Voor mijn gevoel kon heel Amsterdam mee genieten van B-Brave die avond. Het feest zou beginnen om 20:00 en wij mochten zolang in het huis van Bente haar nicht verblijven. Bente haar nicht was al vertrokken naar de locatie en haar ouders waren niet thuis dus was t huis van ons alleen. En dus hadden we maar ultra hard B-Brave aan gezet. En meegezongen (wat een minder groot succes was). Lachend hadden we onze kleren aangedaan en ons haar en make-up in orde gemaakt. Ik merkte dat mijn hart per minuut sneller ging kloppen. De knipoog die Dioni, Iris en mij had gegeven in de trein zat nog op mijn netvlies gebrand. ,,Tadaaaaa!!" Bente kwam de badkamer uitgerend. Ze had een wit kanten jurkje aan en zalmroze pumps. Ze draaide een rondje. Het jurkje had een open rug. Haar haar zat in een knot gebonden. ,,Gaaf!" Riepen Iris en ik. ,,Mijn haar gaat los zo hoor, maar dan zit het zo in de weg met eten en mijn make-up opdoen" ze knipoogde. ,,Ik ga me ook even aankleden" zei Iris en ze verdween de badkamer in. ,,Dan beginnen wij alvast aan t eten" riep ik. We liepen zingend naar beneden. Door Bente's hakken viel ze bijna van de trap en ze trok ze dus maar even uit. ,,Eh... Wat gaan we eten?" Vroeg Bente. Ik trok de koelkast open. ,,Een culinair hoogstandje word niks.." Zei ik. ,,Duhh. Laten we maar gewoon een broodje eten" zei Bente, en ze pakte de broodjes en het beleg. *BAM BAM BAM* Ik schoot in de lach want ik wist bijna zeker dat Iris door haar hakken een paar treden had gemist. We renden naar de trap. Daar lag Iris midden op de trap en ik kon mijn lach niet inhouden.
Ze trok haar aqua blauwe pumps uit stond op en trok haar witte kanten jurkje recht. Ook haar haar zat nog even vast. Ik rende de trap op en pakte mijn kleren. Even later liep ik met mijn roze pumps in mijn hand de trap af. ,,Kijk en daarom is het slim om als laatste de trap af te komen dan weet je dat je je pumps niet aan moet houden" ik knipoogde en Iris en Bente probeerde me vernietigend aan te kijken, maar het lukte niet en ze schoten in de lach. Ik had een wit kanten jurkje aan (hè hè logisch) met een spijkerjackje. Mijn haar zat uiteraard ook tijdelijk in een knot. Lachend schoven we aan tafel en begonnen ons "culinair hoogstandje" op te eten, met de vijf mooiste stemmen van de hele wereld op de achtergrond, B-Brave.
JE LEEST
Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)
Fanfiction,,KOM OP ZO MISSEN WE DE TREIN!!" Ik weet niet hoe hard ik moet rennen. Iris en ik gaan vandaag met de trein naar Amsterdam en dan daar winkelen. Maar onderweg naar het station hadden we uiteraard drie treinsporen tegen, alle stoplichten en mijn moe...