Mă pregătesc de muncă fără nici un chef. Beau o gură de cafea și trag un fum. Ajutau , dar nu suficient. Poate în weekend dau o fugă la bunici. Am nevoie de ei și de sfaturile lor.
Mira deja îmi dăduse mesaj că este gata și că mă așteaptă în față blocului.
La dracu'. Nici chiloții nu îi luasem pe mine. Aleg o lenjerie neagră din dantelă . Aveam de gând să îmi iau o rochiță neagră până la genunchi iar dacă se întâmplă vreun accident măcar să nu port chiloți de baba. Nu că m-ar mai vedea cineva dezbrăcată prea curând.
Trag rochița peste mine , mă aranjez rapid , îmi prin părul intr-o coadă, urăm să-l prind dar acum nu aveam timp să stau să îl așez cum voiam eu,îmi iau o pereche de ochelari mari , care se potriveau cu rochița și ies grăbită.
Afară era soare și cald. În sfârșit o vreme pe gustul meu. Iubeam soarele și căldură care acum îmi invada porii și mă umpleau de vitamina D.
O văd pe Mira puțin agitată când mă apropii de ea.
- Hei. Ce e cu ține de tremuri ? e cald afară și din câte văd oricum ești îmbrăcâtă bine.
Purta o pereche de pantaloni evazați , o cămășă albă și o pereche de pantofi superbi. Părul îl avea prins doar în părți. Era frumoasă.
- Am emoții.
- Tu emoții, de când?
- De când Scott a zis că vrea să ne întâlnim-azi și să ieșim la cină.
Luna ce mă fac? Eu nu fac deastea. Dar el chiar îmi place și nu vreau să îl refuz. Mi-e teamă că o să îl sperii și chiar nu vreau. Dacă o să..
Și a pus mâinile la ochi. Tremură. Nu am văzut o niciodată pe Mira așa.
Am îmbrățișat o scurt.
- Ești minunată exact așa cum ești, iar dacă el te place nu ai de ce să îți faci griji. Totul va fi bine. Dacă el vrea să te scoată la cină , doar fi tu însăți. Nu are rost să te stresezi. Sunt sigură că Mira mea va face ravagii.
Avusesem de când să i spun despre mailul ăla care mi-a dat coșmaruri dar mai bine nu îi spun acum. Nu are rost să o stresez și eu cu ale mele.
Petrecem distanța până la muncă cu mine încercând să îi dau sfaturi . Nu că aș fi eu vreo expertă dar cu ce pot, o ajut.
Ne despărțim în lift.
Ajung la etajul 7. Cobor grăbită. Dar mai atentă. Nu aș vrea să mă trezesc cu cafea pe mine iar.
Bine, dacă asta ar însemna să-l văd pe fratele satanei iar , poate rochița s-ar asorta cu puțină cafea.
Ce tot spun...sunt fără leac.
Ajung în birou unde mă asaltă patru colegi felicitându-mă pentru organizarea petrecerii șefului.
Ce dracu? Ăștia de unde naiba știu. Mă uit nedumerită și îl văd pe Elijah. Mă duc într-un suflet spre el.
- Elijah.. ce naiba se întâmplă ?
- Domnul White a trimis mail la fiecare departament anunțându-i că tu îi organizezi petrecerea de învestire, datorit talentului tău.
Am rămas proastă . Cum era posibil să facă asta când eu nici măcar nu i-am dat un răspuns în privința petrecerii.
- Ok, Elijah, nu știu ce a spus el dar eu nu am fost de acord cu așa ceva.
CITEȘTI
Luna 18+
RomansaCând îți dai seama că zece ani din viața ta au fost o minciună încerci cu toată ființa ta să nu m-ai repeți aceleași greșeli și să îți promiți că nu te vei mai îndrăgosti. Toate bune până apare el : binele și răul din povestea mea, visele frumoase ș...