I do't want to run away from you

205 24 13
                                    

ჯინი უნივერსიტეტში იყო,როდესაც ლექციაზე შედიოდა,უეცრად გადაიფიქრა და შენობის უკანა გასასვლელისაკენ წავიდა.

თან გარშემო იყურებოდა და აკვირდებოდა თე ხომ არ მიჰყვებოდა,ან ვინმე.

ტაქსი გააჩერა და თავის მეგობრებთან წავიდა.
კარებზე დააკაკუნა რომელიც ჯიმინმა გაუღო,სახლიდან მარუხუანის და სიგარეტის კვამლის სუნი გამოვარდა.

ომეგა შიგნით შევიდა და დივანზე დაჯდა,ჯიმინიც მას მიუჯდა.

"ახლა უნივერსიტეტში არ უნდა იყო?"კითხა ომეგამ და სიგარეტი მიაწოდა.

"გამოვიპარე"უპასუხა ჯინმა და სიგარეტს მოუკიდა.

ჯიმინმა თავი მხარზე დაადო,რამდენიმე წამში კი თვალებ გაბრწყინებულმა ჯინს შეხედა.

"ახლა რა მოგაფიქრდა?"კითხა ჯინმა ღიმილით.

"არ გინდა ცხვირს გაგიხვრიტავ?........გამოცდილი პირსერი ვარ სანერვიულო არაფერია"

"ისეთი თვალებით მიყურებ უარს ვერ გეტყვი"უთხრა ჯინმა და ჯიმინს ოთახში შეყვა სადაც სპეციალური ნივთები ქონდა.

ის მას მიუახლივდა ხელში კათეტერი ეჭირა"მთლად ჩემს თვალებსაც ნუ დააბრალებ"უთხრა და კათეტერი ცხვირის ძვალში გაუყარა,შემდეგ თავი მოაჭრა,კათეტერის ნემსზე რომელიც ჯინს ისევ ქონდა გაყრილი საყურე მიამაგრა,ნემსი გამოწია და მის ადგილზე საყურე გაუკეთა.
ჯინი სკამიდან ადგა და სარკეში ჩაიხედა.



"რამდენიმე საათი ხელი არ ახლო,მერე კი შეგიძლია აიტრიალო და დაიმალება ვერავინ შეამჩნევს"

"ჯიმინ"
"გისმენ ჰიონ"
"იმ ალფაზე რომ მოგიყევი.......რამდენიმე დღის წინ მამაჩემის დაბადებისდღის წვეულებაზე იყო.."
როდესაც ჯინმა მოყოლა დაამთავრა მის წინ მჯდომი გაოცებისგან პირს ვერ კეტავდა.
"მოიცა ანუ შეხების ნება მიეცი,კოცნის ნება მიეცი?,მეც კი არ მაძლევ Უფლებას შეგეხო,თან ომეგა ვარ,კარგი ცოტა ნაწყენი ვარ"ჯინს მის სიტყვებზე გაეღიმა.

" STAY,,✔Where stories live. Discover now