4 yıl sonra
Jungkook
"Yoongi benim siyah boğazlı ince olan kazağımı gördün mü?" "Ha o kirlilik sepetinde." "E ben şirkete ne giyicem?" "Jungkook dolap ağzına kadar kıyafet dolu illa onu giymek zorunda değilsin." "Ama başka kombin aklıma gelmiyor ki." "Tamam gel ben buluyum."
Heheheheh şimdi ne oluyor diyebilirsiniz o yüzden hemen anlatayım. Bundan 4 yıl önce yani üniversitenin birinci sınıfından mezun olduktan sonra yoongi ile ayrı eve çıktık ve üniversitenin kalan son 3 yılını bu şekilde bitirdik ve şuan ben bizim şirketi babamdan devraldım ve ceosu oldum yoongi de hem bay kim artık yaşlandığını için hem de bay ve bayan kim çok istediği için şirketi bay kimden devraldı ve ceosu oldu.
Evet ikinci şoku yaşadınız biliyorum o da şöyle oldu. İşte biz üniversitenin birinci yılının bittiği yaz tatilindeyken bay ve bayan kim daha fazla dayanamayıp bizim eve geldiler işte yoongi ve bizimle konuştular falan işte yoongiden onları affetmelerini onsuz yapamadıklarını her ne kadar evlatlık alsalarda kendi çocuklarından ayırmadıklarını ve asla ayırmayacaklarını söylediler derken yoongi biraz daha zamana ihtiyacı olduğunu söyledi ve ikinci sınıfın ortalarına doğru artık affetti işte şimdi de şirketin başında.
Şimdi peki gerçek ailesine ne oldu diyeceksiniz o da şöyle oldu. Yoongi biraz zor olsada ailesinin nerede olduğunu buldu ve vakit kaybetmeden gittik. Babası 2 yıl önce trafik kazasında vefat etmiş. Abisi de zar zor okulu bitirip matematik öğretmeni olmuş ve evlenmeyip annesine destek olmak için yanında kalmış. Yoongiyle evlerine gittiğimizde annesi şoktan bayılacak gibi oldu ama sonradan sarılarak özlemlerini giderdiler. Yoongi annesi ve abisi ile uzun uzun konuştu. Benim sevgilisi olduğumu söyledi annesi ve abisi de çok sevindi tabii tebrik falan ettiler işte sonra yoongi annesi ile abisi için bir ev aldı ve annesi her ne kadar kabul etmesede yoonginin ısrarı üzerine oraya taşındılar. Bayan min ve bayan kimde çok yakın arkadaş oldular tabii sonradan aralarına benim annemde katıldı muhteşem üçlü gibi bir şey oldular. Dong hyun zaten hapiste onu biliyorsunuz.
Yani uzun lafın kısası her şey düzene girdi ama malesef biz daha evlenmedik. Yoongi beyden teklif bekliyorum hala. Ama bu bir haftadır benden gizli bir şeyler peşinde hissediyorum yakında o teklifte gelecek.
Ben bunları size anlatırken yoongi birkaç tane kombin bulmuştu. "Bu kombinler nasıl bak bakalım." "Sen yaparsında güzel olmaz mı hiç." Bu iltifatım üzerine yoongi kıkırdadı. "Tamam tamam yağcılık yapma da çabuk giyip oturma odasına gel sana bir şey diyeceğim." "Ne diyeceksin?" "Çabuk oturma odasına gel söyleyeyim." Dedikten sonra yatak odasından çıkıp oturma odasına gitti.
Hemen kıyafetleri giyip oturma odasına gittim. "Evet geldim hadi söyle bakalım ne diyeceksin?" "Bugün şirketten çıktıktan sonra eve gelip hazırlanacaksın şoför ile birlikte ona attığım yere geleceksiniz. Şimdiden söyleyeyim şoföre bizi nereye götürüyorsun ya da yoongi sana ne dedi gibi sorular sorup sıkıştırma çünkü sıkıca tembihledim sana bir şey demiyecek." Abooo ben dedim dimi teklif yakın diye oh oh yandan. Dur şimdi biraz anlamamış ayağına yatayım. "Niye ki bugün benim unuttuğum bir şey mi vardı?" "Yoo illa bir şey mi olması lazım sen benim dediğimi yap gerisini bana bırak." "İyi peki öyle olsun." "Neyse beni şirketten aradılar şimdi gitmem lazım sonra görüşürüz." "Görüşürüz~" yanağımdan öptükten sonra evden çıktı.
Ben ne giyeceğim şimdi lan bir dakika daha şirkete gitmem lazım dimi doğru. Kedi kılıklı sevgilim bende akıl mı bırakıyor ki. Hemen çıkıp şirkete gitmek üzere yola çıktım.
~~~~~~~~~~~~
Şirketten çıktıktan sonra eve giderken eunwooyu arayıp bize gelmesini ve bana yardım etmesini söyledim. Eve geldiğimde eunwoo çoktan gelmiş ve koltuğa kurulmuştu. "Ee anlat bakalım ne için yardım edeceğim." "Şimdi bu sabah yoongi bana şirketten erken çık ve hazırlanıp şoför ile birlikte şoföre attığım konuma gel ve şoföre nereye gittiğini sorma çünkü sıkıca tembihledim sana bir şey demiyecek dedi bende bugün bir şey mi vardı diye sordum o da yoo illa bir şey mi olması lazım falan dedi. Ama bence bana evlilik teklifi edecek." "Evlilik teklifi edeceğinden nasıl bu kadar emin olabiliyorsun ki?" "Çünkü bu bir haftadır yoongi benden gizli bir şeyler yapıyor ve her sorduğumda önemli bir şey değil falan diyor." "Uu müstakbel eniştem büyük bir sürpriz hazırlıyor desene." "Sanırım neyse şimdi seni çağırmamın nedenine geliyorum." "Gel bakalım." "Şimdi eğer evlenme teklifi edecekse bana en hızlısından mükemmel bir kombin bulman lazım ben bulmaya çalışırsam bir haftada çıkamam odadan." "Doğru çıkmazsın. Hadi seni çabucak hazırlayalım eniştemi bekletmeyelim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG
Fanfictionüniversitede ki gizli bir çete ve bir hastalığı olan çete lideri ayrıca ona çok iyi gelen bir arkadaş