*Taehyung szemszöge*
A tárgyalás hetekig elhúzódott, aminek nagyon nem örültem. Jól sejtettem, hogy apámék mindent megfognak tenni az ügyben, hogy Jungkookot bemocskolják. Végül három héttel később végre kimondta a bíró azt amire vártam. Apámat börtönbe csukták pár évre gyermek bántalmazás miatt. Anyámmal nem igazán történt semmi. Ő tovább élte a kis életét, természetesen nélkülem. A bíró Jungkooknak ítélt engem, aminek mind a ketten nagyon örültünk. Mikor végre kiléptem az utolsó tárgyalásról is, úgy éreztem magam, mint egy madár. Szabadon szárnyalhatok végre...
*1 hónappal később*
-Irány a McDonald's! -kiabálta el magát Jimin, mikor kiléptünk az utolsó óráról.
-Várj! Felhívom Jungkookot, hogy oda jöjjön értem. -nyúltam a telefonomért.
-Ja, én meg Yoongit. Nincs kedvem gyalogolni. -kereste elő Jimin is a telefonját.-Szia Kook. -szóltam bele, amint felvette.
-Szia édesem. Most indulok érted.
-Pont azt akartam mondani, hogy inkább egy másfél óra múlva gyere értem a Mekihez. Légyszives.
-Miért akarsz te Mekibe menni? -kérdezte azonnal flegma stílusban.Nem értem mivan vele mostanában. Én azt hittem Jungkook mellett, majd szabadabb életem lesz, de nem így van. Mióta vele lakok, állandóan behatároz és alig enged el valahová.
-Mert Jiminnel megbeszéltük, hogy ma elmegyünk. Ő is most szól Yoonginak, hogy később vigye haza.
-Nem mész sehova! Jössz haza! -mondta mérgesen.
Na már megint kezdődik.
-Jungkook ne csináld már! Jimin a barátom! Had menjek már! -akadtam ki.
-Nem érdekel! Miért most mondod? Melyik kuncsaftodat kell leszopni?
-Tessék!? -kérdeztem vissza felháborodva.
Mi az, hogy melyik kuncsaftomat kell leszopni? ? Már jó ideje nem vagyok kurva.
-Halljam! Jacksont ugye!?
-Uram Isten, Jungkook! Hallod te magad!? Mekibe szeretnék menni Jiminnel! Nem akarok leszopni senkit! Nem vagyok kurva!
-De régen az voltál és engem nem fogsz megcsalni! Felfogtad!?
-Nem is akarlak megcsalni te idióta! Honnan szedted te ezt!? -kérdeztem, de erre kinyomta a hívást.
Már épp vissza akartam hívni, hogy mégis hogy képzelte, hogy rám nyomja a telefont, de ekkor Jungkook állt meg előttem kocsival.
-Szállj be! -szólt ki az ablakon.
-Nem! Én Jim... -kezdtem bele abba, hogy Jiminnel leszek, de közbe kiabált.
-Mondom száll be a kurva kocsiba!
Meglepetten néztem rá, de inkább sóhajtottam egyet, majd Jimin felé fordultam.
-Ne haragudj, majd máskor bepótoljuk. -öleltem meg, amit viszonzott is.
-Semmi baj. Majd beszélünk. Akkor szia... -mondta kicsit szomorúan, majd elengedtük egymást, én pedig beültem az autóba Jungkook mellé.
-Egész hétvégén otthon leszel. Velem! -mondta, miközben már el is indult a kocsival.
-Elmondanád, miért zársz engem kalitkába? Jungkook, eddig olyan jól megvoltunk. Miért lettél hirtelen ilyen?
-Eddig is ilyen voltam, csak nehéz lett volna felszedni úgy téged, hogy alapból ezt az arcomat mutatom!
-Hát én viszont kérem vissza a régi Jungkookomat!
-Én meg a régi Taehyungomat, aki nem lógott el folyton otthonról! Alig vagy velem! Mindig a barátaiddal vagy! És akkor elvárod, hogy ne higyjem azt, hogy megcsalsz! -kanyarodott be az utcánkba.
-Oh, szóval neked ez a bajod! Neked létfontosságú, hogy a nyakadon lógjak!
-Hát te nagyon nem érted, hogy miről beszélek, de hagyjuk is.
-Akkor beszéljünk arról, hogy lekurváztál!
-Hogy mit csináltam?! Én egy szóval se mondtam, hogy kurva vagy! -parkolt le a ház előtt és mind a ketten azonnal kiszálltunk, majd a házba vettük az irányt.
-De utaltál rá! És hozzám vágtad, hogy régen kurva voltam! -nyitottam ki idegesen az ajtót, majd bementem.
-Nagyon kezdesz felbaszni Kim Taehyung! -jött be utánnam Kook.
-Te is engem, ne aggódj! -néztem rá szúrósan, mire hirtlen a falnak vágott és ajkaimat vette célba.Én pedig úgy éltem tovább az életem, hogy Jeon Jungkook már sosem volt a régi. Folyamatosan csak maga mellé akart láncolni.
Vége
Sziasztok. Nos tudom elég gyenge egy befejezés lett és még igazából szeretném folytatni, csak egy második évad keretében. Így ketté szedem a dolgot. Az első évadban Taehyung családja a próbléma, míg a másodikban Jungkook túlzott ragaszkodása. (Meg persze egyéb más próblémák).
YOU ARE READING
Honey (Taekook ff)
Fanfiction"-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét. -Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy. -Hímkurva vagy? -mosolyodott el. -De pénzért csinálom. -vágtam rá. -Oha. Tőlem is kérsz, majd érte? -Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás k...