Dnes je den prvního úkolu a já jsem zvědavá,jak to soutěžící zvládnou. Jsem velice ráda, že nemám věk na to, abych vůbec mohla soutěžit. S mojí smůlou bych si vylosovala toho nejhoršího draka a ještě ke všemu by mi nefungovala hůlka. V nejlepším případě bych skončila s popáleninami pátého stupně a v nejhorším případě spálená na špalek.
Procházím chodbou, abych se dostala na další hodinu a slyším jak se všichni nadšeně baví o dnešním úkolu.Hodiny jsem si odseděla a vydala se na oběd, po kterém se koná onen úkol. Naložila jsem si brambory s obyčejným masem a s chutí se do toho pustila.
Když dojím tak se zvednu a vydám se na místo, kde se nachází docela velký stadion. Je neuvěřitelné, že asi tak za půl hodiny tu bude drak, který se bude snažit zneškodnit jednoho se soutěžících. No, uvidíme jak to dopadne. Kouknu se ke stanu, kde se prozatím schovávají soutěžící. Vidím, jak do něho vstupuje satan jménem Rita Holoubková, i když ne to bych urážela satana.Tak teď tam už rozhodně nejdu, ještě by o mně napsala do Denního Věštce nějaké kraviny. Rovnou se vydám na mé místo, které se nachází mezi ostatními lidmi z Kruvalu. Všichni tady byli rozčlenění do skupinek, které seděli u sebe. U bradavických studentů to bylo ve většině podle kolejí a ročníků. S námi by to bylo asi stejné, kdyby nás tu bylo více. Stadion se začal plnit lidmi. Tady jsou přesně vidět ty rozdíly mezi školami ne-li fakultami. Jsou tu dívky z Krásnohůlek, které jsou v modrých kostýmcích a pohybují se tak, že to vypadá jako by se vznášely. Mezi těmi dívkami se nacházejí i nějací ti kluci, ale většinu pozornosti přitahovaly spíše dívky, které vynikaly až nepřirozenou krásou, někteří kouzelníci tvrdí, že studentům kteří studují na této škole, koluje v žilách vílí krev. Dřív bych možná řekla, že je to blbost, ale po tom, co jsem je viděla, bych se tomu ani nedivila. Pak jsme tu my, samozřejmě ti nejlepší, lidé ze školy o které nikdo neví kde je, vlastně ani lidé kteří na ní studují. Lidé ze školy, která je označována za školu, kde studují černokněžníci, ale copak jde po jednom odstrašujícím případu, který bohužel byl pro naší školu osudným.
Kdyby někdo netušil o co se jedná, tak na naší škole studoval známý britský černokněžník jménem Gellert Grindelwald. Možná naší školu odsoudily i z toho důvodu, že má jaksi zvláštní studijní osnovy kde nás učí kromě obrany také využívání černé magie. Ale když si to vezmeme kolem a kolem tak, jsou na tom Bradavice asi úplně stejně jako Kruval , také v ní vyrůstal jeden z nejmocnějších černokněžníků a na rozdíl od Grindelwalda tento černokněžník je pořád tady a čeká na dobu, kdy bude moci udeřit.Poté jsou tu Nebelvíři, Zmijozelští, lidí z Mrzimoru a Havraspárští, kteří vypadají tak, že naše soutěž je teď to poslední co je zajímá. Samozřejmě bylo tady pár jedinců, kteří byli namíchaní, ale nebylo jich moc. Tyto lidi nebudu moci nějak popsat, protože se o jejich rozdíly a jejich způsob vyjadřování, protože je vůbec neznám a s většinou jsem nestrávila ani pět minut. Když tu teď mluvíme o bradavických studentech tak jsem si všimla, že někteří z nich začali rozdávat odznáčky s měnícími se portréty jejich dvou šampionů, bohužel to není v zrovna pozitivním slova smyslu, jednou tam bylo označení Diggoryho za jejich šampiona a Harryho jako odpadlíka, který se do této soutěže pouze přiškvařil. No konec sentimentu, začíná zápas.
Do arény vejde první soutěžící, který není nikdo jiný než můj bratr. Začne se snažit nějak zneškodnit draka, ale dosáhne tím akorát, toho že ho naštve. Udělá jednu zásadní chybu a otočí se k drakovi zády, když utíká. A do háje. „ Hoří ti koudel u zadku, dělej s tím něco" zařvu na něj. On se na mě otočí a zaječí zpět „U Merlina v tuto chvíli opravdu nechci poslouchat tvoje mudlovské přísloví" „Kéž by to v tuto chvíli bylo pouze přísloví, otoč se" řeknu a on mě poslechne. Začne pobíhat po celé aréně a snaží se to nějak uhasit.
Už mi dojde trpělivost tak vytáhnu svou hůlku. Potichu vyslovím kouzlo „Aqumenti" a na něj se snese proud vody. Když se to povede uhasit, tak se naštěstí zase sebere a dokončí to co začal. Ani mu to nezabralo tolik času, takže neskončil na posledním místě. Po něm šel první, pro někoho jediný, šampion za Bradavice. Poté zase Fleur Delacour šampionka za francouzskou školu v Krásnohůlkách, která draka připravila dočasně o zrak.Pak přišel na řadu ten nenáviděný šampion za Bradavic, u kterého se to trochu zkomplikovalo.Proč mám pocit, že ten kluk musí mít pořád něco extra.
ČTEŠ
❃.✮:▹Kruvalská Růže◃:✮.❃
FanfictionJeden den dokáže změnit celý život a někdy i připravit o život spoustu lidí. Salome Krum je toho jasným příkladem. Aspoň toho prvního příkladu zdali i toho druhého to se dozvíte v této knize. Že jste o ní nikdy neslyšeli? To bude možná tím, že v pří...