Várj! Most...most én. -mondtam felülve, majd egy mozdulattal löktem Jungkookot el az ágyon.
Kigomboltam a farmerját, majd lehúztam róla, rásegített azzal, hogy felemelte a csípőjét. Aztán lehúztam az alsónadrágját is, majd kezeim közé vettem a farkát. Lassan verni kezdtem, ami tetszett neki, ugyanis csukott szemmel nyögni kezdett férfias hangján. Nem sokkal később végig nyaltam már kő kemény tagján és ajkaim közé vettem. A múltam miatt, már elsőre le tudtam torkozni, így meg is tettem, amitől hátra vetett fejjel nyögte a nevem. Egyre gyorsabban mozgattam merev tagján a fejem, míg végül a számba nem élvezett. Mindet lenyeltem és ami mellé folyt azt lenyaltam róla.
-Baszkih ilyen jólh meg senkih nem szopott leh. -lihegte Kook, én pedig rámásztam.
Végig simítottam kockáin, miközben a nyakát puszilgattam. Végig csókoltam a mellkasán, majd a hasán is, amikor hirtelen felült és az ölébe húzott. Három ujját a számhoz tettem, amit a számba is vettem. Ő elködösült tekintettel nézte, ahogy az ujjait nyalogatom, majd egy idő után kihúzta őket a számból és a bejáratomnál kezdett velük körözni. Egy ujjat felnyomta, amitől felnyögtem, majd ajkaimra tapadt. Miközben ujjazott és egyre több ujját tolta fel, egymás ajkait faltuk. Majd kihúzta őket belőlem és a nemességére ültetett, amitől egy hangosabban nyögés hagyta el mind a kettőnk száját. Derekamra mart és mozgatni kezdett magán amitől mind a ketten hangosan nyögtünk. Egyik kezét a tagomra vezette és mozgatni kezdte rajta a kezét. Végül pedig egy hangos nyögéssel élveztem kettőnk közé, ő pedig belém, majd ő elterült az ágyon, én pedig ráfeküdtem, de még mindig bennem volt.
Egy kicsit pihentünk, majd Jungkook hirtelen fordított a helyzetünkön.
-Én bírok még egy menetet édesem. -fogta le a kezem a fejem fölött, én pedig fáradt tekintettel néztem rá.
-De én elfáradtam. -akartam kihúzni a kezem, de nem engedett.
-Csak meg egy menet édes.
-Jungkook... ahh. -állt neki mozogni bennem és így neki is álltunk a második menetnek.🔞🔞🔞
YOU ARE READING
Honey (Taekook ff)
Fanfiction"-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét. -Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy. -Hímkurva vagy? -mosolyodott el. -De pénzért csinálom. -vágtam rá. -Oha. Tőlem is kérsz, majd érte? -Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás k...