Bu bölüm Kadirhan ağzından 🔫
Yorum yapın yaa :(
+×
Bilgisayarı kapatıp kamerayı şarja taktım. Telefonumu alıp odadan çıktım ve kendi odama ilerledim. Odama varmadan kapısı açık olan Yiğit'e göz ucuyla baktım. Yine hayvan gibi yayılmıştı.
Yiğitle aynı evde kalıyorduk ama Yiğit ara sıra ailesinin yanına gidiyordu. İlk başlarda iki erkek yaşamaya alışamasakta sonralarda karnımızı doyurabilmiştik.
Ev ev değil yol geçen hanı sayılırdı. Ekipten arkadaşlarımız, bizim gibi bazı gamer arkadaşlarımız misafir olurdu. Ekin ve Enes burda aileleri ile Turan ve Peri İstanbul'da yaşıyordu.
Üstümü değiştirip kendimi yatağa attım. Karanlık odayı yüzüme vuran telefon ışığı aydınlatıyordu. Sponsorlardan gelen mesajlara yanıt verdikten sonra Kübra'nın isteğimi kabul ettiğini fark ettim. Ana sayfama düşen fotoğrafını inceledim bir süre. Profiline girdiğimde sadece bir fotoğraf paylaştığını gördüm. Bir kaç tane hikayesini de öne çıkanlara koymuştu. Fotoğrafını tekrar açıp beğenenlere yorumlara baktım.
@kubraaykizz:: Eye for eye 👽👀 (göz göze)
191 kişi beğendi.
34 yorum.
@simanur06_:: Bu açıdan bile güzel lan!
@kubraaykizz:: @simanur06_ Abuk subuk yorum yapıp rezil etme beni!
@kaansimsek06:: Kahven olayım iç beni Mümineee!
@kubraaykizz:: @kaansimsek06 Bir çarparım birde yer çarpar oradan duvar çarpar oradan da otobüs!
@kaansimsek06:: @kubraaykizz TeSlİm OlDuMkE!
@oleg_affetmezseni:: Kırmızının en çok yakıştığı insan varlığı mısınız?
@kubraaykizz:: @oleg_affetmezseni Hayır.
@ivan_ko:: La havle ve la kuvvete illa billah bi iznih! Çabuk sil şunu yoksa Ivan abin parçalayacak!
@kubraaykizz:: @ivan_ko Kes be! Hadi ikile bakalım 🖐
@ivan_ko:: @kubraaykizz Tamam ya! Çok gzl işte, eh 😏
@yaseminakkoç1:: Kim çektiyse çok iyi 🔥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GAMER | E-SPOR
Teen Fiction"O kadar Pubg, CS:Go, Zula oynadım ama bu kadar güzel vurulmadım." Utancımdan sadece gülümseyebildim. "Ne diyeceğimi bilemedim. Bakma öyle." Gözlerinin içi parlıyordu ve bakışları beni alıp götürüyordu. "Benim Aykız'ım sultanım." #4- aşk 19.05.21 #1...