Am preferat să merg la muncă pentru că posibilitatea de a stă acasă și de a plângă până la epuizare nu îmi plăcea.
Trecuse vreo două săptămâni de când dobitocul ăla mă nenorocise în sensul că îmi futuse și ce îmi mai rămăsese din mândria și așa mult prea zdruncinată.
Le povestisem Mirei și lui Mason ce se întâmplase după ce hotărâseră să stea pe capul meu și să nu mă lase singură.
Eram la birou , cu ochii într-un proiect. Mă cufundasem în muncă. Nu voiam să ies cu Mira sau Mason. Voiam să muncesc , să dorm și să o iau de la capăt.
Faptul că Matias îmi-a runcase vorbele alea și că nu avea nici o urmă de regret când o făcuse mă dăduse rău peste cap. Nu mai vorbisem cu el și nici nu aveam de gând să o mai fac.
Altele erau prioritățile mele acum iar el nu făcea parte din ele.
Și totuși mă gândeam că mai e mai puțin de o lună și se apropia nuntă idiotului.
Brr.. mă scutur de gândul asta. Ducă -se pe pustiu și el și nevastă-sa.
Nu mă mai interesa.
Ce era puțin mai interesant era că în weekendul asta firma ne pusese în joc o excursie de o săptămâna în stățiunea de schi Windham Mountain ,pentru 10 persoane.
Tot e trebuia să faci era să rezolvi target urile date de ei , iar primii 10 plecau în excursie.
Mai aveam 2 zile să le termin și eram mai mult decât hotărâtă să plec să mă relaxez departe de locul asta.
Task urile erau ușoare, pentru mine și le-am terminat într-un timp record. I-am trimis mail lui Elijah și chiar și el rămăsese suprins de viteză mea.
Eram motivată să scap din cazanul asta care îmi fierbea viața.
O pusesem și pe Mira la treaba . Trebuia să mergem împreună și deja știam că Mason își rezervase și el o camera de când auzise de excursie.
Următoarele două zile au trecut tot în ritmul celor două săptămâni.
Era sâmbătă și așteptăm mail ul cu Mira să vedem cine merge în vacanță.
Sorbeam din cafea liniștită iar Mira se agită pe lângă mine mai ceva ca un titirez.
- Liniștește te . O să mergem împreună, ai să vezi.
- Da , dar mă gândesc și la faptul că îl voi lasă singur pe Scott o săptămâna.
- Ei ,haide. Doar ți-a zis că nu poate merge pentru că trebuie să își termine treburile la serviciu. Plus de asta că nu am mai petrecut și noi timp de calitate de ceva timp și chiar îi simt lipsa.
- Știu, dar nu vreau să creadă că petrec fără el o săptămâna și e ok.
- Bine, Julieta. Eu zic să te calmezi. Ți-a spus omul că nu are nimic inpotriva, de ce te comporți așa.?
- Pentru că e singurul care m-a făcut să cobor cu picioarele pe pământ și să îmi doresc să îl-am-alături toată viață.
- Wow. La asta nu mă așteptăm., zic mirată și ea rade.
- Ei ,haide. Trebuia să mi se întâmple și mie asta la un moment dat.
- Și mă bucur, nu mă înțelege greșit. Chiar sunt fericită pentru voi doi.
CITEȘTI
Luna 18+
RomanceCând îți dai seama că zece ani din viața ta au fost o minciună încerci cu toată ființa ta să nu m-ai repeți aceleași greșeli și să îți promiți că nu te vei mai îndrăgosti. Toate bune până apare el : binele și răul din povestea mea, visele frumoase ș...