შემდეგ აღარაფერი არ უთქვამს,უბრალოდ ჭიქა მაგიდაზე დადო და ოთახში შევიდა.
ომეგას არ ეძინებოდა ასე რომ გარეთ გასვლა გადაწყვიტა.ძალიან ბნელოდა,ერთადერთი სინათლე რაც ანათებდა გარემოს ,მხოლოდ მთავრის შუქი იყო.
ჯინი კედელს აეყუდა და სიჩუმით ტკბებოდა.
კარგია იყო ცოტა ხნით მაინც მარტო,როდესაც იცი რომ არავინ არ გაკვირდება და ყოველი ფეხის ნაბიჯზე არ დაგდევს,როცა მხოლოდ შენ ხარ და თავში არანაირი ფიქრები არ გიტრიალებს და გაწუხებს,როცა თავს ნორმალურად გრძნობ.მაგრამ როგორც ყოველთვის მისი ფიქრები და აზრები დაბრუნდნენ,სურვილი რომ მისთვის ვინმეს აეხსნა რატო უმალავდნენ ყველა მისი ახლობელი ადამიანი რომ სინამდვილეში ნარკოდილერები,მკვლელები იყვნენ.
უნდა იცოდეს რატომ აგო თავად პასუხი მაგათი შურიძიების და ბინძური საქმეების გამო.ამ ყველაფრის შესახებ არაფერი იცოდა და ვერც კი წარმოედგინა რომ მისი იჯახის წევრები ასეთი რამის გამკეთებლები იყვნენ,რა ირონიულია არა?ბოლოს კი ის აღმოჩნდა ვინც გაიტაცეს,გააუპატიურეს და ამდენი რამის გადატანის შემდეგ კი ახლაც არ აგდებენ რამედ რომ რამე მაინც აუხსნან,უთხრან და მის კითხვებს უპასუხონ.უპასუხონ თუ რატომ განადგურდა ის მათ მაგივრად,რატომ არ უთხრეს თუ სინამდვილეში რა ბიზნესები ქონდათ.რატო არ აძლევენ ამოსუნთქვის საშვალებას და ყოველ ნაბიჯზე მათ მიერ გამოგზავნილი ნაბიჭვრები რატომ ხვდება,იმის გამო რომ ნარკოტიკებს იღებდა?ეწეოდა?და ეს ყველაფერი რატომ?ისევ და ისევ მათი დუმილის გამო,რა მაგარია იპოვეს და სახᲚში დააბრუნეს,არც კი დაინტერესებულან,არც კი უკითხავთ რამე ხომ არ აწუხებდა,რამე ხომ არ დამართეს და მაშინ გაახსენდათ ომეგას არსებობა როდესაც რამის საკუთარ სახᲚში,თავის ოთახში,საწოლზე მოკვდა.რა მზრუნველები არიან,ჯინს ისინი არც ბავშვობაში,არც მოზარდობისას და არც ახლა სჭირდებოდა.ისინი რომ არა ასე საშინლად არ იქნებოდა არეული მისი ცხოვრება.
YOU ARE READING
" STAY,,✔
Fanfictionმას არაფერი არ ახსოვს,გაიმეორა სოკჯინმა ეს სიტყვები თავის თავში,უნდა რომ ახსოვდეს და მისთვის ფრაგმენტები არ იყოს.ის მისი ველური ოცნება იყო რომელთანაც როცა ეგონა რომ ახლოს მივიდა მაშინ გაუშვა,როდესაც ის უფრო მეტად იგრძნო ის გააკეთა რაც ალფას უნდოდა,ა...