6

275 11 0
                                    

Het leek alsof ik pas vijf minuten op de dansvloer stond te dansen met Dioni en de andere meiden met de boys van B-Brave. Maar het was al bijna weer tijd.. Nog maar een uurtje! Dioni sloeg zijn handen om mijn middel. ,,Ik ga even naar het toilet, ik ben zo terug" fluisterde hij in mijn oor. Ik keek heel even om en keek recht in zijn prachtige ogen. Ik wist dat ik fan van hem was, maar dat ik echt verliefd op hem was. Ik had me nog niet omgedraaid of er greep iemand naar mijn arm en trok me ook mee naar de toiletten. ,,Omg Kaj vroeg om mijn nummer" Iris leunde tegen de muur aan. Bente stond hetzelfde naast haar en ik stond er nog niet naast of alles draaide om me heen. Daar verderop tegen de muur stond Dioni. Tegen de muur aangedrukt door een blond meisje van zijn leefdtijd. Hun gezichten waren heel dicht bij elkaar. Ik had het gevoel dat ik over ging geven of flauw ging vallen. Het was opeens nog benauwder als eerst. Ik rende door de drukte heen naar buiten. Niet van plan nog een keer om te kijken. ,,ROMY!!" Hoorde ik achter me door 5 stemmen. Iris, Bente, Kaj, Sam en Dioni. De tranen rolde over mijn wangen. Het regende buiten. Buiten ging ik op de stoep zitten. Mijn eyeliner liep uit maar het boeide me niets. Ik vatte waarschijnlijk kou maar het boeide me niks. Ik stond waarschijnlijk ontzettend voor schut maar het boeide me niks. Het enige wat mij boeide was dat Dioni daar stond met dat meisje. Dat meisje wat mij opeens heel bekend voor kwam. Dat meisje wat mij de hele avond al arrogant had aangekeken. Ik voelde twee vertrouwde armen om me heen. Die van Iris. En van Bente. En het enige wat ik toen wou was dat en terug in de tijd...

Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu