,,Hoi" zeggen de boys van B-Brave tegen Iris en mij. Ik weet niet hoe lang we nou al met open mond naar hun aan t staren zijn. Blijkbaar lang want Jai klapt bij ons beide ons mond dicht. Iris en ik kijken elkaar aan, en dan schieten we in de lach. ,,Hai" zeg ik. ,,Hi" zegt Iris. ,,Hoe heten jullie?" Vraagt Sam. ,,Ik ben Iris" zegt Iris en ze glimlacht. De boys kijken naar mij. ,,En ik ben Romy" zeg ik nog steeds helemaal verbaasd. ,,Zo en waar gaan jullie heen?" Vraagt Cassius. ,,Amsterdam" zeggen Iris en ik. ,,Toevallig wij ook" zegt Kaj. Ze gaan zitten. Dioni en Kaj tegenover ons. Sam, Cassius en Jai het blok met stoelen naast ons. ,,Wat gaan jullie doen in Amsterdam?" Vraagt Dioni.
,,We gaan winkelen" zeg ik. ,,Hadden we kunnen weten" zegt Kaj lachend. ,,En jullie?" Vraagt Iris. ,,Wij moeten daar naar optreden" zegt Jai. ,,Dat hadden wij kunnen weten" zegt Iris lachend. Mijn telefoon gaat. Het is Bente. ,,Hee" zeg ik. ,,Hee" zegt Bente. ,,Al onderweg?" ,,Ja, zitten nu in de trein." ,,Nou blijf dan maar in Amsterdam want er is vanavond dus een feest van mijn nicht, en wij mogen komen!!" ,,Gaaf! Even aan Iris vragen." Ik haal mn telefoon van mn oor. ,,Wat is er?" Iris kijkt me aan. ,,De nicht van Bente heeft vanavond een feest in Amsterdam en we mogen komen!" ,,Gaaf doen!" Ik doe mn telefoon weer aan mn oor. ,,Ja gaaf we komen!" ,,Ik stuur je het adres op!" ,,Is goed tot vanavond!" Ik hang op. *Ping* Het adres komt binnen. *Ping* Nog een berichtje. 'Nog een ding het is in een disco waar nog een feest plaats vind dus we zijn niet de enige.' Ik laat het berichtje aan Iris lezen. Ze knikt. ,,Waar moeten jullie dan zijn?" Vraagt Kaj. Ik laat het adres lezen. ,,Hé jongens daar hebben wij vanavond dat feestje!" Hij pakt mijn telefoon en laat het adres lezen. De jongens knikken. De trein stopt. We staan op. ,,Dan zien we jullie vanavond." Zegt Dioni en hij knipoogt. ,,Tot vanavond" zeggen Iris en ik en we stappen uit.
JE LEEST
Enkele reis naar liefde (BBrave Fanfiction)
Fanfiction,,KOM OP ZO MISSEN WE DE TREIN!!" Ik weet niet hoe hard ik moet rennen. Iris en ik gaan vandaag met de trein naar Amsterdam en dan daar winkelen. Maar onderweg naar het station hadden we uiteraard drie treinsporen tegen, alle stoplichten en mijn moe...