7.RÉSZ

896 71 2
                                    

-Én csak...én csak össze verekedtem valakivel. -mondtam a padlót pásztázva.
-Ne hazudj nekem! -rángatott meg apám, de már olyan erősen szorította a csuklóm, hogy nem lepődtem volna meg ha eltörik.
Miért nem tudok hazudni rendbesen?
-Engedj el! -próbáltam kihúzni a csuklóm a keze közül, de mind hiába.
-Majd ha válaszoltál szépen! -kiabált rám, de ekkor elsírtam magam.
Már nagyon fáj.
-Ha nem hagyod abba a sírást és nem mondod el az igazat, eltöröm a kezed!
Tudom, hogy apám képes eltörni a kezem egy ilyen ért, ugyanis régebben is megcsinálta már. De nem mondhatom el, hogy egy fiú...egy 28 éves férfivel feküdtem le, mert kitekeri a nyakam.
-3...2...
-Nee!
-1...
-Áh neh...
Egy fájdalam kiáltás hagyta el a szám, mikor apám egy mozdulattal törte el a csuklóm, majd elengedett. A padlóra zuhantam és záporozó könnyekkel szorongattam az eltört részt. Apám ott hagyott, anyám pedig hozzám vágott egy olyat, hogy most megtanultam hol a helyem. Felálltam a padlóról, majd magamhoz szorítva a csuklóm, mentem fel a szobámba. Előszedtem a fáslimat, majd az ágyra ülve nagy nehezen bekötötték a kezem. Tudom, szinte szarra se jó amit csináltam, de nem mehetek vele kórházba, se orvoshoz, sőt senkinek nem mondhatom el, mert kitudja mit tenne velem apám. De az a szerencsém, hogy a bal csuklóm törte el és nem a jobbat.

...

Jeon Jungkook a becenevedet a következőre állította be: Édesem😏♥️

Jeon Jungkook a saját becenevét a következőre állította be: Daddy😏♥️

Édesem 😏♥️: Tényleg? 🤦

Daddy😏♥️: Tényleg 👅 Holnap mit csinálsz? ♥️

Basszus nem láthatja, meg mi történt..

Édesem😏♥️: Hát..szerintem semmit.

Daddy😏♥️: Akkor elmegyek érted és nálam leszel. Estére még haza viszlek.

Édesem😏♥️: Ahogy akarod.

Ezek után megbeszéltük, hogy reggel kilencre jön értem, mert akkor már nem lesznek itthon anyámék és délután háromra haza hoz, mert négykor már haza érnek életem megkeserítői.

...

Reggel szépen megvártam, míg anyámék elmennek dolgozni, majd neki álltam készülődni. A fáslit levettem a kezemről és megláttam, hogy mennyire be van dagadva a csuklóm. Még mindig fáj, de muszáj levennem, ha nem akarom, hogy Jungkook kíváncsískodjon. És most, hogy ennyire bedagadt, már egy hosszú pulcsit is veszek fel, amiből alig lógnak csak ki az ujjaim. Egy feszes farmert vettem fel hozzá, bár most a pulcsi úgyis rálóg a fenekemre. Beállítottam a hajam, majd a kanapéra ültem, amíg vártam Kookra. Enni nem akarok, mert nem tudok a gyomorgörcs miatt. Nem akarom, hogy Jungkook észre vegye mi lett a csuklómmal.

Neki álltam telefonozni, bár egy kézzel nagyon idegesítő tud lenni, főleg ha írnom kell...

Daddy😏♥️: Ez itt csak rád vár. ♥️ *kép helye*

Édesem😏♥️: Most mintha nagyobb lenne, mint pénteken. Biztos a tiéd? 😏

Daddy😏♥️: Ezt nem gondoltad komolyan? Édesem az én farkamnál nagyobbat nem fogsz látni...

Édesem😏♥️: Jolvan már...meg ne sértődj. Tudom, hogy a te farkad van a képen. Megjegyeztem mekkora és hogy néz ki...

Daddy😏♥️: Inkább gyere, mert itt vagyok...

Ezek után gyorsan magamra szenvedtem a cipőm egy kézzel, majd kiléptem a házból. A kocsiba beszálva Jungkook végig mért, majd...
-Miért vagy ennyire beöltözve?
-Csak fázok.
-Nekem nem tudsz hazudni. -indította be az autót.
-Csak menjünk.
-Taehyung...
-Jungkook...
-Már most nem bírsz magaddal. De még csak az elején vagyunk szóval elnézem. -sóhajtott.
-Komolyan? Egy ruha miatt képes lennél megbüntetni?
-Nem. Hanem azért, mert nem mondasz igazat.
-Nem írtad le, hogy ne hazudjak. -rántottam vállat.
-Akkor 11.szabály édesem, hogy: Ne hazudj nekem!
-Oké daddy. Beszéljünk a képről, amit küldtél. -tereltem el a témát.
-Tetszett?
-Igen.
-Ma azon fogsz lovagolni, szóval készülj. -kacsintott rám.
Basszus... szeretnék vele szexelni, de most pont nem szeretnék levetkőzni előtte a csuklóm miatt...
-Nem szophatnálak le?
-De igen, de ezzel nem húzod ki magad a lovaglás alól.
Picsába...
-Miért akarod ennyire, hogy meglovagoljalak?
-Mert akarom nézni, ahogy pattogsz rajtam. -parkolt le a ház előtt.
Amint beléptünk a házba, már fel is kapott az ölébe és a falhoz szorított. Ajkaim kezdte tépni és sikerült neki kiharapni a szám, ami ettől vérezni kezdett.
-Minden egyes találkozáskor fogsz rajtam hagyni valami sebet? -kérdeztem lihegve, miután elváltunk egymástól.
-Sajnálom, csak élvezem ezt csinálni. -adott egy pici puszit a vérző részre.
-Hogy sebeket hagysz rajtam?
-Lehet van egy kis szadista hajlamom. -mondta vigyorogva.

Honey (Taekook ff)Where stories live. Discover now