-Nézd Kook ez olyan jól néz ki. Nagyon tetszik. -futottam oda egy térdnél szaggatott fekete nadrághoz.
-Próbáld fel.
-Uh, mégsem tetszik. -mondtam mikor megláttam az árát.
-Taehyung, próbáld fel és, ha van a méretedben akkor megvesszük.
-De nem akarom elkölteni a pénzed.
-Taehyung. Mi a nyolcadik szabály?
-Ha szeretnék valamit akkor te vagy az első akinek szólók. -mondtam.
-Oké. És a kilencedik?
-Mivel mindent megfogsz adni nekem amit csak kérek így elvárod, hogy én is teljesítsem, amit te szeretnél!
-Rendben, akkor most menj és próbáld fel a nadrágot. -mondta, mire megforgattam a szemem.
-Ne forgasd a szemed, mert elfoglak fenekelni!
-Oké, nyugalom apuci, nem kell megenni. -simítottam végig a mellkasán, mire elsötétül tekintettel nézett rám.
-Reménykedj, hogy lenyugodok, mire haza érünk. -mondta, mire inkább fogtam a nadrágot és elmentem egy próbafülkébe.
-Ha felvetted mutasd, hogy áll rajtad! -szólt át nekem a függönyön keresztül.
Szépen felvettem a nadrágot és kicsit nézegettem benne magam. Esküszöm jó seggem van benne.
-Nézd! -húztam el a függönyt.
-Hm, fordulj! -mondta, mire megfordultam.
-Oké, tetszik benne a feneked.Ezek után még jó egy órát elvásárolgattunk, majd haza mentünk, vagyis Jungkookhoz. Épphogy beléptünk a házba, már csörgött is a telefonom...anya...
Nagyot nyelve vettem fel, majd szóltam bele.
-Szia anya.
-Taehyung! Mégis merre vagy? Ugye nem annál a pasinál aki reggel cipelte a picsádat az iskolába? -kiabált anya a telefonba.
-Nem, anya....Jiminnél vagyok. -hazudtam.
-És mikor szerettél volna erről szólni? Vagy mikor szerettél volna haza fáradni?
-Szólni akartam és... és pár napot itt alszok Jiminnél. -mondtam a számat harapdálva.
-Szó sem lehet róla! Indíts haza!
-Nem! Itt maradok anya! Nem akarok haza menni, hogy porig alázzatok apával! Úgyis elmondtad már neki, hogy reggel láttál azzal a pasival!
-Tudod mit fiam, inkább maradj is ott pár napot, mert ha apád haza ér és itthon talál 1000%-ék, hogy a lelket is kiveri belőled! -ordította, majd rám csapta a telefont.
Könnyeim vissza tartva dugtam a zsebemben vissza a telefont, majd Jungkook felé fordultam.
-Tae...gyere ide. -tárta szét a karjait, én pedig sírva borultam bele.
-Jungkook, miért kell ezt átélnem? Miért? Nem akarok soha haza menni! Soha!
-Nyugodj meg! Addig maradsz ameddig akarsz. -simogatta a hátam.
-De...de minél később megyek haza...annál jobban fog fájni, amit tesznek velem. -sírtam tovább, miközben fejem a mellkasába bújtattam.
-Nem hagyom! Figyelj édesem, mikor majd eljön az ideje, hogy haza menj akkor nem fogok elmenni, hanem megvárom még mit lépnek a szüleid és, ha olyat tesznek akkor börtönbe fogom őket juttatni, te pedig itt leszel velem. Rendben?
-Rendben. -mondtam, miközben próbáltam abba hagyni a sírást.
Jungkook pedig egy puszit nyomott a homlokomra.
-A cuccaid felviszem a szobába, utánna eszünk valamit jó?
-Ühüm. -hümmögtem, majd én is megfogtam egy szatyrot meg az iskola táskám és felvittem a szobába.Jungkook a konyhában neki állt rántottát csinálni, addig én leültem egy székre telefonozni. A fenekemről meg is feletkeztem, de a tudtomra adta, hogy még fáj amikor leültem.
-Áh. -bukott ki belőlem.
-Mi fáj? -nézett rám hirtelen Kook.
-Csak...csak elrúgtam a kisujjam.
-Nem hallottam, hogy koppant volna.
Oh baszki...Jungkook kitálalta a rántottát, majd leguggolt elém és a combomra csúsztatta a kezét.
-Szóval, hol fáj?
-Mondom, hogy csak elrúgtam a lábam. -mondtam halkan.
-Miért hazudsz? Mi a 11-es szabály?
-Ne hazudjak neked.
-Büntit akarsz? -kérdezte mire megráztam a fejem.
-Akkor kérem a választ. -szorította meg a combom picit.
-A fenekem fáj. -mondtam a számat rágcsálva.
Jungkook izmai megfeszültek és szemei felvették azt az ijesztő sötét színt.
-Miért fáj?
-Mert a suliban a fiúk akikkel régen szexeltem nem fogadták el, hogy már nem leszek kurva és meg... megerőszakoltak. -vallottam be az igazat és közben a szívem hevesen vert a mellkasomban.
-Hányan? -kérdezte és láttam rajta, hogy egyre idegesebb.
-Ke...ketten...a harmadik meg leszopatta magát velem. -mondtam a könnyeim vissza nyelve.
Jungkook idegesen állt fel, majd a falba ütött egyet ököllel. Ijedten ugrottam elé nehogy kárt tegyen magában, de már mindegy volt.
-Jungkook ne! -fogtam meg a véres kezét, majd könnyes szemmel felnéztem rá.
-Kibaszottul utálom, ha hozzá nyúlnak ahhoz ami az enyém! -lökött a falnak, majd ajkaimra mart.
Szinte tépte őket, ami fájt, de nem állítottam le... féltem tőle. Ijesztő tud lenni mikor ideges.
Végül egy hosszabb csókot nyomott megduzzadt ajkaimra, majd hátrébb lépett tőlem és fusztráltan a hajába túrt.
-Ne haragudj. -mondta, mire oda mentem és hozzá bújtam.
-Nem haragszom.
-Holnap megmutatod melyik három volt az és megkapják amit érdemelnek!
-Ne csináld ezt! Jól vagyok, tényleg...
-Engem viszont zavar, hogy hozzád érték! -szorított magához.
Egy darabig így voltunk, majd leültünk enni, aztán Jungkook elmosogatott mivel ugye én a törött csuklómmal nem igazán tudok, meg ellátta az újonnan szedett sérülését a kézfején....
-Fürdesz velem? -kérdezte Kook, miután vége lett a filmnek amit néztünk.
-Aham. -válaszoltam, majd mind a ketten megindultunk a fürdőbe.
-Mikor veszik le? -kérdezte a gipszre utalva.
-Még egy hétig fent kell lennie. -sóhajtottam, majd beléptünk a fürdőbe.
Amíg Kook a fürdő vizet engedte a kádba, addig én neki álltam vetkőzni, amit már egy kézzel is nagyon profin megtudok oldani. Mondjuk kénytelen vagyok.
Aztán ő is vetkőzni kezdett, majd ott álltunk a fürdőben mind a ketten meztelenül.
-Tudod legszívesebben magam alá tepernélek, de nem akarlak a csuklód és feneked miatt. -simított végig az oldalamon.
Én csak mosolyogtam ezen, majd kikerülve őt ültem bele a kádban, a gipszre vigyázva és Kook pedig mögöttem helyezkedett el. Hátamat a mellkasának döntöttem, ő pedig ujjaival a pocim cirógatta.
YOU ARE READING
Honey (Taekook ff)
Fanfiction"-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét. -Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy. -Hímkurva vagy? -mosolyodott el. -De pénzért csinálom. -vágtam rá. -Oha. Tőlem is kérsz, majd érte? -Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás k...