14.RÉSZ +18

1K 66 3
                                    

Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!

🔞🔞🔞

-Álljh leh Kookh. -nyögtem el a szavakat.
Nem az van, hogy nem kívánom őt, csak elfáradtam és nagyon rossz kapkodni a levegőt most.
-Nehm. -mondta, majd a nyakam kezdte szívni.
Végülis élveztem, de igazán pihenhettünk volna többet.
A szobát ismét a nyögéseink hangja töltötte be és azok a csattogó hangok

Jungkook hirtelen megfogta a lábaim, majd a nyakába rakta őket és ebben a pózban mélyebbre tudott bennem menni. Durvább lökésekkel dugott és egyre gyorsabban. Már tényleg úgy éreztem, hogy elájulok a fáradságtól, de ekkor ő belém élvezett, én pedig a hasamra. Majd kihúzodott belőle és mellém feküdt.

🔞🔞🔞

A levegőt hevesen vettem és homályosan láttam. Nem bírtam megmozdulni.
-Tae? Jól vagy? - simított az arcomra Jungkook, mire rávezettem a tekintetem.
-Ilyeth...neh...csihnáljh...többeth... -lihegtem.
-Ne haragudj, de nagyon megkívántalak. -puszilt a homlokomra.
-Majdnem elájultamh... -kezdtem magam legyezni a kezemmel, mert még melegem is van.
-Nem akartalak ájulásig dugni. -lepte el az arcom puszikkal.
-Mondtam, hogy állj le.
-Tényleg? -nézett rám meglepetten.
-Igen... és az volt rá a válaszod, hogy nem. -néztem rá.
Már egy kicsit jobban vagyok, de még nem az igazi.
-Én ilyenre nem emlékszem. -rázta meg a fejét aranyosan.
-Persze, mert azzal voltál elfoglalva, hogy hogyan dugjál meg. -forgattam meg a szemem.
-Ne forgasd! -fogott az állam alá, majd ajkamira hajolt és csókolozni kezdtünk.

Fölém mászott, én pedig a nyakát átkarolva húztam magamhoz közelebb. Néhányszor az alsó ajkam megszívta vagy finoman megharapta és a nyelvünk simogatta egymást. Végül pedig a levegő hiány miatt kellett elválnunk egymástól.

Jungkook lemászott az ágyról, majd engem felvett menyasszony pózban és a fürdőbe vette az irányt. Ott ráültetett a tükör előtti pultra, majd megengedte a vizet a kádba.

-Holnap haza kéne mennem... -szólaltam meg.
Tényleg haza kéne már mennem, mert így se tudnak rólam semmit két hete és a tovább húzom az időt...ki tudja mi lesz a vége.
-Akkor a megbeszéltek szerint megvárom a szüleid reakcióját erre az egészre. Ha bántani akarnak akkor feljelentem őket. Te pedig jöhetsz hozzám. -simított az arcomra én pedig csak bólintottam.

Közben a kád is megtelt vízzel, így Jungkook engem az ölébe véve szállt be a kádba. Megmostuk egymást, még egy kicsit beszélgettünk a forró vízben ülve, majd megtörölközve és felőltözbe bújtunk be az ágyba.

...

-Jó reggelt édesem. -suttogta a fülembe reggeli rekedtes hangján Jungkook.
Nyújtózkodva fordultam a hátamra, amit ő kihasználva feltűrte a pólóm és apró puszikkal lépte el a pocim.
-Jó reggelt Kook. -nyitottam ki a szemem, ő pedig egyre följebb haladva végül elért az ajkaimhoz és csókba hívott.

-Nem akarok haza menni. -mondtam egy nagyot sóhajtva, mikor elváltunk egymástól.
-Nem muszáj haza menned kicsim. Mondtam, hogy itt maradhatsz velem.
-De minél tovább húzom, annál rosszabb lesz.
-Ott leszek veled. Nem hagylak ott egyedül. Ígérem. -csókólt a homlokomra, ami egy kicsi mosolyt csalt az arcomra.

Ezek után lementünk a konyhába és csináltam magunknak reggelit, amit miután elfogyasztottunk, neki álltunk készülődni. Ahogy közeledett a haza menetel ideje, annál nagyobb lett a gyomorban a görcs. Szívem szerint örökre itt maradnák Jungkookkal...

-Minden rendben lesz. -fogott a combomra Kook, már a kocsiban.
Hagytam pár ruhámat és egyéb dolgomat Jungkooknál, hiszen ha minden jól megy, akkor még fogok nála aludni.
-Remélem. -mondtam egy nagyot sóhajtva, majd elindította a kocsit.

Mikor oda értünk Kook szorosan mellém állt és összekulcsolta az ujjainkat. Remegő lábakkal indultam meg az ajtó felé, majd megnyomtam a csengőt és vártunk.
Nem sokkal később pedig nyílt az ajtó.
-Nocsak... két hét után haza találtál? -mért végig gúnyosan apám, majd a szeme megakadt a Kookkal össze kulcsolt kezemen.
-Jó napot uram. -mondta Jungkook egy mű mosollyal arcán.
-Khm... -köszörülte meg a torkát apám -Köszönöm, hogy haza hozta a fiam. -ragadta meg a csuklóm, majd behúzott a házba.
Mivan vele?
-Nagyon szívesen. -mondta Kook, majd rámkacsintott és megindult az autója felé.
Most tényleg itt akar hagyni?
Dehát megígérte...

-Mit képzelsz magadról? -tépett bele a hajamba apám, miután becsukta az ajtót.
Semmit nem változott...
-Apa ez fáj... -fogtam a kezére, de nem engedett el.
Helyette végig vonszolt a hajamnál fogva a nappalin és rávágott a kanapéra.
-Mondtam, hogy ne találkozz azzal a férfival, mert az én fiam nem lesz buzi! Remélem kiélvezted ezt a két hetet, mert most rohadtul megbánod ezt! -csatolta ki az övét, amitől megijedem és a pulzusom az egekbe ugrott.
El akartam mászni, de már késő volt mert már csattant is a hátamon az öv. Nagyon csípett és ez miatt könnyek is gyűltek a szemembe. Már vártam a második csapást mikor az ajtó kivágodott és egy ideges Jungkook esett neki apámnak. Kikapta az övét a kezéből, majd be is vert egyet neki. Én csak kérek szemekkel néztem az egészet.
-Fel fogom jelenteni magát és a feleségét is Taehyung bántalmazása miatt! És bizonyítékom is van! -emelte fel a telefonját, amin egy videó volt, amit az ablakból vett fel.
-Húzzon el a lakásomból! -vert be egyet apám Kooknak, aki vissza akart ütni, de ekkor lépett be anyám az ajtón.
-Mi a fene folyik itt?

Honey (Taekook ff)Where stories live. Discover now