1850
Ráno jsem se probudila a hned jsem myslela na ples. Než jsem se ale upravila a šla se nasnídat, a šla jsem zkontrolovat moje šaty na večerní ples. Protože jsem bydlela v hotele a nikdy nevíte co se stane tak jsem se šla ujistit že jsou v pořádku.
.............
Když jsem se nasnídala a převlékla měla jsem namířeno k Moly. Cestou jsem potkala Klause jak si něco kupuje ale snažila jsem se si ho nevšímat, aby jsem se nedostala do problému, jak je u mě zvykem. Nechtěla jsem ani aby se dozvěděli že jsem čarodějka a vlkodlak.
Když jsem došla k Moly domů, chvíli jsme si povídaly a pak se šly učit aby jsme nebyli úplně blbé. Nakonec jsem měla u Moly i oběd. Její máma je na mě hrozně hodná. Přece jenom jsem přišla o oba rodiče a nájem v hotelu není zas tak levný.
Když jsem od Moly přišla na hotel začala jsem se upravovat. Neměla jsem moc času, protože jsme se učily asi ještě dvě hodiny a přišla jsem v pět.
.............
Asi půl hodiny před sedmou jsem si oblékla šaty které jsem vybrala společně s Moly. Samozřejmě že mi to moc nešlo zapnout, to bych nebyla já, ale poradila jsem si.
.............
Když jsem přišla před dům Mikaelsonů u dveří mě přivítal asi jejich sluha. Byli podle mě dost bohatí. Když jsem vešla dovnitř hned si mě všimli Klaus a Kol.
„Ty jsi dorazila?" divil se Klaus když mě viděl.
„Jo, dorazila." ušklíbla jsem se.
„Nebyl jsem si jistý když tě pozval Elijah. Přeci jenom by si jeho pozvání nemusela přijmout." začal Klaus.
„Zdravím," přerušil náš rozhovor s Klausem Elijah: „Zatančíš si se mnou zahajující tanec?"
„Ráda" usmála jsem se a odešli na parket, protože už vyzívali na zahajovací tanec.Než jsme začali tancovat a já se ho dotkla měla jsem takový divný hodně divný pocit. Nebyl to úplně příjemný pocit ale bylo to jen na chvíli. Když začala hrát hudba znejistila jsem a Elijah to poznal.
„Uvolni se a nech se vést." řekl tichým hlasem a já se pokoušela uvolnit.Když začala hrát hudba chvíli jsme tančili beze slova po chvíli se mě zeptal: „Jake je tvé celé jméno? Moje jistě znáš už z pozvánky. "
„Aneta Robson." ušklíbla jsem se. Jen se usmál a tančili jsme dál.
„Rád bych poznal tvoje rodiče."
„Rodiče mi umřeli před dvěmi lety." řekla jsem docela sklesle.
„Omlouvám se. Nevěděl jsem že nemáš rodiče." omluvil se a pokračovali jsme dál v tanci.
„Máš ještě nějaké sourozence?"
„Mám sestru a dva bratry se kterými jsi se už stihla seznámit," odpověděl mi Elijah: „sestra se jmenuje Rebekah."
„Musí být milá jako ty a tvojí bratři." usmála jsem se. Usmál se taky a za tanec jsme si už nic víc neřekli.Když jsme dotančili, Klaus chtěl pronést přípitek. Každý jsme dostali šampus.
„Na nové začátky." Tak zněly jeho poslední slova. Když jsem vypila svůj šampus šla jsem na vzduch a přišel za mnou i Elijah.
„Co tu děláš?" zeptal se
„Potřebovala jsem na vzduch. Mám na tebe tu samou otázku."
„Jen se ujišťuji že jsi v pořádku. Je mi líto tvých rodičů."
„V pohodě, už jsem si zvykal. A navíc tím nejhorším už jsem si prošla." Chvíli jsme se dívali na oblohu a když padala hvězda řekla jsem: „Něco si přej." Zavřel jsem oči a něco si přála.
Elijah tam byl celou dobu se mnou ale nic už neřek. Když jsme tam chvíli stali rozhodla jsme se jít už dovnitř.
„Už půjdu dovnitř."
„Jestli by jsi se chtěla ještě dívat na hvězdy mužů ti donést něco na sebe." Nabídl se a podal mi jeho kabát.
„Děkuju." usmála jsem se a dál se dívala na hvězdy společně s Elijahem.Za chvíli jsme šli zpátky dovnitř a právě hráli nějakou pomalou skladbu. Přišel za mnou Klaus a zeptal se:
„Nezatančila by jsi si?"
„Můžem" ušklíbla jsem se. Když jsem se dotkla Klause měla jsem stejný pocit jako když jsem se dotkla Elijaha. Ale zase jsem to neřešila.Když jsem dotančila s Klausem rozhodla jsem se že už půjdu domů. Jejich bratr Kol mě doprovodil k hotelu. Sice nevím proč zrovna on ale nebránila jsem se. Vždy jsme chodila do hotelu sama.
Když jsem vyšla schody do mého pokoje, převlékla jsem se a šla spát. Zítra byl víkend, byla to výhoda toho plesu.
...............
Když jsem se ráno probudila byla jsem dopoledne v hotelu a uklízela si. Odpoledne jsem šla za Moly abych jí vše řekla a nebyla už zvědavá. Nic víc jsem za tento den už nestihla a noc byla dost dlouhá.
ČTEŠ
Zamilovaná do původního
Ma cà rồngCo se stane když se původní upír Elijah Mikaelson zamiluje do neznámé dívky o které v podstatě nic neví? Pokud by jsi chtěl zistit co se stane tak si nenech ujít moji knihu. ✨