2.ÉVAD 1.RÉSZ

704 58 22
                                    

*2 hónappal később*

*Taehyung szemszöge*

Sokszor próbáltam ellent mondani Jungkooknak. Vagy épp megbeszélni vele a dolgokat, hátha kiderül miért lett ilyen. De sajnos nem jött össze egyik se. Beszélni nem beszél velem erről, csak tereli a témát. Ha pedig ellenszegülök, az büntetést von maga után. Szóval az elmúlt két hónapban felvettem a jó kisfiú szerepét.

-Ébresztő édesem. -hallom meg Jungkook hangját, majd nem sokkal később éreztem a puszikat, amiket az arcomon szort el.
-Ébren vagyok. -fordultam a hátamra, majd nyújtózkodtam egyet és csak utánna nyitottam ki a szemem.
Szembe is találtam magam egy mosolygós Jungkookkal, aki egy reggeli csókba hívott, amit viszonoztam is.

Kook ugyan úgy viselkedik, mint régen, ha vele vagyok. Mármint itthon csak ő és én. Ha már más is van itt, vagy szóba hozom, hogy mással szeretnék lenni, mondjuk Jiminnel találkozni, akkor átvált egy állatba és nem enged sehova. Nem értem miért csinálja ezt. Remélem egyszer megenyhül és vissza kapom a régi Jungkookomat, mert ennek így nem lesz jó vége. Szeretem őt, szóval tűrök amíg tudok, de én se bírom sokáig.

-Csináltam reggelit. Ha megetted, öltözz fel és elviszlek suliba. Délután meg hívj, hogy hányra menjek érted. -mondta, miután elváltunk egymástól.
-Oké. -válaszoltam, majd mind a ketten felkeltünk és lementünk a konyhába.
Én leültem reggelizni, míg Jungkook a fürdőbe ment készülődni.

Már épp befejeztem volna az evést, mikor csippant a telefonom kétszer egymás után. Meg is néztem. Az egyik Jimin volt, így gyorsan meg is nyitottam.

Yoongi kurvája😏😂❤️: Jó reggelt Tae herceg. Ma se szándékozik velem jönni iskolába?

Jungkook babyboya😏😂❤️: Jó reggelt Jimin szolga. A párom Jungkook herceg úgy döntött, hogy ma is ő visz iskolába.

Yoongi kurvája 😏😂❤️: Szolga az apád fasza az! 🖕😂 Egyébként Jungkook mikor akar leszokni róla, hogy ketrecbe zár téged?

Jungkook babyboya 😏😂❤️: Őszintén? Én magam se tudom. Már feladtam, hogy rájöjjek.

Yoongi kurvája 😏😂❤️: De jó... Akkor majd suliban tali...

Erre már nem írtam vissza semmit, hiszen meghallottam, hogy Jungkook jön le a lépcsőn. Nem szeretek telefonozni mellette, mivel már nem egyszer vette ki a kezemből, megnézni mégis kivel mit beszélek. Nem mintha lenne titkom előtte és megcsalnám, de azért mégis csak a magánéletem.

-Elég volt? -vette el előlem a tanyérat.
-Igen. Mindjárt mehetünk. -álltam fel gyorsan, majd a szobába mentem élővenni a mai ruháimat, onnan pedig a fürdőbe össze szedni magamat. Tíz perc alatt kész is lettem, így a táskámat megfogva mentem le a nappaliba, ahol Jungkook már várt. Kimentünk a kocsihoz és egész úton szinte alig szóltunk egymáshoz.

-Akkor, majd hívj. -parkolt le a suli előtt Jungkook.
-Oké. -mondtam, majd váltottunk egymással egy rövid csókot és kiszálltam az autóból.
Ő elhajtott, én pedig befelé vettem az irányt. Ahogy mentem fel a lépcsőn, eszembe jutott, hogy írt még valaki Jiminen kívül, csak nem néztem meg, így most elővettem a telefonom.

Csak egy srác: Szia. Tudom, fiúkra nem ezt szokták mondani, de nagyon gyönyörű vagy. 😍

Ahogy elolvastam az üzenetet több gondolat is megfordult a fejemben. Először az, hogy ez mégis ki. Se profil kép se semmi. A másik pedig az, hogy ezt Jungkooknak nem szabad látni, mert azonnal idegbeteg lesz.

Végül pár másodpercig gondolkodtam, hogy hagyjam e figyelmen kívül az üzenetet vagy ne, de arra a döntésre jutottam, hogy vissza írok.

Kim Taehyung: Köszönöm. 😊

Kár, hogy ennyire naiv vagyok és kár, hogy Jungkook nem mondta előbb, hogy miért változott meg. Elkerülhető lett volna ez az egész. De főként az én hibám, mert a múltban csak egy hímringyó voltam, aki a testét árulta. Most pedig viseli a következményeit annak, hogy változtatni akart az életen...

Honey (Taekook ff)Onde histórias criam vida. Descubra agora