Z pohledu Salome:
Když skončila slavnostní večeře tak jsme se vydali zpátky do lodi, kde budeme přespávat. To mi nijak nevadí, jelikož tam spíme pokaždé, když někam cestujeme. Jak na nějaké famfrpálové zápasy do jiných škol nebo na všelijaká kouzelná místa kde cvičíme na různé slavnosti, protože Karkarov si přece nemůže dovolit, abychom ho někde ztrapnili.
Kdyby, jste se ptali tak ne nehraji famfrpál pouze, reprezentuji školu a pomáhám jim s naší show. Ptáte se, jestli se tam nenudím, tak samozřejmě, ale aspoň můžu podporovat toho ňoumu, který si říká můj bratr.
Dnešek byl dost náročný, protože na mě všichni zírali. Pokud jste si mysleli, že mám ráda pozornost tak jste si to mysleli správně, ale všeho s mírou.
Dojdu k sobě do kajuty a začnu přemýšlet nad tím, co budu dělat. Nakonec se rozhodnu, že si přečtu nějakou knihu pro zlepšení mé bezhůlkové magie.
Jsem v takové půlce knihy a najednou někdo zaklepe. Vyzvu, ať vstoupí. Otevřou se dveře a vejde můj kámoš Vladimir. Abyste pochopili pointu, tak Vladimir je člověk, který miluje pozornost asi stejně jako já a občas si navzájem vypomůžeme. Asi teďka nepochopíte, ale to se v pravý čas určitě dozvíte. Je nám oboum jasné, že za tohle dostaneme minimálně trest do konce života nebo cruciatus, ale co si budem na to si časem, zvyknete a pokud jste asi tak stejný průšviháři jako my tak je to na denním pořádku.
Pokud si myslíte, že je to jenom kvůli pozornosti tak to ne to bych byla cvok je to taky kvůli respektu. Viktor je z naší známé dvojice ten větší dramatik a já taky nezaostávám, abyste si nemysleli. Jsem zvědavá, jak se na to bude tvářit.
Ještě potřebujeme někoho. Zavolám si k sobě Krakova a poprosím ho o tuhle maličkou službičku. Když to máme zařízené, tak se vydáme do tělocvičny, která je v této obří lodi a dokáže se změnit na cokoli,co potřebujeme. Když tam dojdeme tak začneme trénovat, jelikož jsme vyšli z formy. Mezitím přemýšlím, kdy by byl ten nejlepší čas.
Z pohledu Jordana:
Ráno se probudím a přemýšlím, co se dneska bude dít, ale nejspíš nic, jelikož my tři nic velkého na dnešek nenaplánovali, jen pár malých žertíků.
Čekám na dvojčata, a když dojdou tak se vydáme do Velké síně na snídani. Od stolu profesorů si nás prohlíží nedůvěřivým pohledem Minnie. My se mezitím tváříme jako andílci a snažíme se o co nejsvatější vzhled.
Ani nevím proč, ale moje oči zabloudí k té neznámé krásce. Měla na tváři ledovou masku a bavila se s lidmi od nich.Když jsme dojedli tak se vydáme do společenky pro učebnice a potom hned do třídy. Dnes máme první hodin s Alastorem Moodym a jsem zvědavý, jak to bude probíhat.
Když hodina skončila tak jsem si říkal, jak tohoto psychopata mohou nechat vůbec učit. To jak se v hodině choval je naprosto divné, ale dobře je to jeden z nejlepších bystrozorů takže se dá pochopit, že bude jiný než ostatní učitelé. Zbytek vyučování proběhl v klidu, měli jsme přeměňování s Minnie a formule s Kratiknotem.
Když je čas oběda tak se všichni posadíme ke stolu. Během oběda nám Brumbál řekl, že máme počkat po obědě, že nám chce všem říct něco o poháru. Když se dojedlo tak jsme zjistili, že to bylo něco, co už všichni vědí. Když nás Brumbál pustil tak se všichni zvedli a spousta z nich se rozešla na nádvoří, kde budou trávit čas, než jim začne další hodina.
Když se na nádvoří seskupilo větší množství lidí mezi, které patřili i Kruvalští, na kterých jsem zůstal vyset pohledem přesněji na jedné osobě. Byli jsme blízko a tak jsem slyšel skoro všechno co si povídají. Najednou vidím, že jeden vysoký, namakaný chlap jí něčím slušně naštval.
„Pojď na beton ty hovado"
zasyčí celkem nahlas. Zarazím se nad tou hláškou, která bude nejspíš mudlovská. Začne do něj strkat a mlátit. Mlátí do něj tak dlouho až škobrtne a to ho rozzuří. „Rvačka!" zařve jeden Kruvalský a kolem nich se utvoří velký kruh. Oběma dvěma se objeví v rukou dřevěné hole a začne souboj. Rány toho druhého oba slušně vykrývají. Kráska se rozmáchne holí a já úplně vidím jak je s tím druhým konec, kouknu se na ostatní z jejich školy a uvidím něco, co jsem absolutně nečekal.Oni si to snad užívají, dívají na to s pobavením v očích a nejspíš je ani nenapadlo, že by je mohli odtrhnout, aby se stříbrnovlásce nic nestalo. Podívám se zpátky na ty dva a teď je ve vedení zase namakanec. Kráska vyhodí hůl a já si říkám, co dělá. Udělá hvězdu a hůl chytí. Mezitím namakanec udělá přemet bez rukou a já na to koukám s údivem.
Doběhne sem jejich ředitel, který celý rudý zaskřehotá, ať jdou s ním. Všichni už očekávají, že je konec.Však když se borec otočí tak kráska vezme hůl a tou mu podtrhne nohy. On se skácí a Karkarov jen čumí, co se to právě stalo.
Když se nám ztratí z dohledu. „ Toto budeme dost dlouho překonávat" řekne George a my pouze kývneme.
ČTEŠ
❃.✮:▹Kruvalská Růže◃:✮.❃
FanfictionJeden den dokáže změnit celý život a někdy i připravit o život spoustu lidí. Salome Krum je toho jasným příkladem. Aspoň toho prvního příkladu zdali i toho druhého to se dozvíte v této knize. Že jste o ní nikdy neslyšeli? To bude možná tím, že v pří...