*17*

134 21 97
                                    

Jimin: eunwoo da geldi hadi söyle ne oldu bak cidden çatlıyacağım şurada.

Taehyung: evet ya.

Namjoon: lan bir susunda konuşsun işte.

Jimin: tamam be sustuk.

Yoongi: sonunda sustunuz. Şimdi jungkook'un özel müzik öğretmeni vardı ya hani size de anlatmıştı hatırlıyorsunuz dimi?

Hoseok: evet şu şerefsiz ne olmuş ona.

Yoongi: oç herif jungkook'u kaçırmış.

Herkes: NEE!

Eunwoo: yoongi şunu en başından anlat.

Yoongi: siz bugün evden gittikten sonra ben jungkook'a tekrar tekrar mesaj attım en sonunda o adam jungkook'un telefonundan bir rahat bırakmadın diye yazdı tabi ben de bunun jungkook olmadığını anladım işte kimsin jungkook nerede falan dedim. dong hyunum ben dedi. jungkook'un yanında olduğunu söyledi ben ilk başta inanmadım sonra video attı bende sinirle bırak onu it seni geberticem falan dedim sonra hadi bye bye diyerek gitti. Bende ortalığı dağıtmaya başladım yine. bayan jeon güvenlikleri çağırıp durdurdu ve ona da anlattım ne olduğunu sonra jungkook'u kendim bulup kurtarmak istediğimi söyledim tek başına yapamazsın diyince bizim çete olduğumuzu ama kötü şeyler yapmadığımızı kendini koruyamayanları kurtardığımızı ve hafife alınacak bir çete olmadığımızı hatta bazen gizliden polislere yardım ettiğimizi falan söyledim bayan jeon da doğru şeyi yaptığımızı söyledi ve jungkook'u bulmamıza izin verdi ama o da birkaç kişiyle konuşacak ve en ufak bir şeyde ona söyleyeceğiz ve bayan jeon tamamen devralıcak. Kısacası şuan o itin jungkook'u nerede tuttuğunu bulmak için plan yapmalı ve kurtarmamız lazım.

Seokjin: piç herife bak sen yürek yemiş herhalde.

Eunwoo: sikik adam biliyordum peşini bırakmayacağını psikopat manyak.

Namjoon: tamam adama sonra söveriz şimdi bir plan yapmalıyız.

Yoongi: doğru.

Daehwi: yoongi videoyu göstersene belki görünen yerlerden nerede olduğunu az çok tahmin edebiliriz.

Videoyu açtım ve telefonu herkesin görebileceği bir yere koydum.

Daniel: videoda görünen yer pek eve ya da otele benzemiyor karanlık bir yer

Seongwu: terk edilmiş bir depoya benziyor.

Daehwi: aynen kafamızı karıştırmak için öyle bir görünüm vermiş  olamayacağına göre büyük ihtimal bir depo.

Eunwoo: seoul da bir sürü depo var nasıl bulacağız peki.

Namjoon: seoul de olacağını sanmam başka bir şehire hatta belki başka bir ülkeye bile götürmüş olabilir.

Hoseok: evet seoulde duracak kadar salak değildir herhalde.

Woozi: telefonunun nerede olduğunu bulabilirsek jungkook'un yerini de  bulabiliriz bekli.

Seokjin: nasıl?

Woozi: hani  jungkook'un telefonu iphone ya o telefonlarda da iphone mi bul diye bir şey var başka bir iphone telefonla nerede olduğunu bulabiliriz.

Yoongi: olabilir. Woozi al  telefonumu oradan jungkook'un telefonunun nerede olduğunu bul.

Woozi: tamamdır sen o işi bana bırak.

GANGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin