12.RÉSZ +16

1K 74 10
                                    

Figyelem a rész erotikus jelenetet tartalmaz! A jelenet a 🔞 jelek között található! Aki nem bírja, pörgesse át a fejezet azon részét!

-Imádlak. -puszilgatta a nyakam Jungkook.

Fürdés után a szobába mentünk, mind a kettőnkön csak egy alsó volt és hasra feküdtem, hogy úgy nyomkodjam a telefonom. Jungkook pedig a hátára feküdt mellém és ugyan azt csinálta amit én...egy darabig.

-Én is. -mondtam, miközben oldalra döntöttem a fejem, hogy jobban hozzám férjen.
-Foglalkozz velem. -vette ki a telefont a kezemből és a kisszekrényre tette, majd a vállaim puszilgatta.
-Hiszen foglalkozok.
-Aha. Itt kockulsz. -harapott meg egy kicsit, de nem fájdalmasan.
-Ez nem igaz. -tiltakoztam.
-Persze, mert már kivettem a kezedből. -fordított meg gyorsan maga alatt, hogy a hátamon feküdjek, így lássuk egymás arcát.
-Most legszívesebben a fejed felett lefognám a kezed és úgy döngetnélek meg. -kezdte a nyakam ostromolni.
-Vá... várj én ezt...most ne... nem akarom. -próbáltam ellökni az egyetlen egy használható kezemmel, mire felnézett a szemeimbe.
Igaz nem fáj a kezem, de begipszelt kézzel nem a legjobb szexelni. A másik meg, hogy fáj a fenekem.
-Tudom. Nem foglak megdugni. -csókólt meg, így pár percig csak faltuk egymás ajkait és nyelveink simogatták egymást.
-Kicsit kényeztetlek. -súgta a fülembe és hangjától megborzongtam, persze jó értelemben.

🔞🔞🔞

Majd elindult lefelé, mellbimbóimmal játszott egy kicsit. Míg az egyiket ajkai közé szívta és nyalogatta, addig a másikat ujjaival morzsolgatta, majd cserélt. Miután megunta, végig csókolt a hasamon, így leért már kemény tagomhoz. Alsóm keresztül rácsókolt és kezével simogatta.
-Ah Kook, neh kínozz márh. -szenvedtem.
-Hm? -nézett fel rám egy huncut mosollyal ajkain.
-Kérlekh. -néztem a szemébe, mire lehúzta rólam az alsóm, és végig simított a tagomon. Aztán szép lassan végig csókólt rajta, majd végig nyalta. Én pedig éreztem, hogy az előváladékom már végig folyt a merevedésemen, de Jungkook csak tovább kínzott. De aztán hirtelen elnyelte az egészet, így egy hangos nyögés szakadt ki ajkaim közül. Fejét mozgatni kezdte, először lassan, majd egyre gyorsabb tempóban, miközben ujjaival a heréim is izgatta.
-Ahh... Jungkookhh. -markoltam meg a takarót, és jobbra balra doboltam a fejem.
Aztán megéreztem azt a kis gombócot a hasamban és nem sokkal később már el is élveztem. Kook pedig igyekezett minden egyes csepett eltüntetni a tagomról, ami mellé folyt. Én pedig csak hevesen vettem a levegőt és azt sem tudtam, hogy hol vagyok.

🔞🔞🔞

-Milyen volt? -mászott fel hozzám, miután vissza húzta rám az alsónadrágot.
-Nagyon jó. -bújtam hozzá és így is aludtunk már el...

...

-Jó reggelt édesem. -ébredtem fel Jungkook hangjára, miközben ő az arcom puszilgatta.
-Jó reggelt. -nyújtózkodtam, majd mikor nyitottam volna ki a szemem, ő ajkaimra hajolt, így csókolózni kezdtünk és a végén apró szájra puszikkal váltunk el egymástól.
-Csináltam reggelit. -ült fel, mire én is felületem.
-Mikor keltél? Hány óra van? -kérdeztem a szememet megdörzsölve.
-Hatkor keltem és hét óra van. -tette az ölembe az egyik tálcát és mind a ketten enni kezdtünk a sok finomságból.

Mikor végeztünk, én kiválasztottam az új ruháim közül, hogy ma miben fogok menni és a fürdőbe mentem rendbe szedni magam, ahová Jungkook is csatlakozott.

-Olyan tökéletes a tested. -nézett végig rajtam éhes tekintettel, mikor csak egy alsóban álltam előtte.
-Majd este megkaphatsz. -válszoltam.
-Hogy mondod? Bocsi nem értettem tisztán! -simított a derekamra.
-Este a tiéd a testem, apuci. -simítottam végig a mellkasán.
-Sajnos még mindig nem értem babyboy. Este? Mindig az enyém vagy! -tapadt ajkaimra, amiből egyre vadabb csók lett, de még időben le álltunk.
-Annyira felizgatsz! -szívogatta a nyakam.
-Kookh, elfogok késnih. -mondtam picit elnyögve a szavakat a nyakamat érő kényeztető érzés miatt.
Jungkook végül elengedett és mind a ketten elkészültünk.

A kocsiba beszállva viszont már nem éppen volt erotikus hangulat közöttünk...

-Megmutatod szépen azt a három gyökeret nekem!
-Jungkook, nem tudnád csak úgy elfelejteni? -sóhajtottam.
-Nem! Aki az enyém, azt rajtam kívül ne dugja más, mert a fenekébe hajlítom a farkát!
-Ne legyél durva.
-Csak annyira leszek durva, mint ők veled! -mondta, mire elkönyveltem magamban, hogy tripla temetésre fogunk menni.

-TaeTae! -ugrott a nyakamba Jimin, mikor kiszálltam az autóból.
-Szia Chim.
-Jól vagy? -kérdezte aggódva.
-Persze. Jungkooknál leszek pár napot. -mutattam az említettre, aki gyilkos tekintettel figyelte az összes fiút, aki bement az iskolába.
-Szüleid mit szóltak?
-Nem szeretnék róla beszélni. -mondtam egy szomorú sóhajt hallatva, ahogy vissza gondoltam anyám szavaira.
-Oh... sajnálom. -ölelt meg Chim.
-Szia kiscicám. Lenne egy kis gond a nadrágomban. El kéne intézned! -jött oda a tegnapi gyökér, aki letolta a farkát a torkomon.
-Szia mókuskám. Lenne egy kis gond az öklömmel. Pofán szeretne vágni téged! -állt mellém Jungkook.

Honey (Taekook ff)Where stories live. Discover now