9.RÉSZ

940 67 11
                                    

-Mégegyszer megkérdezem, fiam. Buzi vagy? -rántott magához apám a pólóm nyakánál fogva.
-Meleg vagyok...nem buzi... -mondtam nagyot nyelve.
-Szégyent akarsz hozni a családra te szerencsétlen? -vágott le a fotelba.
-Apa, ezt nem én döntöm el, hogy melyik nemhez vonzódok! -könnyesedett be a szemem.
Miért nem tud elfogadni úgy ahogy vagyok? Miért nem tud szeretni?
-Jenniet fogod feleségül venni! Nem fog az én fiam buzi lenni! Pláne nem fog egy felnőtt férfival ágyba bújni! Élvezted, hogy seggbe lettél dugva!? -kiabált velem.
-Igen! Képzeld el, hogy igen! -kiabáltam vissza, bár ne tettem volna.
Apám levágott egy pofont, majd a kezeim lefogva a fotelra, térdelt bele a gyomromba és nem vette el onnan a lábát. Az arcom bizsergett és nagyon fájt, ahogy a törött csuklóm a fotelhoz nyomta és ide tudtam volna hányi attól, hogy a gyomromba térdel...és még fáj is. A levegőt kapkodva és sírva néztem fel apámra.
-Nem találkozol többet azzal a férfival megértetted? Különben megmutatom milyen érzés, ha jó durván feldugnak valamit a seggedbe! Garantálom, hogy utánna eszed ágában nem lesz a saját nemedhez vonzódni! -ordított a képekben, majd elengedett és felment a szobába.
Én össze húztam magam a fotelban és csak sírtam. Sírtam, mert fájt a csuklóm, a gyomrom és a lelkem...

...

Később abba hagytam a sírást és felmentem a szobámba, majd az ágyra döltem és a plafont bámultam. Nem tudom mit tegyek. Nem akarom Jungkookot elhagyni. Ő az első, aki nem csak baszik velem, hanem szeretkezik. Viszont azt sem akarom, hogy apa bántson.

Végül nem tudtam megbeszélni magammal, hogy mi lenne a legjobb, így csak elmentem fürdeni. Anya már itthon volt és hallottam, hogy apa most mondja neki, hogy a fiúk egy buzi és lefeküdt egy nála sokkal idősebb férfival. Szomorúan mentem be a fürdőbe, ahol gyorsan megfürödtem, majd vissza mentem a szobámba és a telefonom kezdtem nyomkodni. Jimin rám írt, hogy holnap Yoongi viszi iskolába, én pedig írtam neki, hogy engem pedig Jungkook. Kook is rám írt, de nem mondtam el neki, hogy mi volt itthon. Annyit mondtam, hogy apám lecseszett, hogy engedély nélkül mentem el otthonról. Úgy tűnt elhitte, bár nem ismerem régóta, de azt tudom, hogy nem igazán lehet neki hazudni. Lehet csak nem akarja firtatni.
Jackson is rám írt, hogy várja a holnapot, én pedig írtam neki, hogy nem kell leszopnia. Természetesen jött a kérdés, hogy miért. Mondtam neki, hogy van valakim, szóval többet nem leszek a suli kurvája. Nem nagyon tetszett neki, de elfogadta. Remélem a többi kuncsaftom is elfogja fogadni, hogy kell keresniük más ribancot.

Bárcsak ilyen egyszerű lenne...

...

-Délután érted jövök. -mondta Jungkook, majd egy csókot váltottunk egymással és kiszálltam az autóból.

Valószínűleg otthon ezért még kapni fogok, mert anyám végig nézte, ahogy beszállok egy számára idegen férfi autójában és ezt elfogja mondani apámnak.

Ahogy kiszálltam, az első akit megláttam az Jimin volt.
-Jiminieeee! -kiabáltam neki, mire megfordult és oda futottam hozzá.
-Tae...a csuklód... -tette a szájára a kezét.
-Oh... Hát apámnak nem tetszett, hogy hazudtam. -mondtam lehajtott fejjel.
-Jézusom Taehyung! És szóltál valakinek?
-Jungkook tud róla.
-Értem. Jaj féltelek te kurva. -ölelt magához.
-Ne aggódj Chim, tőlem nem szabadulsz meg. -öleltem meg én is, majd bementünk a suliba.

...

-Szünetben gyere a wc-be. -súgta nekem hátra Jackson az óra közepén.
-De mondtam, hogy többet nem leszek a suli kurvája. -súgtam vissza neki, mire ránk szólt a tanár, hogy fogjuk be és Jackson szúrós tekintettel nézett rám.

Szünetben Jimin lement az udvarra, mert Yoongi hozott neki valamit, engem pedig megtalált pár kuncsaftom, mikor mentem vissza az osztályba a wc-ről.

-Ennyi elég lesz, hogy oda add a segged? -vágott hozzám egy nagyobb pénz összeget az egyik végzős srác.
-Bocsi, de többet nem leszek kurva. -adtam neki vissza, mire elröhögte magát.
-Hogy mit mondtál? Ez nagyon vicces volt Taehyung, de most húzz a mosdóba, mert már szét tudna robbanni a faszom.
-De mondom, hogy nem. Nekem már van valakim és nem fogom megcsalni.
-Hallotátok ezt emberek? A suli kurvájának van valakije! -kiabálta el magát, mire a fél folyosó minket kezdett nézni és egyre több olyan srác állt körbe akihez eddig közöm volt.
-Keressetek mást! Nem csak én létezek! -mondtam, majd el akartam menni de lökdösni kezdtek.
-Mondom húzz a mosdóba te ribanc! Mit képzelsz magadról? Egy utolsó kis kurva vagy és az is maradsz! -ragadta meg a még ép csuklóm és a wc felé kezdett húzni.
Rajta kívül még két haverja jött utánunk, akiket szintén kielégítettem már jópárszor a múltban.
-De engedj már el! Nem kell a pénzed és nem foglak leszopni meg nem is dughatsz meg! -rángattam a kezem, de reménytelen volt.

A mosdóban a falhoz vágott, majd a sarokba lettem szorítva, mert a három végzős srác körbe állt.

-Engedjetek ki! -mondtam mérgesen.
Hagyjanak már! Mit nem lehet azon felfogni, hogy többet nem leszek a kurvájuk?
-Majd, ha megbasztunk rendesen kiscicám! Úgy látszik elfelejtetted mi a dolgod! De nem baj, majd mi megmutatjuk! -kezdték a nadrágjukat kigombolni, majd az egyik az enyémet is kiakarta, de hirtelen pofon vágtam. Beállt a nagy csend, majd a torkomra fogott és szorítani kezdte, úgy hogy semmi levegő nem jutott a tüdőmbe.
-Pofon mertél vágni? Nem gondolod, hogy messzire mentél? -kérdezte idegesen, de nekem most a legnagyobb gondom az volt, hogy az egész légzőrendszerem égett a levegő hiány miatt.
-Most megkapod a magadét ribanc! -engedett el, ami megkönnyebbülés volt a tüdőmnek, viszont ami utánna jött, azt nem élném át mégegyszer...

Honey (Taekook ff)Where stories live. Discover now