How to say?

108 9 0
                                    

ომეგა მუცლის საშინელმა ტკივილმა და სიცხემ გააღვიძა რომლის გამოც მთელი მისი სხეული იწვოდა.ოფლში ცურავდა,საწოლზე წამოჯდა,როგორღაც ფეხზე ადგომა მოახერხა,ვანაში შევიდა და აბაზანა ცივი წყლით აავსო,ტანსაცმელები ძლივს ძლივობით გაიხადა და ყინულივით ცივ წყალში ჩაწვა.რამაც ოდნავ დაამშვიდა,მაგრამ სულ რაღაც ხუთ წამში მისი ნესტოები ალფის სუნმა აავსო,ამან კი მისი სხეული უფრო გაახურა და ფეხებს შორის საშინელი ტკივილი იგრძნო.ხელები ფეხებზე შემოიხვია და თავი მუხლებზე დაიდო,ტკივილისგან თვალებში უკვე ცრემლები ედგა როდესაც ვანის გაღებულ კარებზე კაკუნის ხმა გაიგო,თავი მაღლა აწია და ნამჯუნი დაინახა რომლის თვალებიც წითლად ელავდა.

"არ წასულხარ"თქვა ომეგამ რაც შეეძლო ნაკლები ენის ბორძიკით.
ალფა მასთან ახლოს მივიდა და ხელით ლოყაზე ჩამოვარდნილი ცრემლი მოსწმინდა,თითები ტუჩებზე ჩაუსვა,ყბაზე გადაატარა,კისერზე,ლავიწებზე,
ოდნავ მაღლა აასრიალა კისერზე მოკიდა და მისი ტუჩები თავისთან ახლოს მიიტანა რომლებიც ასე აგიჟებდა და იზიდავდა.თავისი ტუჩები ძალიან ნაზად შეახო მის სასიამოვნოდ რბილ და ნაზ ტუჩებს,მის ტკბილ ბაგეებს.
ომეგა მას თავისთან უფრო და უფრო იზიდავდა და თავისი წყლით გალუმპული სხეულით მის ტანსაცმელს ასველებდა.კისერზე ხელები მოკიდა და თავისი ტუჩები მასზე უფრო მეტად შეაერთა.
"მასე წყალში ჩამაგდებ"თქვა ალფამ მის ტუჩებში დაკარგულმა,რაზეც ომეგას გაეღიმა და მართლაც ჩააგდო ჯუნი წყალში.მაგრამ ამაზე ფიქრში დრო არცერთს არ დაუკარგავს,ომეგა მის მუხლებზე დაჯდა,ჯუნმა კი თავისი ხელებით რომლებზეც ვენები ეტყობოდა მისი ულამაზესი სხეულის შეგრძნება დაიწყო.

ომეგამ მაიკა გახადა და ამჯერად ისიც ასრიალებდა თავის ხელებს მის დაკუნთულ კანზე,სხეულზე რომელიც მთლიანადა აგიჟებდა.მის ტუჩებს ისევ დაეწაფა ხარბად და ვნებიანად,ალფას თავისი ენა მის პირში ქონდა და მის ყოველ კუთხეს სინჯავდა,ორივენი კვდებოდნენ უჟანგბადობით,მაგრამ ერთმანეთის გემოს არ გასიჯვით  უარესი ემართებოდათ. ალფამ ხელები მენჯებზე მოკიდა და თავის ერექციაზე უფრო კარგად მოაკალათა,უკვე მის გამზადებას იწყებდა როდესაც ომეგას ტკივილის მეორე ტალღა მიეჭრა,ჯუნს შარვალი გაუხსნა ოდნავ მაღლა აიზიდა თან კი მისი პენისის თავი თავის ანუსთან ახლოს მიიტანა,ჩაიწია და მისი ერექცია თავის შიგნით იგრძნო. ხელები ალფას თმებში შეაცურა,მაღლა იზიდებოდა და მისი პენისი თავის უკანალში უფრო ღრმად შეჰყავდა.
როდესაც უკვე უჭირდა სხეულის აწევა,ჯუნმა ხელები მენჯებზე უფრო მჭიდროდ მოკიდა და თვითონ გააგრძელებინა ყველაფერი იქამდე სანამ მის შიგნით არ გაათავა.

" STAY,,✔Where stories live. Discover now