*Taehyung szemszöge*
-Mikor lesz időd rám? -ült le mellém Jimin az osztályban, egy kissé mérges fejjel.
-Gyakorlatilag semikor, mert Jungkook még tőled is félt. -mondtam egy nagyot sóhajtva.
-Tőlem? Könyörgöm, nekem ott van Yoongi! -háborodott fel.
-Sajnálom Jimin.
-Én már ott hagytam volna a faszba. Tudod mikor zárjon engem bárki is kalitkába.
-Ez nem ilyen egyszerű. Egyrészt nem akarom ott hagyni, mert szeretem őt. Másrészt meg nem hagyná, hogy ott hagyjam. Szerinted el tudnák menni? A nagy lófaszt.
-Akkor beszélj vele! Vagy szólok Yoonginak, hogy tegye rendbe a kis haverját! -mordult rám Jimin, majd ekkor lépett be a tanár a terembe.
Már nem válaszoltam Chimnek, csak gondolkodni kezdtem azon, hogy mit is kezdhetnék Kookkal.-Taehyung. Gyere el a ma esti bulimra. -fordult hátra hozzám az óra kellős közepén Jackson.
-Nem mehet. A pasija nem engedi. -mondta Jimin flegmán.
-És téged enged a pasid? -nézett rá Jackson.
-Igen én elmegyek. -vágta rá Chim, majd az órára koncentrált.
-Én is elmegyek. -mondtam.
Nem tudom miért mondtam ezt. Talán annak hatására, hogy Jimin olyan flegmán mondta, hogy a pasim nem enged el. Egyébként nem tudom, hogy fogok elmenni, de ott leszek.
-Oh. Rossz kisfiú leszel és elszöksz a pasid elől? -nézett rám beharapott szájjal Jackson.
-Nem kell elszöknöm. Elfog engedni. -mondtam felhúzott orral.
Amúgy, de el kell szöknöm mikor Jungkook alszik, vagy nem megyek semmire.
-Rendben. Oh, majd vigyázz a fenekedre. Ott lesz pár régi kuncsaftod. -mondta, majd előre fordult.
Ez nem valami bíztató. De igazából nem tudok elmenni sehova úgy, hogy ne legyen ott valaki akivel nem basztam. Jézusom, bárcsak kitörölhetném a múltam....
-Hogy fogsz elmenni a buliba? -kérdezte Jimin, mikor már a suli előtt vártunk.
Ő Yoongit én Jungkookot.
-Elszökök este. -mondtam vállat rántva.
-És, ha Jungkook felkel este pisilni?
-Akkor bajban leszek. De muszáj elmennem. Mindenki ott lesz Jackson buliján. Nem akarok a stréber majmok közé tartozni, akiket nem enged el anyuci és apuci.
-Gyakorlatilag téged sem enged el apuci. -mondta Jimin egy huncut mosollyal arcán, mire picit meglöktem.
-Idióta! -mondtam nevetve, mire mind a ketten nevettünk egy picit.
Aztán csippant egyet a telefonom, így elő vettem, mert azt hittem Jungkook írt. De nem ő volt.Csak egy srác: Ott leszel Jackson buliján?
Olvastam el az üzenetet, mire a szemeim kikerekedtek.
-Mi a baj? -kérdezte Jimin, mire megmutattam neki az üzenetet.
-Ez ki? -kérdezte.
-Nem tudom. De ezek szerint ismeri Jacksont. Meg engem is, ha tudja, hogy ismerem őt. -túrtam a hajamba frusztráltan.
-Hát, szerintem tiltsd le. Semmi profil kép. Semmi nincs az oldalán. Mivan, ha elrabol és megerőszakol, vagy megöl? Fogva tart és kínoz és soha többet nem látjuk egymást!?
-Jimin! Jimin! Állj le! Ne gondold túl! Biztos nem akar elrabolni. És valószínű velünk egy idős, ha ismeri Jacksont. Tehát nem egy pszichopata gyilkos. -forgattam fel a szemeim, majd vissza írtam.Kim Taehyung: Igen, ott leszek.
-Én szóltam! -mutatta fel a mutató ujját Chim, majd megölelt és elköszöntünk egymástól, mert egyszerre parkolt le előttünk Yoongi és Jungkook.
-Majd írj! -mondtam Chimnek, majd beültem Kook mellé a kocsiba.
-Szia édesem. -csókolt meg, amit azonnal viszonoztam, majd miután elváltunk, már indult is haza.Jól ki kell tervelnem, hogy hogyan szökök el otthonról és, hogyan szökök vissza haza, úgy hogy Kook ebből semmit ne vegyen észre....
ESTÁS LEYENDO
Honey (Taekook ff)
Fanfic"-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét. -Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy. -Hímkurva vagy? -mosolyodott el. -De pénzért csinálom. -vágtam rá. -Oha. Tőlem is kérsz, majd érte? -Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás k...