Capitolul 3 -L-am cunoscut pe fratele Satanei

923 37 0
                                    



- Poftim? Aud o voce guturală ,masculină.

Ridic ochii și văd un bărbat întru un costum gri-închis , cu pantaloni mulați pe picior, pantofi gri, cămașa albă fiind descheiată la doi nasturi lăsând să iasă-la iveală un lănțișor de care erau atârnate două verighete. Era un bărbat înalt, avea ochii verzi , părul negru ,pomeții înalți , avea barbă iar părul îi era tuns modern, scurt în părți și mai lung pe mijoc fiind dat intr-o parte iar tenul lui avea aceiași nuanță ca al meu. Mă uit mai atentă să îmi dau seama de unde îl cunosc. Mirosul parfumului lui îmi umple plămâni. Mirosea a tente lemnoase.

Închide gura Luna , îmi zic în sinea mea. Salivezi.

- Aa..nu știu nici ce să mai zic.Ce dracu e cu mine.

- Aa ,ce? M –ai făcut idiot sau mi s-a părut mie?

- Eu .. îmi cer scuze. Sunt puțin abătută și nu v-am văzut-auzit.

Ferească Dumnezeu. Un gând Mă lovește ca trăznetul și Sper să nu fie cine cred eu că e, că am belit-o și la propriu și la figurat.

- Dacă eșți abătută ce cauți la serviciu ? Stai acasă și nu mai încurca lumea, a zis o pe un ton glaciar bărbatul din față mea.

În secundă doi apare și șeful de departament, Elijah, un tip mărunțel , pe la vreo 45 de ani, cu ochelari, the classic nerd aș spune.

- Domnule White, s-a întâmplat ceva? a spus o pe un ton lingușitor de parcă mai avea puțin și îl pupa în cur.

- Ai un personal incapabil și împrăștiat, o spuse privindu-mă în ochi cu o răceală în glas care ar face și iadul să înghețe.

- Ea e Luna De la Sol. Cea care se ocupă de coperta ultimei cărți a Mariei Vargas și care a realizat prestigiosul proiect care a câștigat concursul de săptămâna trecută.

Mă uit atentă să văd dacă i-am trezit vreo reacție .Nimic.

- Nu o vreau în proiectul ăla. E abătută accentuând utimul cuvânt mai mult decât era cazul.

Pe bune ,nu pot să mă abțin și i spun:

- Ba pardon, domnule, Proiectul este aproape gata și deși m-ați văzut așa cum m-ați văzut ,serviciul mi- l iau în serios. Nu ați avea de ce să mă excludeți din proiect.

Mă uit atent la el încercând să mi dau seama de ce fel de om e. Dar din nou nimic.

- Domnule White, Luna este cea mai bună din departamentul nostru. Chiar...

Nici nu apucă Elijah să și termine fraza că a și tăcut.

- Nu mă interesează. Găsește pe altcineva aruncându-i o privire sora cu moartea.

- Da ,domnule. Și Elijah a făcut stânga împrejur pe călcâie.

Mă uit la el și nu îmi vine să cred. Cum de un bărbat așa arătos poate să fie atât de rece și distant.

Mă trezesc iar vorbind.

- Domnule , îmi cer scuze pentru mai devreme,dar consider că este o nedreptate ce faceți, îi zic cu toată încrederea în mine de care mai eram în stare.

Se uită la mine și încerc din nou să îi descifrez o emoție pe chip,ceva înafara de ură. Nimic. Omul asta e de gheață.

- Nu te-am întrebat nimic, îmi-a runcă . Se întoarce și pleacă spre lift.

Luna 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum