Capitolul 1 -Când viață îți oferă lămâi

2.2K 45 0
                                    



M-am trezit prost-dispusă. Nu știu de ce dar, de fiecare dată când adorm cu gândul la Marco mă trezesc mai rău decât m-am culcat.

Mă uit la ceas: 6:30. Destul de devreme chiar și pentru mine.

Afară e o vreme de tot rahatul pentru 16 Mai. Nu știu de ce zic de vremea de afară când în sufletul meu e de 3 ori mai urat.

Încerc să mă ridic și să mă duc să dau drumul filtrului de cafea. Nimic nu mă ajută mai bine decât o țigară și o ceașcă de cafea orientală.

Mereu mi-au plăcut gusturile orientale ,poate și unde tată e jumate turc sau ceva de genul. Mă uit în oglindă băii mele și ce văd nu mă încânta ,dar altă versiune nu am .

Părul brunet în care am reușit să adaug câteva șuvițe gri îmi stă vâlvoi. Ochii căprui care odată exprimau căldură acum mi se par reci. Mă uitam la corpul meu. După spusele buncii era ca al mamei. Cu sâni voluptoși, talia mică și fundul destul de evident . Săptămâna ce a trecut m-am tot gândit că poate lui Marco nu-i mai plăcea corpul meu. Nu eram slabă,nu fusesem niciodată.

Ce am iubit mereu la mine a fost tenul măsliniu . Mă uit atent la fața din oglindă. Cât de mult te poate schimba o durere?

Cearcănele sunt ceva mai estompate decât zilele trecute și asta este un lucru bun.

După experiențele prin care am trecut și cât am suferit, mă mir că mă mai pot privi în oglindă.

Luna Karina De la Sol -știu că este un nume lung ,dar mereu mi-a plăcut numele meu. Mama îl alesese de când aflase că o să fiu fată. Mama ... mama mea... Luna fără mama.. e greu. Mă gândesc în fiecare secundă la ea și în același timp îmi urăsc tatăl în fiecare secundă în care mă gândesc la mama.

Tată - mare șmecher prin America de Nord inclus în top 100 Forbes- Lorenzo De la Sol - o apariție spectaculoasă în fiecare număr al revistelor mondene ,o figura impunătoare , pentru mine un străin al cărui nume apare în certificatul meu de naștere.

Mama și tată s-au cunoscut pe vremea când erau la liceu. Deși mama era mai mică cu 3 ani decât el ,a reușit să o cucerească . Mama îl descria că un tânăr vivace, 1,90, părul șaten închis, ochii mari și căprui , nasul drept ,pomeți înalți și buze cărnoase.Era o frumusețe răpitoare , cu planuri mărețe și chip de înger .

Am căpătat și eu ceva trăsături de la el și trebuie să recunosc că nu îmi pare rău.

Au fost împreună aproximativ 1 an , până când el a trebuit să plece să își ia locul în afacerile familiei ,lăsând o pe mama - Rhea Rayo - gravidă și singură. Când mama i-a zis că este însărcinată cu mine el ia sugerat să facă avort pentru că nu avea de gând să se lege la cap de tânăr.

Mama nu acceptat nici în ruptul capului,deși avea doar 16 ani. Părinții mamei,minunații mei bunici- Fin și Carol Rayo au susținut-o de la bun început, o iubeau ca pe ochii din cap fiind singurul copil al lor.

În ziua în care am venit pe lume (15 iunie 1993)mama s -a gândit că tatăl meu trebuie să știe totuși de existența mea.

A apărut a două zi , la ușa salonului cu un buchet gigantic de trandafiri roșii și cu un pachet de scuze.

De când a intrat pe ușa ,mama s-a topit. Poate și datorată hormonilor,habar nu am, dar l -a iertat pentru tot.

O vreme a fost ok. Ba chiar a locuit cu noi în casa bunicilor, o vila mare aflată în suburbia orașului și construită în stilul Tudor , cu o grădina imensă ,foarte bine ingijita de către bunica și cu o piscină pe care o adoram. Bunicii ,acum pensionari au avut niște servicii destul de bune , ambii lucrând în imobiliare, permițându-și tot felul de excentricități. Cum-ar fi vila și chiar și aparatamentul meu. Au avut mereu tot ce și au dorit și eu am fost o norocoasă.

Luna 18+Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum