*19*

132 17 104
                                    

Ay ben ne zamandır müq şarkı listemden medyaya şarkı koymadım koyayım biraz kulağımızın pası silinsin.

Jungkook

Sabah erken kalktık ve elimizi yüzümüzü yıkayıp okul formamızı giydikten sonra  yemek masasında oturmuş bizi bekleyen annemin yanına gittik. "Günaydın bayan jeon." "Günaydın anne." "Günaydın çocuklar. Hadi çabuk oturun yiyin okula sizi ben bırakıyım bu sefer." Hemen masaya oturduk ve yemeğe başladık.  "Yarın duruşma olucak dün yorgun olduğunuz ve hemen uyuduğunuz için söyleyemedim. İki tarafında Avukatları hazır sizi okula bıraktıktan sonra bizim avukatın yanına gidip son işlemleri yapıcaz yarın siz okuldan geldikten sonrada gidicez tamam mı?" "tamam bayan jeon." "Tamam"

Kahvaltımızı bitirdikten sonra okula gitmek üzere yola koyulduk. Okula vardıktan sonra annemin ısrarı üzerine ikimizde annemin yanağından öptük ve el sallayıp sınıfa yürümeye başladık.

Sınıfa girdiğimizde henüz erken olduğu için çoğu kişi daha gelmemişti.  Jimin, taehyung ve 5-6 kişi anca vardı. Yerimize oturduk hemen taehyung ile jiminde arkalarını döndü ve konuşmaya başladık.

Taehyung:  böyle oturup konuşmayı özlemişim be.

Jimin: evet ya. Bakın Konuşmak için müq bir konu buldum size.

Jungkook: ney?

Jimin: sen yokken bayan jeon zorla yoongiyi okula gönderiyordu söylemiştir herhalde sana. Sen yokken okulda olanları ve yoonginin halini anlatayım da az gülelim.

Yoongi: hayır jimin gülecek başka konu bul.

Taehyung: evet jimin başka şey anlat ne gerek var.

Jungkook: çabuk anlat hadi jimin ne yaptı yoongi.

Jimin: şimdi bu senin kaçırıldığını öğrenmeden önce ruh gibiydi biz buna her şey düzelecek  diye moral vermeye çalışıyorduk falan neyse sonra senin kaçırıldığını öğrenince bunun ruh halinden eser kalmadı tenefüslerde dong hyuna neler yapacağını söylüyordu tabii suçsuzken suçlu duruma düşmemek için çoğunu yapamadı orası ayrı. Derslerde hocalar seni sorduğunda bir akrabasının yanına gitti diye bir şeyler salladı yani kaçırıldığın öğrenilip seni aradığımız yayılmasın ve dong hyun'un kulağına gitmesin böylece ansızın yakalayalım diye. Evet Şimdi asıl komik yere geliyorum iyi dinle. Şimdi yine   dersteyiz hoca seni sordu yoongiye yoongi de akrabasının yanından gelmedi henüz dedi. Sonra bizim okula yeni gelen bir kız var seni biliyor herhalde nereden biliyorsa işte yoongi öyle diyince yaa bir an önce gelse keşke özletti kendini dedi. Yoonginin bakışını bir görsen var ya altına edersin gülmekten. Sonra ders bitti işte tenefüsteyiz derste gülemediğimiz için şimdi acısını çıkarıyoruz yoongi taehyung'a hani kimse jungkook'a öyle şeyler diyemezdi lan dedi sonra taehyung yoongi'nin yanağını sıkarak ay çen çevgilini mi kıskandın kıyamam yeni geldiğinden haberi yoktur ondandır merak etme o da öğrendikten sonra kimse diyemez dedi. Tam taehyung bunu dedikten sonra yine bizim sınıftan bir kız  benim yanıma geldi jimin oppa öğle arası kütüphaneye gidip ders çalışalım mı? Sen sınıfın en zekisisin sen anlatırsan daha iyi anlarım dedi. Taehyung kıza bir baktı var ya aynı yoonginin baktığı gibi kızın üstüne atlayacak resmen. Sonra taehyung kıza öğle arası jimin ile birkaç işimiz  gelemez git seni çalıştıracak başka zeki birini bul dedi. Kız baya bozuldu tabii gitti. Biz yine gülüyoruz  bu sefer yoongi taehyung'un yanağını sıkarak ay çen çevgilini mi kıskandın kıyamam dedi. Ciddi ciddi gülmekten gözümüzden yaş geldi artık yani çok komikti.

Jungkook: ee ne demişler gülme komşuna gelir başına.

Taehyung: ya aklıma geldikçe çıldırıyorum kız  dibine girdi resmen uyuz kişisel alandan haberi yok herhalde orangutan suratlı arizona kertenkelesi.

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin