Am-adorimt pe la 4 . Nu aveam somn, capul încă mă durea dar nu știu dacă de la băutură sau lovitură.
M-am trezit și mă uit la ceas. 9:30.
Ok, e weekend. Nu e nevoie de mine nicăieri. Ziua mea de naștere a fost un dezastru. Am nevoie de puțin liniște.
Mă gândesc la tot ce s-a întâmplat seară trecută. Cum de ajunsesem la așa ceva?
Matias se logodise. Cu sora mea care este o pițipoancă enervantă și căreia i-aș trage vreo două palme,să coboare cu picioarele pe pământ.
Am băut. Mult. Mult prea mult.
L-am întâlnit pe Mason. Asta e partea bună din toată noaptea.
Mă liniștea iar felul lui de a fi m-a făcut să îmi deschid sufletul în față lui seară trecută. Mă mir că nu a fugit mâncând pământul.
Îmi dăduse și nr lui, dar naiba știe pe unde l-am lăsat.
Mă ridic și încep să caut hârtiuța.
Poate am lăsat-o la baie.
Mă duc și găsesc rochia pe jos, și poșetuța în cuier. Poate am băgat -o în poșetă să nu o pierd.
Cotrobăi de mama focului prin ea și găsesc în sfasit un bilețel.
Numai că nu era bilețelul pe care mă așteptăm să-l găsesc.
Era altul. Care aducea cu el iar vâltoare aia blestemată de sentimente.
Citesc.
Cred că meriți o explicație și sunt dispus să ți o ofer. Mâine la 20:00 la hotel Hilton, etajul 10 , apartamentul 2. Îți trimit detaliile prin mesaj.
Matias
Citesc iar. Ăsta cred că e nebun. Mă încerca un amalgam de sentimente: ura, indrăgosteala, gelozie și eram teribil de excitată.
Ce dracu' era cu mine?
Ce naiba era cu el de îmi cerea asta . Până la urmă cine sunt eu să îmi dea vreo explicație.
Fiecare e liber să facă ce vrea.
Totuși mă enerva gândul că nu aud din gură lui tot ce avea de spus.
O să mă gândesc dacă o să dau curs la asta, deși nu cred.
Mă fâtâi cu bilețelul în mâna și mă duc să îmi fac o cafea. Pe blatul de la bucătărie dau și de bilețelul de la Mason cu numărul de telefon.
Îl bag în memoria telefonului și mă hotărăsc să îi dau un mesaj,să văd dacă a ajuns bine.
*Bună dimineață , bunule domn. Ați ajuns întreg aseară?
Răspunsul nu întârzie să apară.
*Bună dimineață domniță. Am-ajuns bine și am dormit că un prunc. Am visat o : luna .
Rad când citesc. Așa era felul lui de a fi. Și acum flirta cu mine ,
*Pfuu.. eu am visat altceva
*Și, doar atât ai de gând să mi spui? Poți să intri puțin în detalii?
*Nu . E confidențial.
*Ok . o să mi imaginez atunci că ai visat un tânăr chipeș , cu ochi căprui.
*Ai citit în stele ?
*Nu, dar am efectul asta asupra femeilor.
*Eșți ilar. Ce faci azi?
*Nimic. Pierd vremea.
CITEȘTI
Luna 18+
RomanceCând îți dai seama că zece ani din viața ta au fost o minciună încerci cu toată ființa ta să nu m-ai repeți aceleași greșeli și să îți promiți că nu te vei mai îndrăgosti. Toate bune până apare el : binele și răul din povestea mea, visele frumoase ș...