სიყვარულის თეორია

126 12 8
                                    

"შეგეძლო უბრალოდ დრო მიგეცა"

"დრო მიმეცა რა ადვილია არა ამის თქმა,ჩემს ადგილას არ ყოფილხარ მას არ უნდოდა,რაც ერთად ვიყავით,ამ დროის განმავლობაში ეს არ უნდოდა,თვითონ თქვა რომ ყველა გზის მოჭრა უნდოდა ჩემამდე. რასაც უფრო და უფრო ვხვდები.  საშინლად ძალიან ვეჭიდებოდი და როდესაც ამაზე ლაპარაკს დაიწყებდა ჩემი აზრით ვამშვიდებდი....დროც ქონდა მაგრამ ის მაინც იმავე აზრის იყო,კიდევ არის რაღაც რაც წამოვედი არც კი გამოჩენილა გესმით,არ გამოჩენილა,არ შემხმიანებია,არაფერი არ გაუკეთებია.
წამოვედი,ბედნიერი უნდა ვიყო მაგრამ არ ვარ,აღარ მინდა მიყვარდეს მაგრამ მიყვარს,იმაზე არ უნდა ვფიქრობდე თუ როგორ არის მაგრამ ვფიქრობ.შენი აზრით წამოსვლა ჩემთვის ადვილი იყო?მე ის გავუშვი ვინც სიკვდილისკენ ფეხის გადადგმისაგან მაკავებდა,ვის გამოც ამდენად გამოშრობილი ყველაფრისგან აღარ ვიყავი.....მაგრამ ახლა თითქოს პარალიზებული ვარ,ძლიერი არ ვარ,საკმარისად არ ვარ გესმით არა,ისევ იმ ღამის მოგონებებს ვხედავ ღამით არ ამოდის,მინდა რომ ცხოვრება ნორმალურად გავაგრძელო,მინდა რომ ნერვული შეტევები არ მქონდეს,მინდა რომ დავივიწყო,მინდა რომ აღარ მიყვარდეს,მინდა რომ ახალი ცხოვრება დავიწყო,მაგრამ ვერ
ვახერხებ.რაღაც მინდა ვიგრძნო,რამე ახალი გრძნობა მაგრამ თითქოსდა შიგნიდან დავლპი....მიდი თქვი ვიცი რო გინდა რაღაც მითხრა"თქვა ომეგამ და ცარიელი სახით შეხედა მას.

"იცი ეს როდის ხდება?როდესაც შენი ნამდვილი მეორე ნახევარი გვერდით არ გყავს,ეს უბრალოდ წესია რომელიც ომეგებს და ალფებს მზის ამოსვლიდან მოსდევთ,ერთ დროს ის შენი სიცოცხლის გაგრძელების მიზეზი გახდა,იმიტომ რომ ის და შენ ერთმანეთთან ხართ დაკავშირებული დაბადებიდან,ერთად თუ არ ხართ მაშინ ვერც კი ავღწერ რამდენად ცარიელია შენი სხეული,მაგრამ სამწუხაროდ ეს ასეა ჯინ,ვერ გაუშვებ მაგრამ იძულებული ხარ ამას შეეჩვიო,ამასთან ერთად ცხოვრება უნდა ისწავლო,შენს ახლანდელ მესთან"
ცოტა ხნის შემდეგ კი ომეგამ ფსიქოლოგის კაბინეტი დატოვა და გადაწყვუტა რომ იქ აღარ დაბრუნდებოდა,აღარასოდეს.

" STAY,,✔Where stories live. Discover now