3

325 11 0
                                    

We keken nog één keer om, of B-Brave echt uit het zicht was, en toen konden we ons niet meer inhouden.

Ik weet niet eens meer wat er gebeurde maar het zag er waarschijnlijk heel raar uit! We sprongen, gilde, hyperventileerde, danste, en er rolden zelfs een paar tranen over ons gezicht. Ik wist niet of die tranen kwamen van geluk of dat ik gewoon de schrik weg moest zien te krijgen.. Ik keek Iris aan, Iris keek mij aan, en toen schoten we in de lach. De mensen om ons heen keken ons heel raar aan, maar het kon ons niks schelen! We hadden zonet B-Brave ontmoet en vanavond weer!! Ik pakte mijn telefoon en voerde het nummer van Bente in. Hij ging drie keer over en toen hoorde ik een enthousiaste stem aan de andere kant van de lijn; ,,Je raad nooit wat ik heb voor vanavond!" Ik denk niet eens na over haar vraag en begin aan een stuk door te ratelen over wat ons net was overkomen. ,,Wow... Dus vanavond is...-" Ik liet Bente niet uitspreken; ,,Ja!! B-Brave is er vanavond!!" ,,OMG DAN HEB IK DUS HEEL WAT ANDERS NODIG VOOR VANAVOND!!!" ,,Wat had je dan?" Bente beschreef haar kleding, ik schoot in de lach, de kleding was hartstikke leuk, en ik wist zeker dat B-Brave dat ook zou vinden! ,,Nou wij gaan ook verder zoeken, goed?" ,,Ja is goed tot vanavond!" ,,See you" *Tututut* de lijn was verbroken. Iris had mee geluisterd en moest ook lachen om Bente. We liepen lachend de H&M binnen en gingen ook op onze party-with-B-Brave-kleding-zoektocht.

Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu