21. Ať si vzpomene

374 17 1
                                    

„Co je?" zeptala jsem se ho jakoby šlo někomu o život.

„Niklaus... tě ovlivnil aby jsi ho měla ráda." vymáčkl se.

Nevěděla jsem jestli mu mám věřit.

„Proč by to dělal?" koukala jsem na něj nevěřícně.

Elijah tam tiše stál a nic neříkal, ani mi neodpověděl na moji otázku.

„A ještě něco..." nacvíli se odmlčel a koukl do země. Potom zvedl hlavu zpátky ke mě a pokračoval „znám upíra který tě přeměnil-"

„Ne počkej Klaus mě ovlivnil? To jako doopravdy?" skočila jsem mu do řeči.

Už jsem ani nečekala než něco řekne a šla jsem ho hledat.

„KLAUSI!" křičela jsem na celý dům.

Byla jsem si jistá že mě slyšel. Slyšela jsem někoho se smát. Určitě to byl Klaus. Šla jsem za tím smíchem a došla jsem někam kde to ještě neznám.

„Klasua ty jsi mě ovlivnil abych tě měla ráda?!" zvýšila jsem na něj hlas.

„Posaď se." rozkázal mi a já jsem se posadila i když jsem nechtěla.

„Co to jako má být já už tě i poslouchám na slovo jo?" už jsem byla zase naštvaná.

„To je Elijahova práce, že ano? A odpověď na tvou otázku je ANO ovlivnil jsem tě." provokativně se na mě usmál a Elijah radši odešel.

Zvedla jsem ho magií do vzduchu.

„Proč jsi to udělal?!" naštvaně jsem se na něho koukla a snažila jsem ovládnout svůj hněv.

„Chtěl jsem tě mít na svojí straně." pořád se provokativně usmíval.

Já jsem to už nevydržela a hodila jsem ho o stěnu pokoje. Klaus se podle všeho naštval a šel přímo ke mě. Já jsem se ho snažila zastavit, ale moc mi to nešlo.

„Co se stalo čarodějko, jak to, že ti nefungují tvoje kouzla?" provokoval mě ještě víc a bylo poznat že je naštvaný jako já. „Teď poznáš můj hněv. FREYO!" zařval její jméno na celý dům a Freya přiběhla.

„Pomůžeš jí se zbavit ovlivnění." ukázal na mě prstem a chytl mě za ruku.

Odved mě někam do sklepa a hodil mě na zem. Znechuceně se na mě podíval a potom odešel.

„Freyo prosím nedělej to." prosila jsem Freyu se slzami v očích aby to neděla protože jsem věděla jak to bolí když vás někdo ovlivní a vy to chcete dostat pryč.

„Je mi to moc líto." omluvila se mi a začala s kouzlem.

Já už jsem skoro brečela. Když Freya začala s kouzlem rozbrečela jsem se už úplně, protože to hrozně bolelo. Když už mě mučila 5 minut pomalu to ovlivnění mizelo Po dalších 5 minutách to bylo pryč. Já jsem byla tak vyčerpaná že jsem asi omdlela. Asi protože jsem před odjezdem zkoušela moc silné kouzlo které mě vysílilo a já jsem tu poslední sílu vyčerpala na Klausovi.

...pohled Elijaha...

Našel jsem Anet na zemi ve sklepě. Díky Niklausovi a Freye asi omdlela. Vzal jsem jí do náruče a pro jistotu jsem jí odnesl do mého pokoje a položil jsem jí na postel. Sedl jsem si do křesla a čekal než se probere.

Asi po hodině se probrala. Byla zmatená.

,,Jak ti je?" zeptal jsem se s obavami.

Nic neřekla, pomalu se posadila a chvíli se rozhlížela. Já jsem vztal z křesla a došel jsem k posteli.

...pohled Anet...

Probrala jsem se zase v Elijahově posteli. Když jsem se pomalu posadila Elijah přišel blíž. Bolela mě hrozně hlava. Opřela jsem si čelo o ruce a snažila jsem se nevnímat tu hroznou bolest.

„Je vše v pořádku Anet?" ptal se Elijah.

„Hrozně mě bolí hlava." odpověděla jsem s bolesti i v hlase. „Bolí mě celé tělo."

Právě se mi po obličeji skutálela první slza. Elijah na nic nečekal a objal mě. Já jsem mu obětí oplatila ještě pevnějším. Po chvíli jsem se posadila aby nemusel být Elijah tak ohnuty. Seděla jsem na okraji postele, takže bylo lehké se postavit. Jen jsme tam stáli a obímali se.

...pohled Elijaha...

Anet s postavila na nohy. Snažil jsem se jí pomoct, ale zvládla to sama. Neměl jsem v plánu jí pouštět z obětí, tak jsem jí pomalu hladil po zádech a sem tam jsem jí políbil do vlasů. Její objetí bylo pevné a já jsem byl rád že už mám Anet zpatky.

„Kde je Klaus?" zeptala se po nekolika minutách.

„Opravdu za min chceš jít?"

„Jo." stálá si za svým.

...pohled Anet...

Pustil mě a zaved mě za Klausem. Byl v obýváku kde byli i ostatní. Rebekah, Kol, Adri a Freya.

„Nějak brzo ne?" ozval se Klaus.

„Nemyslím si." promluvila jsem zpoza Elijaha.

Doteď mě neviděl. Když jsem to dořekla podival se na Elijaha nevěřícně a postavil se. Přišel blíž aby se opravdu ujistil že jsem to já a nikdo jiný. Měla jsem trochu strach, protože vím co dělal lidem a i když jsem se před tím cítila v bezpečí v jeho blízkosti, byla jsem ovlivněna. Neplatilo to. Tak trochu jsem se schovávala za Elijahem, když Klaus přišel blíže.

„Už ses nám probrala lásko."

„Neříkej mi tak." opatrně jsem ho napomenula.

Nevím co má v plánu, ale pozvat mě do nějaké svaté restaurace kde je draho a pořád vyprodáno asi ne. Vytáhl mě za ruku před Elijaha a chvíli se na mě díval.

„Jak ses měla tam dole s Freyou?" položil mi tuhle debilní otázku.

„Skvěle." odpověděla jsem ironicky.

„Dávej si pozor na odpovědi lásko." zase mě oslovil tak jak jsemto neměla ráda.

„Co ode mne ještě chceš?"

„Zjistil jsem že si z nejsilnějších rodů čarodějek a vlkodlaků, což se mi hodí v boji proti Marcelovi -"

„No a co?" skočila jsem mu do řeči.

„- ty jí budeš hlidat bratře aby neutekla." dokončil to a prstem ukázal na Elijaha.

Byla jsem ráda že mě bude "hlídat" Elijah, protože s jinými členy rodiny se moc neznám. I když s Elijahem to není o moc lepší.

Klaus se na mě ještě jednou ušklíbl a potom kdesi zmizel.

Zamilovaná do původníhoKde žijí příběhy. Začni objevovat