10

234 10 0
                                    

,,Gister toen ik naar de toiletten ging stond Sanne daar. Sanne is een meisje wat ik ken van school en die vind me nu al een tijdje leuk. Ik heb haar duidelijk gemaakt dat het echt niet ging werken met haar en dat ze met rust moest laten. Gister had ze jou met mij zien dansen en toen ze je naar de toiletten zag gaan heeft me snel tegen die muur aangezet en me geprobeerd te zoenen! Ik heb dit aan Bente en Iris ook duidelijk gemaakt maar kreeg vanochtend een appje dat je het niet hebt willen horen, en dat je nu ziek thuis was. Toen heb ik je adres gevraagd en je opgezocht." Hij kijkt me aan, ik zou echt niet weten wat ik moet zeggen. Dioni pakt mijn hand. Mijn hart slaat honderd keer sneller als het die seconde daarvoor had gedaan. ,,Dioni ik...-" Dioni komt met zijn hoofd steeds dichter bij. Mijn hart slaat steeds sneller, ik heb het idee dat het straks uit mijn borstkas slaat. Meer tijd om daarover na te denken heb ik niet. Ik voel zijn zachte lippen op de mijne. De hele wereld lijkt te verdwijnen en alleen Dioni en ik lijken over te blijven. Ik denk niet aan Sanne, niet aan wat er gister is gebeurd. Ik, Romy, ben aan het zoenen met Dioni. Ik weet niet hoe lang het heeft geduurd (niet lang genoeg) maar mijn hartslag werd in ieder geval rustiger en mijn gedachten weer helder. ,,Romy ik hou van je echt.. Vergeef me alsjeblieft" Dioni kijkt me aan. Ik voel de spanning hangen. Ik denk niet na en druk mijn lippen nog een keer op zijn lippen. ,,Is dat een ja?" Zegt hij met een grijns op zijn gezicht. Ik knik. ,,Ehmm.. Ik heb nog een vraag" zegt hij een hij kijkt naar de grond. ,,Stel maar" ik probeer oogcontact te krijgen maar hij houd zijn blik strak op de grond. ,,Zou jij-" *TRINGG TRINGG* ,,Met Romy" zeg ik. ,,Room ik.." Iris snikt aan de andere kant van de lijn. ,,Kom maar hierheen ik zie je zo!" Ik hang op en de meest nare gedachten komen in me op. Wat zou er gebeurd zijn?!

Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu