*5*

311 33 42
                                    

Jungkook

Sabah başımın ağrısı yüzünden uyandım. Lan jungkook içmek senin neyine. Saat 9:30 ve tahmin edin yine geç kaldım. Son hız yataktan kalkıp mutfağa gittim. İlk kez geldiğin bir evde nasıl mutfağı buldun? diye sorarsanız bende bilmiyorum karşıma ilk orası çıktı.

Ee yoongi niye burda be. "Yoongi sen niye okula gitmedin?" "Bizim sınıfın dersine giren hocalar dün akşam yemeğe mi ne gitmişler orda ki yemeklerde bozuk çıkmış şimdi hastanedelermiş ama durumları iyiymiş." "Gerçekten mi?" "Evet." "Peki biz şimdi buna üzülecekmiyiz sevinecekmiyiz?" "Hocaların yanında üzgün duracaksın ama aslında sevineceksin." "Vay hain sen öyle mi yapıyorsun." "Sanki sen hiç yapmamışsındır." "Neyse şimdi kahvaltı yapalım sonra sana ilaç vericem." "Niye ki?" "Başın ağrımıyor sanırım." "He evet ağrıyor okul olmadığını öğrenince unutmuşum."

'Aşçınız kahvaltıyı çok güzel hazırlamış." "Aşçı değil ben hazırladım." "Sen mi hazırladın ama aşçınız falan yok mu ben ev böyle büyük olunca olur sanmıştım." "Aşçı var ama sadece annemler burda olduğu zaman geliyor hizmetçilerde aynı şekilde sadece annemler burda olduğunda geliyolar ben öyle istedim. Daha rahat oluyor bence." "Anladım. Bir şey sorucam. Kahvaltıdakilerin hepsi benim sevdiğim şeylerdi bunları sevdiğimi nereden bildin?" "Açıkçası kendi sevdiğim şeyleri hazırladım bilmiyordum bunları sevdiğini." "Gerçekten mi bu yönümüzün ortak olması çok iyi olmuş o zaman." "Evet çok iyi olmuş. Sen istersen oturma odasında otur ben masayı kaldırıp geliyorum. Sıkılırsan da fotoğraf albümü var ona bakabilirsin." Fotoğraf albümü mü nerede?" "Benim odamda sandığın içinde." "Odan nerde ben nerden biliyimn odanı." Demin uyandığın yerde diyemem tabi  "yukarıda sol tarafta baştan 3. kapı."

Yoongi odanın yerini söyler söylemez dediği odaya gittim. Burası demin uyandığım yer değil mi ya. Neyse sonra düşünürüm şimdi albümü bulalım.

Odanın köşesindeki sandığı açtım ve albümü alıp yatağa oturup tek tek bakmaya başladım. Bir kaç fotoğrafa baktıktan sonra yoongi de yanıma oturdu ve birlikde bakmaya başladık.

"Yhaa yoongi çok tatlısın şu tipe bak." Benim neren tatlı be." "Şu yanaklara bak yaa yerim tatlısın işte." "Tamam tamam." "Sen önce anneni arasana kadın meraktan ne hale gelmiştir." "Aramama gerek yok." "Neden?" "Umrunda olmazda ondan." "Annen seni niye umursamasın ki annen yani illaki umursar." "Bilmiyorum."

"Şeyyyy." "Ney." "Ben belki annenle konuşmuş olabilirim." "Ne! Ne zaman?" "Dün sabah sen uyurken." "Ne dedin?" "Aynı sınıfta olduğumuzu okul çıkışı birlikte biraz vakit geçirdiğimizi geç olduğu içinde senin benin evimde kaldığını falan." "O ne dedi?" "İyi yapmışsınız sorun yok falan dedi. Bana biraz fazla memnun gibi geldi sesi sanki mutlu gibiydi." "Annem mi belki iyi yanına denk gelmiştir."

Albümü yerine koymak için sandığın kapağını açtım. Sandığın içindeki küçük bir gözde yoonginin kimliği vardı. Kimliğini buraya mı koymuş cidden. Bir dakika neden iki tane kimlik var?"

Yoongi neden iki tane kimliğin var?" "İki tane mi?" "Evet bak  ama soy isimler farklı sadece." "Bilmiyorum ki daha önce hiç görmedim annem bilir belki ona sorarım bugün." "Tamam bana söylersin öğrenince. "Tamam." "Ben artık gitsem iyi olur duş falan almam lazım. "Tamam o zaman yarın görüşürüz."  "Tamam görüşürüz."

Olaylar olaylar jdjtksmr

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin