Halkan nyitottam ki az ajtót hátha eltudom kerülni a lehetetlent.
-Mond fiam, hány óra van? -állt előttem apám karba tett kezekkel.
-Hát...nem nyolc. -mondtam lehajtott fejjel.
-Elég sok kérdésünk lenne hozzád anyáddal, de itt vannak a vendégek, szóval megúsztad. Nyomás a konyhába. -mutatott idegesen apám a konyha felé.
Heves bólogatásba kezdtem, majd oda mentem. A konyhában anya beszélgetett a barátnőjével, Yerivel. Apa oda ment Yeri férjéhez és vele beszélt. Jennie pedig a telefonját nyomkodta.
-Sziasztok. -köszöntem.
-Szia fiam. Azt hiszem tartozol mindenkinek egy bocsánat kéréssel. Főleg Jennienek. -mondta anyám.
-Sajnálom. -mondtam lehajtott fejjel.
Persze válasz nem jött rá... miért is jönne.
-Menjetek a szobádba Jennievel. -mondta anyám.
A lány fel is állt, majd engem követve a szobámba mentünk.-Hallotam, hogy hazudtál. -ült le az ágyamra.
-Tessék? -néztem rá értetlenül.
-Anyukád elmondta, hogy azt hazudtad Jiminnél alszol, Jimin meg azt, hogy nálad. -kuncogott.
-Bulizni voltam. -ültem le mellé.
-Igen gondoltam. Akkor veszel csak fel ilyen ruhát.
Ja igen...Jennie se tudja, hogy meleg vagyok és kurva. Vagyis kurva már nem vagyok, mert Jungkook nem engedi.
-Mesélj, mi van veled? -tereltem a témát.
-Lisaval elmentünk moziba tegnap. Horrort néztünk és egyszer annyira megijedt, hogy az ölembe búritotta a kukoricát. -mondta nevetve.
-Ja igen, ő elég ijedős. -nevettem én is.Még beszélgettünk, majd este felé már mentek el. Tudtam, hogy most már tényleg nem úszom meg ezt a beszélgetést anyáékkal.
-Hallgatunk. -ültek velem szembe a nappaliban.
-Mit mondjak... -rántottam meg a vállam.
-Hol a ruhád amiben elmentél? -kérdezte anyám.
-Jiminnél hagytam.
-Szóval jártál azért Jiminnél. Miért öltöztél át ebbe?
-Mert buliba mentünk.
-Ilyen buzis ruhába mentél? Mi van fiam buzi vagy? -mondta apám undorodva.
Inkább nem válaszoltam.
-És hol aludtál? Mert biztos, hogy nem Jiminnél, ha ő meg azt hazudta, hogy nálunk aludt. -kérdezte anyám.
-Jimin megismerkedett egy...egy lánnyal és felment hozzá. -mondtam lehajtott fejjel.
-Nem azt kérdeztem Jimin hol volt, hanem hogy te hol voltál!? -mondta anyám mérgesen.
-Én is megismertem egy lányt és nála voltam. -hazudtam tovább.
-Hogy merted? -csapott pofon apám, mire a fájó részre tettem a kezem.
-Neked Jennie lesz a feleséged és más lányokkal dugsz? -ordibált velem apám.
-De nem is vagyok együtt Jennievel! -kiabáltam én is, mire még egy pofont kaptam, de ezt most a másik oldalra.
-Húzzál a szobádba mielőtt felrugdoslak! -förmedt rám apám.
Könnyeim vissza tartva futottam fel a szobámba, ahol az ágyra dölve sírtam el magam. Közben hallotam, hogy egy üzenetem érkezett.jeon_jungkook_: Szia, édesem.❤️ Mit mondtak otthon?
kim_taehyung_: Szia ❤️ Csak annyit, hogy kérjek bocsánatot.
Bárcsak ennyi lett volna...
jeon_jungkook_: És ezt higgyem is el? 🙂
kim_taehyung_: Légyszi 🙂 Inkább küld át a szabályokat.❤️
Próbáltam terelni a témát.
Amíg ő a szabályokat írta, addig felhívtam Jimint, mert mondta.
-Na? -szólt bele azonnal.
-Bocsánatot kellett kérnem, majd miután elmentek Jennieék felkellett vázolnom mit csináltam.
-És mit mondtál?
-Hogy egy lánynál voltam.
-Erre ők?
-Azt mondták menjek a szobámba. -Jiminnek sem kell tudnia mindenről.
-Én is ezt mondtam itthon. Ez a legelfogadhatóbb. -mondta.
Bárcsak nálam is ez lenne...
-Taehyung, gyere vacsorázni! -kiabált fel nekem anyám.
-Jimin most le kell tennem, majd beszélünk meg hétfőn tali a suliban.
-Oké. Szia.
-Szia. -nyomtam ki, de még mielőtt lementem volna enni, megnéztem mit írt Jungkook.jeon_jungkook_: 1.Nem feleselsz velem!
2.Mindig az van amit én akarok!
3.Az enyém vagy, csak az enyém!
4.Ebből kifolyólag csak én érhetek hozzád! Te sem nyúlhatsz magadhoz!
5.Ha más ér hozzád akkor az meneküljön!
6.Ha megcsalsz nem leszek kegyes!
7.Mindig legyél jó kisfiú, mert, ha nem akkor bűnti jár!
8.Ha szeretnél valamit akkor én vagyok az első akinek szólsz!
9.Mivel mindent megfogok adni neked amit csak kérsz, így elvárom, hogy te is teljesítsd, amit én szeretnék!
10.Nincs önbántalmazás!kim_taehyung_: Ennyi?
jeon_jungkook_: Hát, ha nem bírsz magaddal akkor lesz több is!
kim_taehyung_: Bírni fogok. De most megyek vacsorázni! Majd beszélünk! ❤️
Írtam meg neki, majd lementem a konyhába.
-Azt hittem le sem érsz. -mondta apám.
-Jiminnel telefonáltam. -mondtam, majd enni kezdtem.
Miután végeztünk és a mosogatóba tettem a tányérom a szobámba akartam menni, de apa a csuklómnál fogva vissza rántott. Felszisszentem, mivel Jungkook kezének nyoma még mindig nagyon fáj.
-Milyen a csuklód? -kezdte el nézni apám, anyám meg a másik csuklóm.
Azt hiszem most bajban vagyok.
-Csak...csak... -nem tudom mit kéne hazudni.
-Mond csak a lány baszott meg téged vagy mivan? -kérdezte anyám.
-Nem ez ahhoz túl nagy. Egy lánynak nincs ekkora keze. Halljam ki szorongatott meg. -szorította meg apám is a csuklóm, mire picit össze szorítottam a szemem.
YOU ARE READING
Honey (Taekook ff)
Fanfiction"-Akkor csak lefeküdtetek? -húzta fel az egyik szemöldökét. -Elég sok mindenkivel fekszem le csak úgy. -Hímkurva vagy? -mosolyodott el. -De pénzért csinálom. -vágtam rá. -Oha. Tőlem is kérsz, majd érte? -Nem. Ez nem munka. Csak egy egyéjszakás k...