Jungkook
Çalmasını dört gözle beklediğim zil nihayet çaldı ve çantamı alıp okuldan çıktım. Müzik dinleyerek yürümeyi sevdiğim için çantadan telefonumu çıkardım. İki cevapsız arama vardı biri eunwoo biri de bilinmeyen numara. Eunwoo bugün okuldan erken çıktı tabi arar ama bilinmeyen numara kim acaba. Belki yanlışlıkla aramıştır ama ya önemli bir şey varsa aq bu histen nefret ediyorum. Aman arıyım ya yanlışlıkla aramışsa söyler zaten. Numarayı arayıp beklemeye başladım.
Bilinmeyen numara
JungkookAlo beni aramışsınız da acaba yanlışlıkla mı aradınız?
güzel sesini duymak çok güzel. Jungkook
Kimsiniz acaba
Sadece bir yıl geçti ve hemen unuttun mu cidden üzüldüm.
Daha açık konuşur musunuz?
Dong hyun desem yeterli olur mu. Evet seni hala istiyorum jungkook ve bu uzun sürmeyecek merak etme.
(Arama sonlandırıldı)
Dong-dong hyun hoca mı ama-ama o gitmişti. Neden hala beni istiyor ki neden beni rahat bırakmıyor hayatımın içine ettiği yetmiyor mu lan. NEDEN!.
Yere oturup dizlerimi kendime çekerek ağlamaya başladım. Omzumda hissettiğim el ile bağırarak ayağı kalktım onun Geldiğini sanmıştım ama yoongiymiş. "Jungkook iyimisin?" "E-evet iyiyim." "Eminmisin korkmuş görünüyorsun." "İyiyim dedimya sorun yok." Ordan uzaklaşmak için yürümeye başlayınca dengemi kaybedip düşecekken yoongi yanıma geldi ve kolumdan tuttu. "Jungkook iyi değilsin işte benim eve gidelim yakın zaten." "Ama-" "Itiraz etme de bana tutunarak yürü."
💜
Yoonginin evi cidden harikaydı. Oturtma odasında siyah bir L koltuk gri siyah ve beyaz renklerinde bir masa ve buna benzer şeyler vardı. İyi de bunun annesi babası evde değil mi." Yoongi annenler evde yok mu." "Babamın toplantıyı olduğu için yurt dışında çıktılar." "Peki içerdekiler kim?" "Arkadaşlarım ve ayrıca lideri olduğum çetenin üyeleri." "Oha sen çete liderimisin?" "Evet inandırıcı gelmedi mi?" Jungkook sussana kendini dövdürtücen. "Sesli düşünüyorsun." Kahretsin sesli mi düşünüyormuşum?
Bu sefer vücuduna da bana çevirerek konuşmaya başladı. "Merak etme sadece dövülmesi gereken sözde insanları dövüyoruz. Ayrıca senin gibi tatlı birine kimse dokunamaz dokunmaya çalışsa bile ben izin vermem tamam mı." "Ta-tamam." gülmeye başladı. "Cidden çok tatlısın."
Elimden tutup içeri çocukların yanına gitti. "Millet bu jungkook bugün bizimle takılacak. Jungkook bu seongwoo bize haber getiren kişidir. Seongwoonun yanındaki daniel biz birini döverken biri bizi görürse ve gören kişinin eğer bunu birine söylemek gibi bir niyeti varsa o kişiyi susturan kişidir. Şu köşedeki daehwi seongwoo ile haber getiren kişidir. Yanındaki de woozi o da güvenlik kameralarını kapatan kişi. Son olarak woozi ve danielin arasindakikerde benimle birlikde dövülmesi gereken kişileri döven kişilerdir.
Herkes: merhaba
Jungkook: merhaba
Jimin: jungkook sen bizim haricimizde buraya gelen ilk arkadaşısın. Yoongide gelişme var.
Yoongi: abartma istersen neyse bugün çalışmıyacağız dinlenelim.
Jin: o zaman bir şeyler içelim
Yoongi: Tamam ben getiririm. Jungkook benimle gel.
Yoonginin arkasından mutfağa girdim. Buzdolabından meyve suyu çıkarmıştı. "Bizimkiler şarap içecek eğer içmek istemezsen meyve suyu içebilirsin. Şimdi bunlar şarap içerken meyve suyu içersem kendimi bebek gibi hissederim ve kendimi bu duruma sokamam olmaz. "Sorun yok bende içerim hadi alıp gidelim." "Peki tamam."
Bu bölüm ilk 2 bölümden biraz daha iyi oldu gibi
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GANG
Fanfictionüniversitede ki gizli bir çete ve bir hastalığı olan çete lideri ayrıca ona çok iyi gelen bir arkadaş