16

191 7 0
                                    

~Een week na starbucks..~

Bente was weer de hele week ziek, ja vast. Stacey doet weer normaal tegen me, ik steek weinig energie in ruzie met haar, ga weinig op haar in. Dioni komt me zo weer ophalen, we gaan met z'n tweeën naar de stad, we hebben morgen een feest met de rest en we moeten nog een goede outfit.

Weer zak ik weg tijdens geschiedenis, nouja bijna dan.. Jason verpest t nogmaals. Hij tikt op m'n rug, weer een briefje. Ik open hem onder m'n tafel. "Heb je wat met Dioni?? Kus Jason." Goedemorgen Jason, welkom in de wereld, eindelijk onder je steen vandaan? Maar die kus had niet gehoeven. Ik draai me om en knik. Draai me vervolgens weer terug en let weer op.

Ik sluit mijn kluisje, Jason heeft niks meer gezegd. Ik pak mijn jas en loop naar buiten. Ergens vind ik het raar, hoe kwam Jason hier opeens op? Hij wist het toch allang..? Uch het zal wel. Ik heb me de afgelopen weken druk genoeg gemaakt. Gelukkig gaat het allemaal weer goed.

Met overvolle tassen lopen Dioni en ik richting Starbucks. Ik heb niet meer nagedacht over het gedoe met Jason. Maar opeens zie ik Jason om de hoek komen. Dat boeit me dus echt niks. Maar dan zie ik Bente naast hem. Hand in hand zelfs. Dioni ziet het ook. Hij kijkt me aan, knijpt in m'n hand en we lopen door. Die knijpjes in mijn hand, geven altijd moed. Ik recht mijn schouders en loop door. Maar naar mate ze dichter bij komen, word ik zenuwachtig, na dat gebeuren bij Starbucks met Bente, zit het me toch niet helemaal lekker. En ik krijg gelijk, als we bij elkaar zijn beukt Bente volop tegen me aan. Ik wil doorlopen maar ze trekt me aan mijn haar terug. ,,AUWW!" Gil ik. ,,Wij waren nog niet klaar" zegt ze bitchy. ,,LAAT ME LOOOOSS!!!" Gil ik door het steegje. Dioni pakt Bente haar arm en pakt mijn haar los. ,,AUWW!" Gilt Bente nu uit. ,,Stel je niet aan kind, ik deed niets" zegt Dioni terwijl hij zijn ogen rolt. ,,Kijk mijn arm dan!!" Gilt Bente hysterisch. Niks aan haar arm te zien, ik haal de losse haren uit mijn haar, stom wijf. ,,Je stelt je aan." Zegt Dioni droog. ,,Nee jouw vriendin stelt zich aan" zegt Jason nu. ,,Sorry?!" Roepen Dioni en ik. ,,Zij verraad mijn vriendin, puur omdat ze zichzelf anders niet hoog kan houden" zegt Jason. ,,JOUW VRIENDIN BEDRIEGT IEDEREEN!" Gilt Dioni nu.

*KLETS* Dit keer was het niet Bente die mij sloeg, maar Jason die Dioni sloeg, maar beter als Bente... Ik zie dat er bloed uit Dioni's neus komt. Oh hell no.. ,,Dioni stop..." Zeg ik, mijn stem trilt. Dioni wil doorlopen, maar Jason trekt hem terug aan zijn kraag. Ook Bente lijkt het nu ook benauwd te krijgen. ,,Jason klaar nu." Ze probeert Jason terug te trekken maar hij deelt nog een klap uit. Dioni's oog word knalrood. Dioni probeert zichzelf te beschermen, maar Jason blijft klappen geven. Dioni's gezicht is bont en blauw, ligt helemaal open en de tranen staan in zijn ogen. ,,STTOOOOOPPP!!!" Gillen Bente en ik, de tranen stromen alweer over mijn wangen. Jason deelt nog een klap uit, Dioni zakt in elkaar, valt op de grond en geeft geen kick meer. ,,Fuck.." Kraamt Jason uit en rent weg. Bente rent huilend achter hem aan. Huilend zak ik naast Dioni neer. ,,Dioni... Zeg iets.. Pleasee..." Ik barst in huilen uit. Niemand die hier iets hoort. Wat moet ik nou.. Wat moet ik nou...

Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu