როდესაც გონს მოეგო თავი სულ გაბრუებული ქონდა,წამოჯდომა სცადა და მაგ მომენტში ვიღაცის ხელი იგრძნო.ხელი რომელიც წამოჯდომაში დაეხმარა.
"თე,აქ ხარ"თქვა ომეგამ სუსტი და ჩუმი ხმით როდესაც მისი სახე დაინახა.
"ხო აქ ვარ,შენი ძმებიც აქ არიან თან უკვე დიდი ხანია, მაგრამ მოსვლა ვერ შეძლეს,რაღაცას აგვარებენ"უთხრა თემ და ჭიქით წყალი მიაწოდა,თავლები კი მისი თეთრი ბინტით შეხვეულ მაჯებს ვერ აარიდა,რაც ომეგამ კარგად შეამჩნია.
"ჩემით არ მიქნია,ეგ ეტაპი დიდი ხანია რაც გავიარე"როდესაც წინადადება დაასრულა,ბეტამ დაბნეული თვალებით შეხედა.
"არ ვიცი ვინ იყო,აბაზანაში შემოვიდა,ვენები მან გადამიჭრა და რაღაც მითხრა რომ გადმომეცა, ყველაფერი ჯერ არც კი დაწყებულასთან დაკავშირებით,შემდეგ კი მალევე გავითიშე"
"ამიტომაც გვინდოდა რომ იმ სახლში დარჩენილიყავი,ჯუნმა რატო გაგიშვა......ცოტა ხანი სავანდმყოფოში დარჩები,შემდეგ კი უსაფრთხო ადგილას წაგიყვანთ"თე მასთან საღამომდე გაჩერდა,შემდეგ დაემშვიდობა და პალატიდან გავიდა.დრო საშინლად ნელა გადიოდა,ომეგა კი უბრალიდ საწოლზე იწვა,თვალები რამდენჯერმე აუცრემლიანდა მაგრამ თავი შეიკავა.კარგად იყო,სამსახური ქონდა ბინა. ნელ-ნელა ყველაფერს აგრძელებდა რამდენიმე წამში კი მთელი მისი ცხოვრება ისევ იმ ჭაობში ჩაეშვა რომლიდანაც გამოღწევას ასე ცდილობდა,რამის მოკლეს,თავის ბინაში.ყელში გაჩხერილი ბურთი გადაყლაპა.საწოლზე წამოჯდა და ადგომას აპირებდა როდესაც ოთახში ალფა შემოვიდა.
"რატო მოხვედი?"კითხა ომეგამ.
"მინდოდა დავრწმუნებულიყავი რომ კარგად ხარ"
"ხო გინდოდა ,რა თქმა უნდა,კაი წადი"უთხრა ჯინმა გაღიზიანებული ტონით.
"ტონი შეარჩიე"თქვა ალფამ ჩვეულებრივ უფრო ბოხი ხმით და მასთან ახლოს მივიდა.
"გინდა რომ ტონი შევარჩიო?"
"ვერ ვხვდები რა გინდა"
"არაფერი"უპასუხა ომეგამ და თვალი აარიდა.
"რაღაც არა მგონია,არაფერი გინდოდეს,აქ ვარ მიდი თქვი ან გააკეთე რაც გინდა ომეგა"უთხრა ჯუნმა.ჯინმა ნერეწყვი გადაყლაპა წკაპ და ტვინში რაღაც ამოუტრიალდა,მაგრამ ამად ღირდა,მისი ტუჩები და სხეული ყველაფრად ღირდა მალე მათი ტუჩები რომლებიც ერთმანეთს ხარბად,უხეშად,ვნებიანად, ეხებოდა და კოცნიდნენ სლიპინა გახდა და ხმას გამოსცემდა.
ჯუნმა თავისი ტუჩები მის ყბაზე გადაიტანა,ჯინს კი პირიდან კვნესა გადმოსცდა,რაზეც ნამჯუნი ისევ მის პირს ეტაკა ხარბად და მისი ტკბილი პირიდან ამოსული კვნესების გადაყლაპვა დაიწყო.
თავისი ხელები მის ტანზე ჩაასრიალა და უკანალზე მოუჭირა,ამის გამო ჯინმა უფრო ხმამაღლა ამოიკვნესა.ჯუნმა ამით ისარგებლა და თავისი ენა მის გემრიელ,პირში შეასრიალა.
YOU ARE READING
" STAY,,✔
Fanfictionმას არაფერი არ ახსოვს,გაიმეორა სოკჯინმა ეს სიტყვები თავის თავში,უნდა რომ ახსოვდეს და მისთვის ფრაგმენტები არ იყოს.ის მისი ველური ოცნება იყო რომელთანაც როცა ეგონა რომ ახლოს მივიდა მაშინ გაუშვა,როდესაც ის უფრო მეტად იგრძნო ის გააკეთა რაც ალფას უნდოდა,ა...