Capitolul 6-Uit să respir ...

897 39 0
                                    


Uit să respir ...

Biroul lui semăna mult cu apartamentul meu. Adică cel puțin tonurile alb,negru și gri. Nu era multă mobilă. Un birou imens negru ,luciu, două scaune în fața lui și unul mare din piele în spate. Pe masă era o poză cu el și cred că familia lui. Îl puteam recunoaște pe tatăl lui dar pe restul ,nu.

Pe perete era o mini biblioteca în care găseai cărți depre economie, agricultură, romane consacrate și câteva dosare.

- Ok. Acum pot să îmi dai drumul la mâna. Și să vreau nu o pot ajunge din urmă.

- Te cred ,dacă zici tu.

Mă uităm la el pierdută. Îmi dădu drumul la mâna. Încă puteam să îi simt căldură pielii lui pe a mea. M-a trecut un fior pe șira spinării. De ce trebuia să arate atât de bine?

- Despre ce voiai să vorbim de țipai așa ?

Trag aer în piept încercând să îmi-a duc aminte monologul ăla.

- Mă scuzați pentru ieșirea de mai devreme. Eu și blonda avem un trecut..

- Am văzut ,după felul în care ai sărit la ea.

- Nu o să întru în detalii despre viață mea,dar văd că și dvs-aveți un trecut cu ea. Doar ca sfat , aveți grijă că tipa joacă la mai multe capete.

Atunci i-am-auzit râsul pentru prima dată. M-am înfiorat. Până și râsul îi era sexi.

- Eșți geloasă?

- Asta e ridicol. De ce aș fi geloasă ? Eu doar v-am dat un sfat. Luați-l cum vreți.

Mă trezesc că îmi trântește o replică de aș putea să jur că flirta cu mine.

- O iau cum îmi place.

Mă gândesc să zic ceva inteligent și îmi-a duc aminte de ce venisem la el în primul rând.

- Sunt sigură de asta, nu știu de ce, îi arunc un zâmbet .Acum motivul pentru care am venit la dvs-a fost legat de mailul de aseară. Eu...

- Am văzut că nu mi-ai răspuns dar am presupus că eșți de acord cu organizarea petrecerii.

- Eu... la dracu. Când vorbea așa îmi era imposibil să i zic nu.

Nu mai vedeam în el același om din ziua precedentă. Îmi plăcea omul din față mea. Era plăcut și puteai purta o conversație cu el fără să plângi.Și să fie al naibii că l-aș fi mușcat nițel de buzele alea cărnoase .

Focus.

- Ok . atunci dacă totul este ok o să îți zic că nu am nici o preferință în ceea ce privește petrecerea. Vreau ceva simplu și să scap odată.

Înțelesesem că nu era genul petrecerilor. Destul de mișto treaba asta la el pentru că nici eu nu eram genul ăla.

- Stați puțin, nu am-acceptat. De ce aveți mereu impresia că toată lumea o să va cadă la picioare ?

Mă gândesc la ce tocmai am spus. Nu Am fost de acord cu organizatul petrecerii și venisem să îl trag la răspundere pentru asta.

Oare atât de multă putere credea că avea asupra mea.

Parcă uitase cum mă umilise ieri.

- Poate pentru că nu am fost refuzat niciodată.

Zâmbește dezvelindu-și dinții perfecți.

- Până acum, zic repede. Eu nu sunt organizatoare de evenimente și dvs știți prea bine.

Mă uit la el. Face un pas spre mine și micșorează distanță dintre noi. Întinde mâna și mă mângâie pe obraz. Închid ochii și uit să respir.

Doamne , pulsul mi se mărește iar o senzație de fierbințeala își face loc spre pântecul meu.

Îl simt atât de aproape că aș putea să jur că aud cum îi bate inima.

- Luna...

Deschid ochii și mă uit la el. Fratele satanei era îmbrăcat într-un costum negru, cu cămășă bleumaren ,descheiată la doi nasturi. Puteam să zăresc lănțișorul prin crăpătura cămășii.

Ochii îi luceau . Jur că puteam să văd un univers întreg de emoții în ei.

- Domnule White ... v am spus părerea mea. Puteți să gășiți pe altcineva.

Își ia mâna de pe obrazul meu , corpul meu deja tânjea după atingerea lui.

- Că vrei sau nu vrei , e irelevant.

Îi citesc iar răceală în ochi și în glas.

- O să o faci dacă vrei să îți păstrezi slujba.

La naiba să-l ia de nebun. Mă pierd când mă atinge iar în secundă doi mă amenință că mă concediază.

Ok acum sunt pierdută total. Fierbințeala se acentua din ce în ce mai rău ,pe măsură ce îi simțea mirosul ăla divin pe care el poartă pe el. Mă gândesc de două ori înainte să zic ceva. Slujba mea era perfectă. Nu voiam să o pierd.

- Bine . Sunt de acord .

- Perfect. Vei fi partenera mea la petrecere.

Rămân holbându-mă la el.

- Stați puțin. Am fost de acord cu organizatul, nu cu participatul. Nu am de gând să vin. Nu am o dispoziție pentru petreceri.

Cuvintele au ieșit fără să vrea.

Ochii îi erau ațintiți asupra mea. Voiam să știu ce îi trecea prin căpușorul ăla acum. Mă uităm la el . Și -a băgat o mâna în buzunarul de la sacou și a scos o carte de vizită.

- Asta e numărul meu. O să ai nevoie pentru a comunica mai ușor cu mine. În legătură cu petrecerea ... îți accept decizia și sunt de acord să facem o înțelegere. Poți veni însoțită de altcineva, dacă asta îți doreșți, dar de venit, vii.

Din nou tonul ăla autoritar de parcă îi aparțineam . Îl uram-atât de tare că îmi venea să-l iau la palme.

- Foarte bine. Smulg foița din mâna lui și dau să plec.

Mă apucă de mâna și mă întoarce cu față spre el și îmi spune:

- Aly e verișoara mea.

Mi-a trebuit o secundă să procesez informația și nu pot să neg că mă bucurăm în sinea mea că nu și-o trăgea cu Chucky.

- Nu v-am întrebat ,în plus nu ține de mine să va chestionez în privința a ceea ce faceți și cu cine vă întâlniți.

Are un zâmbet în colțul gurii, simt că mă topesc. Încă mă ținea de mâna. Simțeam efectiv fiecare nerv care era în contact cu pielea lui.

Nu am simțit niciodată asta, nici măcar cu cretinul ăla de Marco.

Era diferit,era plăcut, era erotic și mă excită maxim.

- Nu ai întrebat , dar eu ți-am spus. Zi frumoasă.

Îmi dă drumul la mâna și plec mai amețită decât am fost vreodată.

Zic un la revedere dar mai mult în șoaptă.

Ce îmi făcea el mie ?

De ce reacționam-așa?

Ideea cu rămasul singură pe veci nu prea mă încânta acum.

Luna 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum